Merhaba arkadaşlar bu gün 2. olarak bir konu açıyorum bu sayfada umarım bir forum kuralı ihlali yapmıyorumdur.
1 ay kadar önce almış olduğum Vectra A kasa 1994 model 1.8s GL aracımı forumda tanıtmıştım.
araçta bildiğim bir kaç sorun var.
1. olarak ilk yıkamadan sonra ortaya çıkan kontak güç kesme sorunu.
motoru stop etmek için kontağı kapattığımda yani anahtarı sıfıra çevirdiğimde araç stop etmiyor seyir halinde anahtarı çıkarsamda araç çalışmaya devam ediyor ve bazen frene basınca sönsede gösterge ışıkları yanık kalıyor. 1-2 gün sonra kendiliğinden düzeliyor ama bazen tekrar oluyor ve aracı yıkadıktan sonra mutlaka oluyor. belki yıkama rastlantıdır ama mantıklı bi yaklaşımda bulunamadım.
2. olarak geçtiğimiz perşembe günü akşam üstü arcın hararet göstergesinin 95 lere 100 e kadar yaklaşmasının arkasından fark ettim ki radyatör fanı (pervanesi çalışmıyor) çalışmıyor gerekli sıcaklıkta devreye girmiyor. Buna sebep neler olabilir ve tamiri ne kadar masraflıdır. Araç KKTC de olduğundan eğer direkli bi radyatör sistemi alıp götürsem orda montajı yaptırsam olurmu?
Ve duyduğum birşeyde araç uzun yolda seyir halinde iken ızgaralardan giren rüzgar motorun soğumasına yeteceği ama dur kalk şehir içi hareketlerde iken rüzgar olmadıından hararet olabileceği şeklinde bu ne kadar doğrudur?
3. olarak en önemsiz bulduklarıumdan: araçta yağ kaçağı yok ve aldığımdan beri 1000km yaptım ama yağda azalma yok fakat alırken satan arkadaşta demiş yağ lambası aracın ivmelenmesine göre yanıyor genelde frene asılınca. sanırım yağ lambası switchi gevşekmiş.
Size uzun uzun araç hakkında birşeyler yazmaya çalıştım şimdi son olarak sormak istediğim şey.
15 gün sonra kktc ye dönerken yanımda tavsiye edeceğiniz burdan istanbuldan temin ederek yanımda görtürmem gerekn yada lalsam iyi olacak şeyler nelerdir?
Tavsiyelerinize çok ihtiyacım var.
Benim aklımda şmdilik hava filtresi ve içi boş olan anten ucu var. motoru duruyor bagajda monte halindew antenin.
1 ay kadar önce almış olduğum Vectra A kasa 1994 model 1.8s GL aracımı forumda tanıtmıştım.
araçta bildiğim bir kaç sorun var.
1. olarak ilk yıkamadan sonra ortaya çıkan kontak güç kesme sorunu.
motoru stop etmek için kontağı kapattığımda yani anahtarı sıfıra çevirdiğimde araç stop etmiyor seyir halinde anahtarı çıkarsamda araç çalışmaya devam ediyor ve bazen frene basınca sönsede gösterge ışıkları yanık kalıyor. 1-2 gün sonra kendiliğinden düzeliyor ama bazen tekrar oluyor ve aracı yıkadıktan sonra mutlaka oluyor. belki yıkama rastlantıdır ama mantıklı bi yaklaşımda bulunamadım.
2. olarak geçtiğimiz perşembe günü akşam üstü arcın hararet göstergesinin 95 lere 100 e kadar yaklaşmasının arkasından fark ettim ki radyatör fanı (pervanesi çalışmıyor) çalışmıyor gerekli sıcaklıkta devreye girmiyor. Buna sebep neler olabilir ve tamiri ne kadar masraflıdır. Araç KKTC de olduğundan eğer direkli bi radyatör sistemi alıp götürsem orda montajı yaptırsam olurmu?
Ve duyduğum birşeyde araç uzun yolda seyir halinde iken ızgaralardan giren rüzgar motorun soğumasına yeteceği ama dur kalk şehir içi hareketlerde iken rüzgar olmadıından hararet olabileceği şeklinde bu ne kadar doğrudur?
3. olarak en önemsiz bulduklarıumdan: araçta yağ kaçağı yok ve aldığımdan beri 1000km yaptım ama yağda azalma yok fakat alırken satan arkadaşta demiş yağ lambası aracın ivmelenmesine göre yanıyor genelde frene asılınca. sanırım yağ lambası switchi gevşekmiş.
Size uzun uzun araç hakkında birşeyler yazmaya çalıştım şimdi son olarak sormak istediğim şey.
15 gün sonra kktc ye dönerken yanımda tavsiye edeceğiniz burdan istanbuldan temin ederek yanımda görtürmem gerekn yada lalsam iyi olacak şeyler nelerdir?
Tavsiyelerinize çok ihtiyacım var.
Benim aklımda şmdilik hava filtresi ve içi boş olan anten ucu var. motoru duruyor bagajda monte halindew antenin.