merhabalar
j kasa 2010 1.6 lpgli benim dül dül
2. el aldım. aldığımdan 5 gün önce yağı değişmişti
geçen hafta kontrol etmek istedim ama tekrar tekrar denememe rağmen
yağ seviyesi normalin tam 2 katı kadardı. ölçen telin ucundaki aliminyum pança tamamen yağ içerisinde kalmıştı.
bunun bir zararı olur mu ya da yağı değiştiren kişi aptallık mı yapmış,akıllılık mı?
ayrıca yine motor üzerindeki yağ kapağından içeriye bakmak istedim ve baktığımda silinderlerin hareketli olan kısımları da dahil
olmak üzere pas vardı. önce yağ rengi sandım fakat elimle kazımaya çalıştığımda çıkmayan pütürlü bir yüzey ile karşılaştım.
en çok çalışan ve sürekli yağ içerisindeki bir parçanın bu şekilde paslanması ne kadar olağan acaba?
ilginiz ve yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim
j kasa 2010 1.6 lpgli benim dül dül
2. el aldım. aldığımdan 5 gün önce yağı değişmişti
geçen hafta kontrol etmek istedim ama tekrar tekrar denememe rağmen
yağ seviyesi normalin tam 2 katı kadardı. ölçen telin ucundaki aliminyum pança tamamen yağ içerisinde kalmıştı.
bunun bir zararı olur mu ya da yağı değiştiren kişi aptallık mı yapmış,akıllılık mı?
ayrıca yine motor üzerindeki yağ kapağından içeriye bakmak istedim ve baktığımda silinderlerin hareketli olan kısımları da dahil
olmak üzere pas vardı. önce yağ rengi sandım fakat elimle kazımaya çalıştığımda çıkmayan pütürlü bir yüzey ile karşılaştım.
en çok çalışan ve sürekli yağ içerisindeki bir parçanın bu şekilde paslanması ne kadar olağan acaba?
ilginiz ve yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim