vectra 2.5v6 vs astra gsi vs astra coupe turbo

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan emp:)
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Zamanında VTI'la da denk geldim. Vites değişimlerinde kafayı öne çıkarıyorum, 6500d/d den sonra o çıkarıyordu. Ama 4ün sonuna kadar. 4ün sonunda 1 boy attım. Tabi o zaman standarttım tam anlamıyla. Yani o 106'nın standartlığı gibi değil.. ;)

abi zaten std vti lar gitmiyo gerçekten.bi 106 gibi değiller.ben çok vti ile denedim 106 ile.daha geçen olmadı.serkan arkadaşmızda bilir.ama arabalar çok farklı alakasız kimi 106 var üzerine ekzantrik vs koymuşlar adam chip eksozlu 106 ile geçiyo.ama vtilar bence çok ileri seviyede motorun içine girip hacim vs yapmadan çok iyi giden arabalar değiller.konumuz ile çok ilgisi yok ama benim gördüğüm bu.yakın arkadaşımın cit saxo2 VTS sini sattık ankaraya.adam filtre eksozlu type r ın 1,5 2 boy arkasından gidiyo 5,vitese kadar.saxoda chip,eksoz,filtre,timing var.tuhaf arabalar gerçekten.:)
 
Son düzenleme:
Zamanında VTI'la da denk geldim. Vites değişimlerinde kafayı öne çıkarıyorum, 6500d/d den sonra o çıkarıyordu. Ama 4ün sonuna kadar. 4ün sonunda 1 boy attım. Tabi o zaman standarttım tam anlamıyla. Yani o 106'nın standartlığı gibi değil.. ;)
tek deneme ıle maalesef kesın sonuc alınamıyor bu işlerden...
bende çok karsılaştım zamanında.. ama vtiların genelınde sorun yoktur komple egsoz heardrsı koydunmu hepsinin gideri vardır...
ama hiçbirsey yapma egsoz fıltre atıorum vtece pek yurumez yaptığın ufak egsoz fıltre bile baya deiştirıyor..
106 gibi deıl yanı birinin gidip dierinin gitmeme olayı yok...

uzunda her zaman sfı sanslı vti a karsı;) vtec acıkken rollde deişik durumlar olabilir tabı en temız sfı ıcın dusunuyorum bunları;)
 
alper bu arada vts nın gittiği tayyarda egsoz fıltre yok:) olmasını ısterdık gerçi.:)
 
alper bu arada vts nın gittiği tayyarda egsoz fıltre yok:) olmasını ısterdık gerçi.:)

Bugün yabancı bir siteden parça bakarken V6 motorlara da bir bakayım dedim, V6'larda enteresan bir durum var.Araç tüm dünyada pazarlandığı için aynı parçalar kullanılıyor, Amerika'da rolantide emisyon nedeni ile 425 Rpm'de çalışabilmesi gerektiğinden volanın ağırlığı 15kg'a kadar çıkabiliyormuş.Baktığım sitedeki volan orijinalinden 9,5 Kg daha hafif, devirlenmeyi oldukça farkettiriyormuş.V6'lar için bir diğer kısıt da araba rahat nefes alamıyormuş, bunun için de filtre kutusu ve hava borularında iyileştirme yapıyorlarmış.Bu ikisini halledersen araba uçar tahminimce. ;)
 
abi zaten std vti lar gitmiyo gerçekten.bi 106 gibi değiller.ben çok vti ile denedim 106 ile.daha geçen olmadı.serkan arkadaşmızda bilir.ama arabalar çok farklı alakasız kimi 106 var üzerine ekzantrik vs koymuşlar adam chip eksozlu 106 ile geçiyo.ama vtilar bence çok ileri seviyede motorun içine girip hacim vs yapmadan çok iyi giden arabalar değiller.konumuz ile çok ilgisi yok ama benim gördüğüm bu.yakın arkadaşımın cit saxo2 VTS sini sattık ankaraya.adam filtre eksozlu type r ın 1,5 2 boy arkasından gidiyo 5,vitese kadar.saxoda chip,eksoz,filtre,timing var.tuhaf arabalar gerçekten.:)

106/saxo bu konuda gerçekten kapalı kutu. Herşey çıkabiliyor içlerinden.. :)

Yalnız benim denk geldiğim VTI standart mı onu da bilmiyorum. Hiç tanımıyorum yani. 41 plaka kırmızı. Ama bir daha denk gelirsek aklımda. Gerçi o beni durdurur ya.. :)
 
tek deneme ıle maalesef kesın sonuc alınamıyor bu işlerden...
bende çok karsılaştım zamanında.. ama vtiların genelınde sorun yoktur komple egsoz heardrsı koydunmu hepsinin gideri vardır...
ama hiçbirsey yapma egsoz fıltre atıorum vtece pek yurumez yaptığın ufak egsoz fıltre bile baya deiştirıyor..
106 gibi deıl yanı birinin gidip dierinin gitmeme olayı yok...

uzunda her zaman sfı sanslı vti a karsı;) vtec acıkken rollde deişik durumlar olabilir tabı en temız sfı ıcın dusunuyorum bunları;)

VTI'ın en sevdiğim olayı zaten çevirdiği o devir..
 
Geri
Üst