habire vites değiştirme konusunda yanılıyorsun belli bir süre sonra vites değiştirmek yerine arabanın devrine alışıyorsun, kalkışta donup kalma konusunda ise el frenini çek turbonu doldur yeşil yanınca fırla veya kalkışta fazla gaza yüklen turbon hemen dolsun bakayım sana kim yetişebiliyor, bugüne kadar hiç bir arıza yaşamadım, ayda da ortalama 3.000 km yol yapıyorum, tabiki benzinli ile dizel kullanımı birbirinden farklıdır bunu kabul etmelisin...
oF Feci , eğer öyle kalkıyorsan 500 ytl'yi bir köşeye koy yakında ihtiyaç olacak, o tip kalkışlardan sonra baskı balatanda hayır kalmaz , bırak öyle kalkmayı çok değil yarım saat yokuşlu yerde dur kalklı kullan bir de bakarsın ki araba güçten düşmüş gitmiyor, baskı balata ısınıp kaçırmaya başlayacaktır,
zaten düşük motor güçündeki araçların debriyaj balatalarının daha güçlü motorlulara göre daha çabuk tükenmesinin sebebi o yazdığındır: Arabalar güçsüz olduğu için kaldırmak için daha çok debriyaj pedalında tutulur daha çok gaz verilir, bir de bakılır ki 100.000 de balata bitmiş. Zaten opelin şanzımanı zayıf karakterli.