X20xev vede x16xev motorlarin kendi hazirladiğim ariza ve çözüm önerilerim

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan mendel50
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Yarın yada hafta sonu dediklerinizi uygulamaya çalışacam bi çözüm bulursak diğer arkadaşlar içinde yararlı olabilir bilgiler için teşekkür ettim
 
kontrol sırasında el lambası tutmak iyi olur

aslında aklımda güzel bi yöntem var ama ekipman varsa bende bi webcam var 4 ledli ve uzatmalı ve oynar başlıklı laptop u alıp o şekildede görülür bide bu şekilde bakacağım ekleyebilirsem videoda ekleyeceğim
 
aslında aklımda güzel bi yöntem var ama ekipman varsa bende bi webcam var 4 ledli ve uzatmalı ve oynar başlıklı laptop u alıp o şekildede görülür bide bu şekilde bakacağım ekleyebilirsem videoda ekleyeceğim
onu bende düşündüm keşke video ekleyebilseydim çekim yaparak ama olmadı youtubedeki v6 lar için olan videoyu ekledim oda uçmuş link
 
aslında aklımda güzel bi yöntem var ama ekipman varsa bende bi webcam var 4 ledli ve uzatmalı ve oynar başlıklı laptop u alıp o şekildede görülür bide bu şekilde bakacağım ekleyebilirsem videoda ekleyeceğim


onu bende düşündüm keşke video ekleyebilseydim çekim yaparak ama olmadı youtubedeki v6 lar için olan videoyu ekledim oda uçmuş link


Enteresan bi yerler gidiyor umarım hep beraber araştırmalar sonucu güzel bi yere varacağız.

Mendel, tam olarak ne gibi değişikler hissettin? sadece düşü devirde mi bi iyileşme var?
 
Enteresan bi yerler gidiyor umarım hep beraber araştırmalar sonucu güzel bi yere varacağız.

Mendel, tam olarak ne gibi değişikler hissettin? sadece düşü devirde mi bi iyileşme var?
en basitinden ışıkta şahinle kapışmaya korkuyordum şimdi kalkışta çok arabaya kafa tutuyorum ışıkta hatta ilk devirlerin ağır olmasını 16 v olmasına bağlıyordum ama adamlar onu zaten fabrikasyon çözmüşler ancak çok nazik bir sistem yeri pis olduğuından çabuk arızalanıyor bence opel bu arçları çağırıp bu parçanın yerini daha iyi bir yere almalı ve bu selenoidi ücretsiz değiştirmeli
 
en basitinden ışıkta şahinle kapışmaya korkuyordum şimdi kalkışta çok arabaya kafa tutuyorum ışıkta hatta ilk devirlerin ağır olmasını 16 v olmasına bağlıyordum ama adamlar onu zaten fabrikasyon çözmüşler ancak çok nazik bir sistem yeri pis olduğuından çabuk arızalanıyor bence opel bu arçları çağırıp bu parçanın yerini daha iyi bir yere almalı ve bu selenoidi ücretsiz değiştirmeli


Peki muhtemel olan bu selenoid arızasını sıfırını temin ederek gidersek, kaça gelir tahminen? bi de el yordamıyla biz değiştirebilir miyiz bulsak?
 
sökmesi çok zor tors ile sökülüyo el girmediği için çok zor fiyata gelince sıfırı çok para ayrıca yok zaten ancak belki almanya da falan bulunabilir.
 
Dediğim gibi işçiliği çok zor vede pis yerde selenoid arıza yaptığından diyafram sağlam kalıyor aslında diyaframın arızalanması lazım sonuçta 99 model sizdekide hadi 97 olsun düşünsenize o kadar yıl aktif görev yapan bir diyaframın sağlam kalması bile mucize , selenoid motorun en çok kir pasak toz alan yerinde olduğu için arıza veriyor , wd 40 la temizledim yerine taktım ama 1 sürmedi yine bozuldu benzin kesiciler var 10 tl ye satılıyor onu denedim oda arıza lambası yaktı volkswagenlerde N75 valfi var onu deneyecektim oda bizim parçadan ucuz değil ama N75 oraya tam uyar gibi geliyor
http://www.fixxtuning.com/store/popup_image.php?pID=204&osCsid=0422c983b5f6b68159e55e7cbb1a5dda

selenoidin 3 hava ucu var bi tanesi kompresyon hava emiş motordan geliyor diğeri diyaframa gidiyor bir diğeri ise atmosfere yani motorun içindeki havaya gidiyor gaza basınca motordaki emme manifoltundaki emiş havası diyaframı tetikliyor ve sistem çalışıyor gazdan ayağını çektiğinizde ise atmosfer hava girişine yönlenerek diyaframın eski konumuna gelmesi sağlanıyor
 
Son düzenleme:
Geri
Üst