Vectra C baskı balata tavsiyesi

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan kleeman
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Şuan sürmüyorum aracı en kısa zamanda değiştireceğim saolun


Sent from my iPhone using Tapatalk

Değiştirirken bilya yi değiştirin usta iyi dese bile. Fte bilya zaten en iyisi orjinal GM çıkan bilyayida fte üretiyor gm etiketine fazla vermeyin ;)
 
Değiştirirken bilya yi değiştirin usta iyi dese bile. Fte bilya zaten en iyisi orjinal GM çıkan bilyayida fte üretiyor gm etiketine fazla vermeyin ;)



Hocam sana zahmet bana alınacak parçaları ve tahmini tutarını. Söylermisin kafam baya karıştı


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Hocam sana zahmet bana alınacak parçaları ve tahmini tutarını. Söylermisin kafam baya karıştı


Sent from my iPhone using Tapatalk

Baski balata ve debriyaj bilyasi sizin araç hidrolik debriyaj a sahip ondan. Kendi aracimi 1 ay önce yaptım parça her modele göre değişir ama işçilik 200 üstü vermeyin derim. Birde sanziman yağını tamamlasinlar işlemden sonra onu kontrol ettirin. Bana maliyeti 700 tl oldu. Luk marka balata kullandım. Bilya da fte idi
 
Baski balata ve debriyaj bilyasi sizin araç hidrolik debriyaj a sahip ondan. Kendi aracimi 1 ay önce yaptım parça her modele göre değişir ama işçilik 200 üstü vermeyin derim. Birde sanziman yağını tamamlasinlar işlemden sonra onu kontrol ettirin. Bana maliyeti 700 tl oldu. Luk marka balata kullandım. Bilya da fte idi



Tamamlamadan ziyade komple değiştirseler daha iyi olmaz mı?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Tamamlamadan ziyade komple değiştirseler daha iyi olmaz mı?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Yok tamamlama daha dogru demişti servis.Zaten balata degisirken akmadi nasılsa üstüne ilave edildi hatta fazla tamamlandı çoğunu akittilar belli bi seviyesi varmış. Kırmızı şanzıman yağı total 75 -80w kondu.
 
Bende Clio aracımda değiştireli 2 aya yakın oldu.. Sorun olmaz demişlerdi ama yinede aklımızda soru işareti kalmasın diye komple değiştirmiştim. Geçenlerde [MENTION=54413]Flea_[/MENTION] üstadım bi konu içerisinde şanzımanının halinin resimlerini atmıştı..

Mesajıda buldum :)

Yazılanları gülmekten altıma kaçırma raddesine gelesiye okudum. 10 yaşına gelmiş araç yaklaşık 150bin kmde ve şanzımanındaki yağ gres kıvamındadır. Benim arabamdaki şanzıman yağı da aynı şekildeydi. Şanzıman haznesi açıldı diferansiyelin jöle gibi iğrenç bir yağla dolu(BOŞ) olduğu gözlemlendi. Dişliler temizlendi ve MOTUL marka 75W90 yağ koyuldu. Vites dişli değişiminde yani vites kolunu hareket ettirmelerde belirgin bir yumuşama gözlemlenirken, vites değiştikten sonra ayağımı debriyajdan ayırıp baskı kavradığında o bağlanma evresi inanılmaz yumuşadı. Lök diye oturma, ayna mahruti arasında boşluk vardı, tamamen ortadan kalktı. F17CR vites kutusuna sahipsiniz ve eski seri F15 F16 ve F17 lerden en ufak farkı yok, yine 80W yağ koyulması öneriliyor, ben daha iyi bir yağı koydum ve mutluyum.
19 Yaşındaki arabama %100 sentetik 5W40 motor yağı koydum, 10w40 harici koyulmaz dediler, siz cillop gibi motorlara 10w-40 koyarken :D Şanzıman yağı değişmez diyen ustaya ısrarla açtırdım, içinden leş çıktı. İyi ki açmışız, ATF koymak lazım dediler, yanımda götördüğüm yağı koydum. Her zaman hep ben haklıyım harika bi his :D
Şanzıman yağı değişmez diyenlerin sebep olduğu manzara da aşağıda...
13669774_1078891478827211_4324040737826678521_n.jpg


13699949_1078891495493876_8978077503634254823_n.jpg


13728983_1078891535493872_6465612365014107638_n.jpg


13775430_1078891808827178_6370749018021634853_n.jpg


13770403_1078891635493862_6280668090955673638_n.jpg


13770444_1078891585493867_7251543382452039076_n.jpg

(Alıntı mesaj başka konudandır..)
 
Son düzenleme:
Geri
Üst