Merhaba arkadaşlar pek sık yazmıyorum siteye ama bunu paylaşayım istedim..
6 ay önce piston kırmıştım ve 3 ay beklettigim aracımı 3 ay öncede toplamaya karar verdim...
Uzun bi zaman geçti hatta arabasızlıga bile alıştım ama 2.5 v6 nın homurtusunu duymak için yeni bi yola çıktım..
İlk başta omega 3.0 mv6 motoru buldum ve komple satın aldım..
x30xe kodlu bu motorun egzantrik ve subabları özellikle tam aradıgım parçalardı, sodyumlu egsoz subabları dereceli egzantrikler vs..vs...
Pistonları ve bi kaç ufak parçayı degiştikten sonra sıkıntıları gidererek dewam ettik...
Ustalar o kadar sıkıldıki benden görünce kaçışıyolar...
Motorun yapım aşamasındaki bi kaç fotosunu aşagıda paylaştım...
İlk başta 3.0 TwinTurbo yapalım istedik ama parça konusunda çok sıkıntılı gunler yaşayınca turbo olayını gelicek yaza bıraktık...
Yapılan işlemlere gelince;
Blok genişletme (Blok olarak karşılaştırdık ve sadece piston yuvalarını büyütmenin daha mantıklı olacagına karar verdık, blok numarası ve vergi yüzünden)
87.5 x 88.0 mm 3.2lt gts pistonları
x30xe krank ve piston kolları
x30xe subab takımı(egsoz subabları sodyum ihtivalı)
G3 dereceli egzantrikler (emme x30xe)
A3 dereceli egzantrikler (egsoz x30xe)
Debimetre, bogaz ve kelebegin genişletmesi
emme manifoldu genişletmesi
Splitfire twincore buji kabloları
NGK iridium bujiler
Ekstra yag sogutucu
bütün müşür ve sensörlerin yenilenmesi...
Komple Supersprint egsoz sistemi...
Walbro 255lbh benzin pompası..
Şimdilik aklıma gelenler bunlar..
Araç bugun itibari ile çalışır durumda son rutuşları ve rodajını itina ile yapmaya çalışıyoruz...
Bu ay bitmesi gereken ekstra işlemler arasında MULTİ-RAM AİR komple emme manıfoldu, çift bogaz kelebegi ve chip işlemleri var...
Bittikten sonra dynoya giricez degerleri paylaşırım yine..
Burada çift kelebekli hali mewcut, ama ufak tefek eksık parçlar yuzunden bunları bu ay içindeki programa aldık...
6 ay önce piston kırmıştım ve 3 ay beklettigim aracımı 3 ay öncede toplamaya karar verdim...
Uzun bi zaman geçti hatta arabasızlıga bile alıştım ama 2.5 v6 nın homurtusunu duymak için yeni bi yola çıktım..
İlk başta omega 3.0 mv6 motoru buldum ve komple satın aldım..
x30xe kodlu bu motorun egzantrik ve subabları özellikle tam aradıgım parçalardı, sodyumlu egsoz subabları dereceli egzantrikler vs..vs...
Pistonları ve bi kaç ufak parçayı degiştikten sonra sıkıntıları gidererek dewam ettik...
Ustalar o kadar sıkıldıki benden görünce kaçışıyolar...
Motorun yapım aşamasındaki bi kaç fotosunu aşagıda paylaştım...
İlk başta 3.0 TwinTurbo yapalım istedik ama parça konusunda çok sıkıntılı gunler yaşayınca turbo olayını gelicek yaza bıraktık...
Yapılan işlemlere gelince;
Blok genişletme (Blok olarak karşılaştırdık ve sadece piston yuvalarını büyütmenin daha mantıklı olacagına karar verdık, blok numarası ve vergi yüzünden)
87.5 x 88.0 mm 3.2lt gts pistonları
x30xe krank ve piston kolları
x30xe subab takımı(egsoz subabları sodyum ihtivalı)
G3 dereceli egzantrikler (emme x30xe)
A3 dereceli egzantrikler (egsoz x30xe)
Debimetre, bogaz ve kelebegin genişletmesi
emme manifoldu genişletmesi
Splitfire twincore buji kabloları
NGK iridium bujiler
Ekstra yag sogutucu
bütün müşür ve sensörlerin yenilenmesi...
Komple Supersprint egsoz sistemi...
Walbro 255lbh benzin pompası..
Şimdilik aklıma gelenler bunlar..
Araç bugun itibari ile çalışır durumda son rutuşları ve rodajını itina ile yapmaya çalışıyoruz...
Bu ay bitmesi gereken ekstra işlemler arasında MULTİ-RAM AİR komple emme manıfoldu, çift bogaz kelebegi ve chip işlemleri var...
Bittikten sonra dynoya giricez degerleri paylaşırım yine..
Burada çift kelebekli hali mewcut, ama ufak tefek eksık parçlar yuzunden bunları bu ay içindeki programa aldık...