Vectra B Jant

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan engin44
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
205/50/17'deki 50 ile 215/45/17'deki 45 yanağın mm cinsinden genişliğini göstermez, tabana oranını gösterir.205/50'ye yuvarlanma katsayısı açısından eşdeğer ölçü 225/45'tir.İkisinde de yanak genişliği yaklaşık 4cm olur.

bilgilendirme için teşekkürler :)

ben sadece konfor açısında fiili kullanımda ne gibi farklılıklar olduğunu öğrenmek istediğim sordum soruyu.
sayısalal dökünce 20-30 mm çokta büyük rakamlar gibi gelmiyor.
aracımın orjinal ölçüsü olan 195/65/15 den 205/50/17 ye geçince yuvarlanma çapı olarak çok çok az değişiklik oluyor,
ama yanak yüksekliğinin azalmasının çukurlarda başıma dert olmasından korkuyorum.
yoksa 205/50 ile 195/65 in arasındaki 25,20mm lik fark nedirki diye düşünüyo insan:)
126,75mm (195/65) yanak yüksekliğinden 102,5mm (205/50)yanak yüksekliğine geçmek çokta fark etmeyecez gibi geliyo insana...
 
roadstone bendede varcok menmunum h serisi
 
Bence şahsi Fikrim 17" Derim Güzel Duruyor Tavsiye 17"... 215/45/17 Derim Saygilar,

WEBBEE KARDEŞİMİN DEMİŞ OLDUĞU GİBİ BENDE DE ROADSTONE VAR ÇOK MEMNUNUM 215/45/17 HARİKA DURUŞU VAR ÇİFT YÖNLÜ VE JANT KORUMALI TAVSİYEMDİR... UYGUN FİYATIDA VAR... ARTIK TAKINCA BAKARIZ ARACINA :-)))
 
Son düzenleme:
Bence şahsi Fikrim 17" Derim Güzel Duruyor Tavsiye 17"... 215/45/17 Derim Saygilar,

kardeş sana bi sorum olmuştu önceki sayfada kaldı.
senin ebatlar benim takmak istediklerime çok yakın
çukrlardaki durum nasıl çokmu sertleşti araba 215/45/17 lastiklerle.
 
215 / 45 / 17'' kullanıyom yokohama lastiklerle beraber şimdiye kadar hiç bir sorun yaşamadım..!
 
arkadaşım bana yardımcı olabilirmisin? bendede vectra b var ve jantlarla oynamak istiyorum 17/205/50 ebatları düşünüyorum ama korkum yanakların ince kalması ve konforun kaybolması, malum aksarayın yoları kötü çukurlar falan jantı eğermiyim diye korkuyoru
sen 215/45/15 kullanıyomuşsun , nasıl sertleştimi araba, birde yay kullanıyormusun? kullanmıyorsan arabanın yandan çekilmiş bir fotoğrafını koyabilirmisin mümkünse. tekerler ile çamurluğun arasındaki boşlukla. 17 jantın duruşunu merak ediyorm
yardımcı olursan çok sevinirim.

MERHABALAR KARDEŞİM,
canım kardeşim... 2. el jant ve lastik aldım taktım olmadı sürttü çamurluklara çamurluk ağızlarını taşlatmadım flexlemedim kıyamadım açıkçası... nedeni ise zamanla küfleniyor ve çürüme yapıyor çamurluk elden gidiyor yani... lastik ve jant seçiminde ben senin yerinde olsam çok düşük yanak almam... biliyorsun ki süratli araçlarda sert bi sürüş tekniği var yani opel gruplarında süspansiyon oldukça sert... dar yanak aldığın zaman konfor gittikçe kayboluyor onun için 45 yanak en uygunu diye düşündüm ve öyle yaptım... aracımda yay yok ve taktırmayıda düşünmüyorum sade modifiye meraklısıyım abartmaya gerek duymadım... ama taktırcam diyorsan alman germany yay tavsiye ederim ömür boyu garantili olanlarından... lastik ve jantlarımda sürtme yok daha önceleri çok hafif arkada 3 kişi olduğu zaman çok hafif biçimde oldu ama rahatsız edecek boyutta olmadı ve çok hafif belirsiz bi büküm yaptırttım kaportacın iyi ise sorun olmaz çok hafif içten kıvırabilir sorun çıkmaz boyada v.s de... çukurlarda tabiki orjinali arasında çok az bi fark oluyor bu kesin... ancak performansı dürüst olmak gerekir ise etkiliyor... yani 240 yapan aracın 220 yapıyor ve geçemiyorsun... yada 2. viteste 120 yapıyordu benim araç şu an 6,300 devirde 105-110 arası değişiyor... 215-45-17 tavsiyemdir saygılar,
 
bilgilendirme için teşekkürler :)

ben sadece konfor açısında fiili kullanımda ne gibi farklılıklar olduğunu öğrenmek istediğim sordum soruyu.
sayısalal dökünce 20-30 mm çokta büyük rakamlar gibi gelmiyor.
aracımın orjinal ölçüsü olan 195/65/15 den 205/50/17 ye geçince yuvarlanma çapı olarak çok çok az değişiklik oluyor,
ama yanak yüksekliğinin azalmasının çukurlarda başıma dert olmasından korkuyorum.
yoksa 205/50 ile 195/65 in arasındaki 25,20mm lik fark nedirki diye düşünüyo insan:)
126,75mm (195/65) yanak yüksekliğinden 102,5mm (205/50)yanak yüksekliğine geçmek çokta fark etmeyecez gibi geliyo insana...
BENCE ÇOK BÜYÜK RAKAMLAR 20-30 MM DİYİP GEÇME ÇOK BÜYÜK SONUÇ VE RAKAM BENCE...
 
okan kareş sağol ilginden ötürü. tecrübelerini dikkate alacağım.

bence sendeki sürtme jantların ve lastiğin ebatının buyumesinden olmamış, heaplıyorum orjinal ebatlarında altında kalıyo yvarlanma çapın
lastikleri çok geniş tutmuşun hız kaybında büyük ihtimalle bundan kaynaklanıyor, 205/50/17 ebatları neredeyse bire bir eski ebatlar jant hesaplama modülü var oraya değerlei girdiğimde senin orjinal yuvarlanma çapına en yakın ölçü bu oluyor.
tekrar teşekkür ederim sana , özel mesaj dahi atmışın çok düşüncelisin.
 
Son düzenleme:
Geri
Üst