- Konuyu Başlatan
- #21
markayı hatırlamıyorum su bazlı deri mont boyasıydı.zımpara ise en ince zımpara ve onun bir üstü olan zımpara olucak anlatımı iyi okuyun sonra zarar vermeyin direksiyona.
ilk kat boyadan sonra 2-3 saat kullanmayın arabayı mümkünse camı biraz açık bırakın çabuk kuruması için 2-3 gün sonra direksiyondaki hatalar iyice belirir beliren yerleri tekrar zımparalarsanız daha iyi sonuç olur.yani mantık şu kaportacıların yaptığı gibi astardan sonra zımpara atarlar dikkat ettiyseniz.
ikinci kat boyadan sonra kuruması daha uzun sürdü yalnız o gün hiç kullanmazsanız daha güzel olur ben kullandım parmak izleri oluşmuştu ama geçti sonra
tekrar yazıyorum mümkün olduğu kadar az boya sürün çok ince bir tabaka halinde olmalı bu çok önemli
ilk kat boyadan sonra 2-3 saat kullanmayın arabayı mümkünse camı biraz açık bırakın çabuk kuruması için 2-3 gün sonra direksiyondaki hatalar iyice belirir beliren yerleri tekrar zımparalarsanız daha iyi sonuç olur.yani mantık şu kaportacıların yaptığı gibi astardan sonra zımpara atarlar dikkat ettiyseniz.
ikinci kat boyadan sonra kuruması daha uzun sürdü yalnız o gün hiç kullanmazsanız daha güzel olur ben kullandım parmak izleri oluşmuştu ama geçti sonra
tekrar yazıyorum mümkün olduğu kadar az boya sürün çok ince bir tabaka halinde olmalı bu çok önemli