Yedek Lastik Ömrü

evet savaş abi..baba tır şöförü ve o direksyonu ne yazıkki bana erken tutturup setup larımı bozdu...
sen fren yapsanda arkadan o ağırlığın adamı nasıl ittiğini iyi bilirim..stresi çok fazla..
hatta bende çalışacağım 2 iş buldum ama maaş düşük,bekar ve eğlenceli zamanlar,biraz aksiyon arar gibiyim..:)
dediğin gibi sıvı yüklü olan araç zordur,o yüzden tank içi bölmeler yaparlar minimum sarsıntı olması için..
 
Abowwwwwwww ikinci videoda resmen param parça oldu yaw... vay anam vay...
 
abi super bır konu olmus , bilgileriniz için tesekkur ederım , bastan sona sıkılmadan okudum :)
Elinize, kolunuza saglık...
 
Eski tekerleklerin profili 1.6 ın altına inmedi ise bence öne yeni arkaya eskidir...sonuçta ön çabuk yıpranır,fren önde güçlüdür,direksiyon hakimiyeti öndedir, badanaj yapma kayma rzki önden çekişli olduğundan bu yönden bakınca da yeni lasitği takma önedir...bu şu demek değildir kabak arkaya veya öne...ikiside tehlike arz eder ama eskisinin profili iyi ise yeni öne iyidir.
 
Eski tekerleklerin profili 1.6 ın altına inmedi ise bence öne yeni arkaya eskidir...sonuçta ön çabuk yıpranır,fren önde güçlüdür,direksiyon hakimiyeti öndedir, badanaj yapma kayma rzki önden çekişli olduğundan bu yönden bakınca da yeni lasitği takma önedir...bu şu demek değildir kabak arkaya veya öne...ikiside tehlike arz eder ama eskisinin profili iyi ise yeni öne iyidir.
nerdesinn selim abi alamanın testine kurban gidiyodum :D
 
nerdesinn selim abi alamanın testine kurban gidiyodum :D
Canım kardeşlerim ve caner kusura bakamayın işler yoğun idi hakkınız helal edin,işler bu arada annem geldi :) yok alman testine kurban gitmezsin sen..
şimdi zaten iki yönün yani eski tekerin önde arkada olması her ikisinin ayrı riski var...ama benim fikrimi yukarıda yazdım,bu en iyi olanıdır tabii herkezin fikri ayrı...
 
Canım kardeşlerim ve caner kusura bakamayın işler yoğun idi hakkınız helal edin,işler bu arada annem geldi :) yok alman testine kurban gitmezsin sen..
şimdi zaten iki yönün yani eski tekerin önde arkada olması her ikisinin ayrı riski var...ama benim fikrimi yukarıda yazdım,bu en iyi olanıdır tabii herkezin fikri ayrı...
helal olsun abi nedemek :) hoşgelmiş sefa gelmiş annede,görüşmek üzere abi boş bırakma :)
 
Ohoo siz çayları söylemişsiniz? :)

Diş derinliği 1.6 mm'nin altına düştüyse aman o lastiği kullanmayın zaten. Bunun dışında, yeni lastiklerin arkaya takılması gerek, bu bir fikir değil fiziksel gerçek. Tabii ki siz istediğiniz gibi yapabilirsiniz; belki yenileri öne takmayla ilgili bir sürüş tekniği kullanıyorsunuz bilemeyiz.
 
senelerdir önlere takarız yeni lastiği :D 4 lastik alınca böyle bir sorun olmuyor :D
 
Aslında en temizi dört lastik. "Sportif" amaçlı araçlarımız yok, normal limitler dahilinde de ben "aha lastik kurtardı" dediğimi hatırlamıyorum. Güvenli sürüş teknikleri uygulandığı sürece çok nadirdir bence lastikten başa iş alınması. En kötü ihtimalle, gideceğimiz yere yarım saat geç gideriz. O yüzden, tanesi 250 TL'lik iki lastik yerine tanesi 150'den dört tane alma taraftarıyım. Gerçi ben limitlere fazlaca yakın kullanıyorum bazen, kendim uygulamıyorum bu tavsiyeyi. :)
 
Geri
Üst