Dün amortisörcuye ugradım lastıklerı degıstırmeden 2 yol var dedı
1. Amortisöre takoz koyup sertleştirecek ve esnemeyi minumum hale getirecek tabi arka amortısorler kas katı kesılecek.Ben ordayekn E90 BMW takıyorlardı 265 lastık aynı ıslemı ona yaptılar.
2. Jantın göbeginın ıcten tornayla traslanmasıyla jantlar bıraz ıcerı gırerse surtme yapmaz dedı buda bır secenek cunku benım lastıkler davlumbazın ıcıne degıl camurluktan tastıgı ıcın surtuyor zaten 205 lastık taktık ıcerı surtmesı ımkansız.
Tornadan sonra jant ozellıgını kaybeder mı balans yaparmı dıye de dusunuyorum.
yada lastıkcıye gıdecez eldekını verecez tabi alırsa yada hangı sartlarda alırsa artık fark verırız gıbıme gelıyor.205 45 17 lastık almak gene para bayılacaz.
bu anlattıklarının hepsini 4 sene önce banada söylediler açıkçası yeri geliyo hızlı araba kullanıyorum viraja giriyoruz fln amortisöre takoz koydurmak ne kadar sağlıklı zaten arkayı kolay bırakıyo bizim arabalar.. aynı şekilde jantların içinden aldırmakta jantın direncini azaltıcak bana pek mantıklı gelmedi..
eğer lastiklerin yeniyse bence lastikçilerle bi görüş ben üste 100tl verip sıfır 205-45 almıştım ve dediğim gibi sürtme çok nadiren oluyor. jantlarında güzel maşallah çok yakışmış bence bi dene derim.