herseye katılırımda 100-150 bın km dızel bır araba ıcın nasıl cok fazla oluyor onu anlamıyorum
zaten sıfır dizel araç alan kişi onu garajda tutmak için almaz, uzun yolda kullanacaktır ve az yakacağı için tercih eder, 4-5 yaşında bir Dizelin 100-150 bin olması normal, ve çok zorlanmamış, şehirler arası yolda 1700 devirde 120 km hızla sabit gitmiş , bakımlarıda zamanında yaptırılmış bir dizel vectra isterse 250 bin olsun daha gidecek çok yolu var demektir, tek sıkıntı bi ihtimal Partikül filtresi ömrünü tamamlıyor olabilir, onları da artık revizyon ediyolar sıfır gibi oluyor.
Evet aslında haklısınız orda düzeltme yapmak lazım bana göre çok diyelim bende çünkü hep ikinci el alırım ama 40-50 binin üstünde daha hiç almadım o yüzden bana 100-150 bin km ler çok fazla geliyor heleki aracın bakım durumu muamma ise ve konuşulan araç dizel bir araç ise çıkartabiliceği süpriz masraflar bir araba parasına bile yaklaşabilir..
benzinli olsa hiç umursamam 200 binde benzinliyi bile alırım ne olucak en fazla sıfır motor yaptırırım 2-3 bin tl ye patlar binerim ama dizelde öyle bir lüks yok dizelde motor yaptırmaya kalk benzinlininde iki misli..
bende dizel bakınıyorum çitamı 100 bine kadar çıkarttım bir kaç dizel vectrayada bakdım yazışdım çoğu hor kullanmış adamlara diyorum özel servis bile olsa elinizde bakım kağıtları varmı yada bir yerde kaydı kuydu resmiyi geçdim tamam resmi servisler tuzludur ama özel servis bile olur adamların çoğu yok diyor bazıları var diyor hangi servis gidelim diyorum yan çizmeye başlıyorlar falan filan.. benim öyle değişen boya takıntım yokdur arabanın şase motor yürüyen elektronik aksam sağlam olsun gerisinin o kadar önemi yok.. ama temizinede denk gelemedim temiz olanlarda uçmuşlar 40 bin tl den başlıyor 50 bin tl lere kadar para istiyorlar..