vectra c 2.2. v kayışı değiştirdim yolda kaldım.

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan CEMOCAN
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

CEMOCAN

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
27 Şub 2010
Mesajlar
8
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
ankaradan yazıyorum, opel vectra 2.2. dti comfort sahibiyim. Arabamı çalıştırdığımda 10 saniye sonra kayış sesi gibi bir ses geliyordu ve yaklaşık 30 saniye sürüyordu. ama araç soğukken ilk çalıştırıldığında ses yapıyordu. perşembe günü öğlen arkadaşımla arabaya bindik arabadan ses gelince, onunda telkiniyle işyerimin 50.metre uzağındaki opel yetkili servise götürdük. acık söylemek gerekirse arabamın tüm işlerini opel garajda yaptıracaktım. arabaya baktılar ve v kayışı biraz uzun değiştirelim dediler. akşam üzeri telefon açtılar arabayı alabilirsiniz dediler. aracı aldım, tabi sıcakken ses yapıp yapmadığını anlayamadım. Sabah çalıştığında ses yapmadığını gördüm. cumartesi günü ise bir yakınımın cenazesi için karşıyaka mezarlığına gittim. caminin bulunduğu yer biraz yokuş araç yokuşu çıkarken birden bire hararet göstergesi yüze vurdu, hararet sensörü ve arıza lambası yandı. aracı hemen durdurdum. yanımda arabadan anlayanlar kayıştan kaynaklanacağını söylediler. cenaze namazı bitti aracı calıştırınca hararet göstergesinin biraz düştüğünü gördüm. servise düşük devirde götürmeye çalışırken gimatın orda araç akü işareti verdi hararet göstergesi çok yükseldi aracın motor bölümünden dumanlar çıktı, ve mutlu son yolda kaldım ve ilk kez arabamla yolda kaldım tahmin edersinizki gerisi rezillik. şimdi kimseyi suçlamak istemem belki servisin yaptığı işlemden kaynaklanmıyordur. çekici beklerken yerlere baktım ıslanmıştı yani motor bölümünden su da akmış. sorunun neden kaynaklanmış olabileceği ve ne kadar masraf çıkaracağı konusunda yardım alabilirmiyim. araç çekici ile yetkili servise gitti zaten yakındı. orada bekliyor pazartesi günü bakabileceklerini söylediler. Hayatımda 2. el ilk kez opele biniyorum burnumdan getirdi ben 20 yıldır araba kullanıyorum kazalı araba da kullandım bu kadar sorunlu bir araba görmedim. Her sabah bir sensörü yanıyor. Lastik basıncından cam suyu sensörüne kadar camları temizlemek için su püskürtmeye bile çekinir oldum.
user_offline.gif
 
dizel araçta o kadar hararet yaptırmak çok zararlı ustam benzinli araçtan iki kat özen göstermek gerekir.iyi bir servis byulursan sorun olmaz
 
Abi bence bilen birine tespit ettirip eğer servisin hatasıysa servisle gereken görüşmeyi yapmak lazım :(
 
Akünün ışığı, v kayışın kopması ya da alternatör içerisinde bir arızanın meydana gelmesi ile yanar. Şarj sisteminde bir arıza olduğunu ve sarjı kestiğini gösterir.
Aynı zamanda da sizin araç hararet yapmış, onun birkaç nedeni olabilir.
Geçmiş olsun, umarım önemli bişeyi yoktur.
 
kardeş geçmiş olsun bende aynı motor araç kullanıyorum kayış sesi bendede vardı ben öncelikle krank kasnağındandı hepsini hallettim benim kafama takılan kayış uzun denmesi orjinal ölçüde kayış takılması lazım senin orjinal kayış ölçünü kayışı satanlarda serviste bilir rastgele kısa kayış takıldıysa ustanı değiştir illede aynı ustaya yaptıracaksan yetkili serviste arıza tesbiti yaptırp öyle gitmelisin birde continent markayı tercih et çünkü ben dayco takmıştım ses yaptı (dayconun arkası düz continentte tırtıklı)sesi kesceğiz diye kısa kayış taktılarsa zorlamadan parçalar zarar görmüş olabilirki durum onu gösteriyor tekrar geçmiş olsun
 
Geri
Üst