Fotoğraf çekmediğimden dolayı detaylı anlatım yapamıyacağım ne yazıkki arkadaşlar.Ama çok basit, takıldığınız her konuda yardımcı olmaya çalışırım pm atın.Motoru abs beynin altındaki yuvaya takıyoruz orada yeri var zaten.sonra teli bizim araçtaki teli söküp mevcut olan telin arkasına yerleştiriyoruz sonucta 2li gaz telimiz oluyor.. CC sinyalini de sinyalin yanından cıkan soketle bağlıyoruz. Debraj müşirini ben henüz yapmadım, soketi varmış pedalların üst kısmında orayı görememişiz tesisat hazır deil sandım.Sonra TIS indirerek gelen voltajları ölçtük Beyin o soketten tetik bekliyormuş.Elimde debraj müşiri olmadıgı için boş bir kablo bağladık araç 0 ve frene basınca kendisi otomatik kapatıyor. Aktifleştirme diye birşey yok eğer tesisatınız tam ise o B2 ve full olmayan kasalarda gecerli astra g konularını okuyup aktifleştirmeye calışmayın ayrıca beyin taktığımız için kendisi otomatik olarak tanıyor.98 model cd modellerinden bahsediyorum aracınızda tesisatın olup olmadığından emin olunuz
Muammer abi senin soruna geliyim konularda araştırmıştım otomatik araçlarda müşire gerek yok diye biliyorum. Benim araba manual. frende zaten müşir mevcut otomatiklerdede gerekli değil diye biliyorum.. Muhtemelen seninde araçta tesisat mevcut 2,0 cd yazıyor ama yinede tesisatın olduğundan emin olun
Saygılarımla