Yakıt Tercihiniz ! Benzin mi,Dizel mi ?

:( :( :( :(
habire vites değiştirme konusunda yanılıyorsun belli bir süre sonra vites değiştirmek yerine arabanın devrine alışıyorsun, kalkışta donup kalma konusunda ise el frenini çek turbonu doldur yeşil yanınca fırla veya kalkışta fazla gaza yüklen turbon hemen dolsun bakayım sana kim yetişebiliyor, bugüne kadar hiç bir arıza yaşamadım, ayda da ortalama 3.000 km yol yapıyorum, tabiki benzinli ile dizel kullanımı birbirinden farklıdır bunu kabul etmelisin...

oF Feci , eğer öyle kalkıyorsan 500 ytl'yi bir köşeye koy yakında ihtiyaç olacak, o tip kalkışlardan sonra baskı balatanda hayır kalmaz , bırak öyle kalkmayı çok değil yarım saat yokuşlu yerde dur kalklı kullan bir de bakarsın ki araba güçten düşmüş gitmiyor, baskı balata ısınıp kaçırmaya başlayacaktır,
zaten düşük motor güçündeki araçların debriyaj balatalarının daha güçlü motorlulara göre daha çabuk tükenmesinin sebebi o yazdığındır: Arabalar güçsüz olduğu için kaldırmak için daha çok debriyaj pedalında tutulur daha çok gaz verilir, bir de bakılır ki 100.000 de balata bitmiş. Zaten opelin şanzımanı zayıf karakterli.
 
oF Feci , eğer öyle kalkıyorsan 500 ytl'yi bir köşeye koy yakında ihtiyaç olacak, o tip kalkışlardan sonra baskı balatanda hayır kalmaz , bırak öyle kalkmayı çok değil yarım saat yokuşlu yerde dur kalklı kullan bir de bakarsın ki araba güçten düşmüş gitmiyor, baskı balata ısınıp kaçırmaya başlayacaktır,
zaten düşük motor güçündeki araçların debriyaj balatalarının daha güçlü motorlulara göre daha çabuk tükenmesinin sebebi o yazdığındır: Arabalar güçsüz olduğu için kaldırmak için daha çok debriyaj pedalında tutulur daha çok gaz verilir, bir de bakılır ki 100.000 de balata bitmiş. Zaten opelin şanzımanı zayıf karakterli.

bilmem farkında mısın çoğu mesajında opel öyle opel böyle. sat kurtul o zaman. napalım seni tatmin etmiyosa. ferrari filan al artık.
 
iyide ozaman abi söz papirus adlı üyenin dediğine gelmiyo mu habire vites değiştiriceksin 2000-3000 devirde torku verdikten sonra vites atmalısın ben benzinlide hiç öyle birşey yapmıyorum trafikte yola çıkınca arkadaki bana yaklaşıncaya kada ben 3.viteste 120 ye çıkıyorum yani olay burada tamam rampa meselesi doğru
ama ne bileyim ben dizelin benzinliyi geçebilmesi için arada çok büyük bi hacim farkı olması gerktiğini düşünüyorum yoksa arkamdan yetişebilecek bi dizel yok benm için...

İyide sen motoru çok zorluyosun. 3. viteste 120 yanılmıyorsam minimum 5500 devir olması gerekir. kitapçıkta 2.000 devir ile 3.000 devir arasında kullanılmalı yazıyor. normal kullanımda zaten 5.000 devire 6.000 devire ihtiyaç duyulmaz.
 
İyide sen motoru çok zorluyosun. 3. viteste 120 yanılmıyorsam minimum 5500 devir olması gerekir. kitapçıkta 2.000 devir ile 3.000 devir arasında kullanılmalı yazıyor. normal kullanımda zaten 5.000 devire 6.000 devire ihtiyaç duyulmaz.
4500 devirde oluyo daa 2000 devir var:) ayrıca normal kullanımda ben benzinli iyidir demiyorum ki dizeller normal sürüş koşullarında benzinliyle hemen hemen farksızlar ama seri sürüşde benzinli kadar iyi değiller, tekliflerde geldii yetenek sınavlarından sonra ayarlarız bişeler:)
 
oF Feci , eğer öyle kalkıyorsan 500 ytl'yi bir köşeye koy yakında ihtiyaç olacak, o tip kalkışlardan sonra baskı balatanda hayır kalmaz , bırak öyle kalkmayı çok değil yarım saat yokuşlu yerde dur kalklı kullan bir de bakarsın ki araba güçten düşmüş gitmiyor, baskı balata ısınıp kaçırmaya başlayacaktır,
zaten düşük motor güçündeki araçların debriyaj balatalarının daha güçlü motorlulara göre daha çabuk tükenmesinin sebebi o yazdığındır: Arabalar güçsüz olduğu için kaldırmak için daha çok debriyaj pedalında tutulur daha çok gaz verilir, bir de bakılır ki 100.000 de balata bitmiş. Zaten opelin şanzımanı zayıf karakterli.


dostum sen merak etme ben sadece kalkışlarda donup kalacağını ve turbonun seni yarı yollarda bırakacağını söylemene karşılık bir öneri verdim yoksa ben nasıl kullanılacağını gayet iyi biliyorum arabamda çok şükür bugüne kadar hiç bir problem yaşamadım ayrıca dediğin 500 ytl ye evet ihtiyacım var çünkü jant alacağım...:) :) :)
 
Son düzenleme:
samet abi e 220 kaç beygir ya? arabanın kilosu kaç onları hesaplayalımda ona göre çünkü ben arkadaşın babasının 2.0 passatıyla yüricem şu sınavlardan sonra,bakalım sonuç ne olcak eğer alırsam hallederis bişeler(samsunda pist yarış yerimiz var)
 
Herkes Diyorki Benzinli çok Yakiyo Ben Demiyorum Yakmiyo Ama çok Fazla Basilmassa Gaza Benzin Dizel Den Daha Az Yakar.
Bence De Dizel Devirleri Az Olduğu Için Araba Kendini At Gibi Atiyo Kendini.
Ben Opel Astra 2.2 Cdti Ya Bindim.resmen 3000 Dd Den Sonra Araba Bilmiyom Böle Kendimi Bagajin Caminda Buldum...
 
samet abi e 220 kaç beygir ya? arabanın kilosu kaç onları hesaplayalımda ona göre çünkü ben arkadaşın babasının 2.0 passatıyla yüricem şu sınavlardan sonra,bakalım sonuç ne olcak eğer alırsam hallederis bişeler(samsunda pist yarış yerimiz var)

150 hp cik oda yahuu bişey değil:)....


2.0 passatla hiçmi hiç ugraşma diyorum sana;)...
 
hangi marka olursa olsun hangi kalite olursa olsun ..

dizel benzinliye göre hamallaık bence benzinli kadar rahat sürüş hiç bir zaman vermiyor dizel.

aynı marka aynı model aynı kilometredeki iki arabayı deneyin derim ben...
 
Geri
Üst