Yağ yakma

Mrb arkadaşlar @kannn beyin yardımlarıyla sorunu çözdük. Külbütör kapağının içinde bulunan diyaframin bozuk olduğundan yağ yaktığını gördük. Diyaframin tamiri varmış ama bulunduğum yerde tamir edecek usta olmadığı için Külbütör Kapağıni komple değiştirmek zorunda kaldım. Şuan için 100 km yaptım yağda azalma yoktu ve motorun sesi düzeldi. Tşk ederim @kannn

Kaça değiştirdiniz.. Bendede diyafram arızası vardı diyaframı değiştirdim ama yağ yakmaya devam ediyor..3000 km de 1 lt yağ yakıyor


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Kaça değiştirdiniz.. Bendede diyafram arızası vardı diyaframı değiştirdim ama yağ yakmaya devam ediyor..3000 km de 1 lt yağ yakıyor


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
diyaframı söker iken dikkat etmek gerekli ısıtarak sökülür yoksa kenarlarda boşluk yapar yada bir diş kırılırsa yağ yakmaya devam eder araç motor koduna göre 600 den başlıyor 1200 e kadar çıkar
 
  • Beğen
Tepkiler: barslan2222
Kaça değiştirdiniz.. Bendede diyafram arızası vardı diyaframı değiştirdim ama yağ yakmaya devam ediyor..3000 km de 1 lt yağ yakıyor


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
@barslan2222 bey kapak orijinal 850 TL ancak internette orjinal 650 tl'ye bulabilirsiniz. Bende sadece diyaframı değiştirecektim parça gelmedigi için kapağı değiştirmek zorunda kaldım.
 
Alper ve kannn bey teşekkürler..


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
@Kaan.

Merhaba, astra j 2020 model 1.4t aracım henüz 50 bin km de. Aracın genel performansında bir dengesizlik var. Aracı sıkıştırmadan kullanırsak bir problem belli etmeden az az yağ eksilterek yoluna devam ediyor. Ancak aracı sıkıştırırsam ani hızlanma yaparsam özellikle fark ettiğim 135-140 hızını geçince devir saati 4 civarlarını gösterdiğinde arkadan bir anda duman atıyor ve gazdan çekiyorum. Bu olay olduktan sonra motorda teklemeler vuruntular oluyor ve araç hızlı yağ eksiltiyor sanki bir yerlere yağ doluyor ve o yağ boşalana kadar araç öksüre tıksıra gidiyor. Kimisi aracın piston kırmıştır segman çatlamıştır vs diyor kimisi turbon yağ basıyor diyor, kimisi emme manifoldu diyor şimdi burada benzer duruma üst kapak valfi denilmiş. Hepsi hassas parçalar ve henüz 4 yaşındaki aracı bu kadar gelişigüzel kurcalatıp daha da bozmak istemiyorum. Siz konuya hakim görüyorsunuz yardımcı olabilir misiniz? Araçta ciddi yağ eksiltme mevcut 1000 km de 1 litre diyebilirim. Boğaz kelebeği giriş borusu ile alt kısmında da yağ görünüyor. Bu konuda bahsedildiği gibi çalışırken yağ kapağını açınca vakum var kapağı geri çekmeye çalışıyor ve motor dengesizleşiyor.
 
@Kaan.

Merhaba, astra j 2020 model 1.4t aracım henüz 50 bin km de. Aracın genel performansında bir dengesizlik var. Aracı sıkıştırmadan kullanırsak bir problem belli etmeden az az yağ eksilterek yoluna devam ediyor. Ancak aracı sıkıştırırsam ani hızlanma yaparsam özellikle fark ettiğim 135-140 hızını geçince devir saati 4 civarlarını gösterdiğinde arkadan bir anda duman atıyor ve gazdan çekiyorum. Bu olay olduktan sonra motorda teklemeler vuruntular oluyor ve araç hızlı yağ eksiltiyor sanki bir yerlere yağ doluyor ve o yağ boşalana kadar araç öksüre tıksıra gidiyor. Kimisi aracın piston kırmıştır segman çatlamıştır vs diyor kimisi turbon yağ basıyor diyor, kimisi emme manifoldu diyor şimdi burada benzer duruma üst kapak valfi denilmiş. Hepsi hassas parçalar ve henüz 4 yaşındaki aracı bu kadar gelişigüzel kurcalatıp daha da bozmak istemiyorum. Siz konuya hakim görüyorsunuz yardımcı olabilir misiniz? Araçta ciddi yağ eksiltme mevcut 1000 km de 1 litre diyebilirim. Boğaz kelebeği giriş borusu ile alt kısmında da yağ görünüyor. Bu konuda bahsedildiği gibi çalışırken yağ kapağını açınca vakum var kapağı geri çekmeye çalışıyor ve motor dengesizleşiyor.
Emme maniofldu ve kulbutor ikisinden birisi arızalı
 
Geri
Üst