- Konuyu Başlatan
- #21
nekadar güç istedigine baglıbu tıp araçlarda
turbo uygulamalarının malıyetlerı ne kadardır Mehmet Kayhan?
bu araca 0.4 bar basmanın maliyeti şuanda 1500ytl civarında
ama 0.8bar basayım yok 350-400hp alayım dersen 3000 i gözden çıkartman gerekiyor..
İşçilik hariç ekstra turbo için 3000lira maliyet koymuştum ben
Komple standalone sistem kurmakla birlikte...
Yani istedigine baglı..
Bi ara iyi gidiyordu ondan LET sanmış olabilirsin Bu olmasada arkadan itişli hafif bir araca LET koyabiliriz her an! Tek kafama takılan;Şanzıman! c20xe motorda bile 3 kere f20 şanzıman kırdım .LET yaparsak f28 şart görünüyor ama oda nerdeyse motor kadar pahalı
Bakalım hayırlısı artık
Evet benımde 5. şanzumanım bu üzerindeki aldıgımdan buyana sarf malzemesi gibi şanzuman harcıyo...
f28 degilde M32 bulmuştum ama akis milleri ve taşıyıcıları degişmek gerekti ekstra 2500-3000 gibi bi maliyet söz konusu oldu f28 de çok temiz kalmadı malum
En iyisi f23 atmak kırılırsa ben f23 alıcam bu sefer..
Bende senın aracı hiç görmedim sendemi swaplıyosunseni neden yolda göremediğim belliymiş) şimdiden güle güle kullan diyrm
Sana da ustalara da kolay gelsin Mehmet, bir de Allah bol bol sabır versin.
Bana sorarsan seneye hiç turbo işine girme, zaten 3.2 araba.Turbo olayı hem bir ton problem ve maddi yük getirir hem de 3.2 arabaya turbo attın mı 4. viteste ancak başlarsın gitmeye. 3.2'yi throttle body paklar, homurtunun kralı olur valla, atmosferikten şaşma.
Teşekkürler bitti şükür araç, 90 gunun üsütünde parça temini ve toplama sürdü, ustalar benı görünce sadece gülüyolar artık
throttle body için kolları sıvadık projenin çizimlerinide hazır, sadece boş bi kaç günümüzü sanayiide geçiricez...
Turbo içinde kol numunesini istedi Almanyadaki görüştügümüz firma çıkma bi takım buldum birisi hasarlı aldım saglamlardan birisini göndericem firmaya ona göre bize dönücekler...
Kalkış problemi içinde kilitli defransiyele sahip şanzumana ihtiyacım olacak...
Olmadı KALE KİLİTTEN alır takarız