vogtland 35 mm yay hakkında görüşleriniz.sadece kullanan arkadaşlar yazarsa sevinirim

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan 34BLR45
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
hm haklısın ama autoshop da taklit satmaz heralde ya.
 
bugun autoshop tan vogtland marka 35 mm yay taktırdım.ücretsiz montaj işçilik güzel 340 ytl.çok memnunum şu anda harika bişey gerçekten.fotoları eklerim..
 
hayırlı olsun kardeşim eminim çok yakışmıştır.. güle güle kazasız belasız kullanmanı dilerim..
 
ben 5lik taktım hortumda geçirdim süper bi yol tutş ve pek hissedilir şekilde konforum bozulmadı belirli belirsiz çok memnunum
 
cok saol kanka
 
aynen ya hortum olayını bende ilk burda gördüm :D
 
aynen ya hortum olayını bende ilk burda gördüm :D


Hortum araba esnediği zaman yayların birbirine çarpıp ses çıkartmaması için başka bi şeyi yok. 5lik yayda bence gerekli ama 3.5larda falan problem olmuyor nitekim hortumsuz kullanmıştım 3.5liği.
 
astra h ile 2 senedir kullanıyorum vogtland. yol tutuş güzel, estetik güzel ama her çukura tümseğe girdiğinde için cız edecek. darbe emişi sıfır.
 
Arkadaşlar,

Vogtland aslında eskiden beri üretilen koni yaylarının yeni jenerasyon serisi. Başka bir deyişle, oldukça kalitelidir. Ancak "darbe emişi" konusunda spor amortisörlerden destek alınması bence daha iyi olabilir.

Yay konusunda aşağıdaki sıralamayı gözönüne almak lazım bence:
1. Eibach
2. Koni/Vogtland

Ben tam 4 yıldır pek de piyasada tutulmamış bir yay takımı kullanıyorum. "Maxtrac". Ancak, işi sağlama aldım ve Koni amortisörler ile düzeneği kurdum.

Maxtrac larde durum biraz farklı:
önü 4 cm, arkayı 3 cm düşürürken (ilk taktığınızda), daha sonra (1 sene) bu rakamlar 4,5 cm - 3,5 cm 'e düşüyor. Burada anlatmak istediğim bazı yaylar kendilerini zamanla bırakabiliyor. Ön - arka yüksekliği farklı yaylar daha çok "drag" lar için kullanılan tiplerdir. Açıkçası zamanında bunu araştırmış olsaydım Eibach/Koni veya şu anda Vogtland sahibi olurdum. Ne kadar görünüş gerçekten mükemmel olsa bile, virajlarda arka yüksekliği fazla olan araç normal olarak kıçını salabiliyor (siz de tahmin edersiniz ki).

Vogtland gerçekten iyi bir marka. Gözünüz arkada kalmasın :)
 
Arkadaşlar,

Vogtland aslında eskiden beri üretilen koni yaylarının yeni jenerasyon serisi. Başka bir deyişle, oldukça kalitelidir. Ancak "darbe emişi" konusunda spor amortisörlerden destek alınması bence daha iyi olabilir.

Yay konusunda aşağıdaki sıralamayı gözönüne almak lazım bence:
1. Eibach
2. Koni/Vogtland

Ben tam 4 yıldır pek de piyasada tutulmamış bir yay takımı kullanıyorum. "Maxtrac". Ancak, işi sağlama aldım ve Koni amortisörler ile düzeneği kurdum.

Maxtrac larde durum biraz farklı:
önü 4 cm, arkayı 3 cm düşürürken (ilk taktığınızda), daha sonra (1 sene) bu rakamlar 4,5 cm - 3,5 cm 'e düşüyor. Burada anlatmak istediğim bazı yaylar kendilerini zamanla bırakabiliyor. Ön - arka yüksekliği farklı yaylar daha çok "drag" lar için kullanılan tiplerdir. Açıkçası zamanında bunu araştırmış olsaydım Eibach/Koni veya şu anda Vogtland sahibi olurdum. Ne kadar görünüş gerçekten mükemmel olsa bile, virajlarda arka yüksekliği fazla olan araç normal olarak kıçını salabiliyor (siz de tahmin edersiniz ki).

Vogtland gerçekten iyi bir marka. Gözünüz arkada kalmasın :)
tecrübe paylaşımı için teşekkürler..
 
Geri
Üst