Yeterince gönderseniz de birşey değişmiyor. Eriyen egzoz supabı, yaglanan emme supabı [emoji106]lpg duayenleri de böyle söylüyor.Bu konuda daha önce bir konuşma ortamında söylediklerimi aynen burayada yazmak istiyorum. Araçlarımız hareket esnasında dakikada ortalama 2000 devir yapmaktadırlar. Şimdi bu koruyucu yağların 30 bin km gittiğini varsayarsak;
30 bin km yolu saatte 100 km hızla gittiğimizi varsayarsak 300 saat yapacaktır. Şimdi asıl karambol burdan sonra başlıyor. Ya hakikaten bu yağlar mühendisliğin son noktasında yada ortada bir pazarlama taktiği sözkonusu.
Önceklikle saati dakikaya çeviriyoruz.
300 x 60 = 18000 dakika yapacaktır.
Şimdi dakikada 2000 devir yaptığımızı düşünürsek toplam kilometre boyunca yapılan devir sayısını çıkartalım.
18000 x 2000 = 36.000.000 devir yapacaktır.
Krank milinin bir tam turu 1 devir olarak bilinmektedir. Aracımızda 4 silindir olduğuna göre toplam devir sayısını 4 ile çarpıyoruz ve toplam ateşleme sayısını buluyoruz.
36.000.00. x 4 = 144.000.000 toplam silindirlerdeki ateşleme sayısını verecektir.
Yağ haznesinin tam hacmini bilmiyorum ancak 5 litre olduğunu varsayarsak; Şimdi hesaplamamıza geri dönelim.
5 litre yağ = 5000 mililitre olduğuna göre işler burda karışıyor
5.000 / 144.000.000 = bunun sonucuna hesap makinesi bile yetmedi
Şimdi ben şu soruyu sormak istiyorum, hesap makinesinin bile hesap edemediği kadar az miktarda yağı yanma odasına gönderdiğinizde ne değişiyor ???? Bilen varsa konuşmaya devam edelim rica ediyorum.
D5503 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi