vectra b1 (97 cd) cruise control montajı

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan lampard
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

lampard

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
22 Ara 2007
Mesajlar
3,683
Tepkime puanı
2
Puanları
36
ARKADAŞLAR BUGÜN VECTRA B1 CRUİSE CONTROL MONTAJINI BİTİRDİM.yaklaşık 2 saat sürdü.araçta %100 tesisat orjinal olarak var 2 girişli fren müşürünü bile değiştirmeden tech 2 ile aktif etmeden araç direk tanıdı ve süper çalışıyor sistem
başta ethem abi ve cengiz abiye çok teşekkür ederim ethem abiyi bi ara mesaj yağmuruna tuttum :D abi şalter kafama takılmıştı tıs den detaylı bakınca zor da olsa çözdüm kerem kardeşime de teşekkürler ayrıca
konu dağılmasın ve arkadaşlara faydalı olsun diye ilk mesajımı güncelledim buyrun resimler

bu debriyaj müşürü soketi hazırdı direk taktım
bjzq3.jpg

kolu takıyoruz
bjzf2.jpg


ve motor montajını bitirip halatımızı yerine takıyoruz

bjzj5.jpg

bu fren şalterinin(müşür) resmi
bdlqv.jpg



evet cruise control motorunun soketi farklı açılardan.yerini bulamayan arkadaşlar için
bf6dp.jpg


bf6lj.jpg


bf6n6.jpg


bu da debriyaj şalterinin beyaz soketi
bf6s2.jpg



kolay gelsin arkadaşlar
 
Son düzenleme:
müşürü de değiştirmeniz gerekmekte, yapan arkadaşlar tesisat için yazar, çekili olup olmadığını hatırlamıyorum.
 
müşürü değiştirdim ama yenisi 4 lü eskisi 2 li farkı anladınız mı boşta kalan uçlar var
 
cruise control motoruna ait soket varmı araçta; eğer varsa onun üzerindeki pinlerden fren müşür soketi bulunabilir, eğer yoksa yeni çekilecek tesisat ikili fren müşürüylede hazırlanabilir, abs kütüğünün altını aracın altından bakarak inceleyin cc motor soketi orada olmalı....
 
soket kesin vardır fakat, bende ilk kez fren müşürünün ikili çıktığını gördüm.
 
cc motor soketi için bugün hemen bakacam oradamı
 
tolga soketin ucu siyah kapaklı olur ve amartisör tarafına doğru gövdeye takılı durur iyi bakman gerek.
 
ethem abi resim ekledim soketleride buldum sayfanın başında
 
fren müşürü hariç tesisatım tamam şimdi napmam gerekiyor fren müşürüne tesisat mı çekilecek ? (içimde bir his var fren müşürü bu şekilde kalsa da çalışacak gibi)

sadece cc motorunu yerine takman,telini gaz telinin üzerindeki delikten geçirip yerine oturtman,cc li sinyal kolunun soketini bağlayıp yerine takman ve en son olarak ya 4 lü fren müşürü alıp takman yada 2 li fren müşürüne by pass yapman lazım.Malesef fren müşürü 2 li olunca çalışmıyor.Ben 2 li fren müşürüne by pass yaptırdım şimdi çalışıyor.Opelden anlayan bi elektronikçi 2 dk da yapıyor.Ayrıca 4 lü müşür almaya gerek kalmıyor :)

Bu arada türkiyede üretilen/türkiye için üretilen vectra b lerin hepsinin fren müşürü 2 li diye biliyorum.Belki b1 kasanın soketi 2li olabilir.O konuda bilgim yok kardeşim
 
kerem 4 lü müşür aldım fakat nereye takacam problem bu çünkü soketler uyumsuz ya da nasıl uyarlanmalı bilmiyorum bilen çıkar diye bekliyorum.
ya da 2 li müşür by pas yapınca frenle devre dışı kalıyomu cc.kalıyosa eğer şu by pass işini açarmısın biraz

ahanda 4 lü fren şalteri:D
bfcv9.jpg


bu da 2 li şalter iki kablo giriyor soketine ve 4 lü müşür le uyumsuz
bfcyn.jpg
 
Son düzenleme:
Geri
Üst