yeni motorun yakıt sarfiyatı 5000 km ve sonrası motorlardan fazla olur.
çünkü her ne kadar iyi işlenmiş olsada silindir yüzeyleri bir miktar pürüzlüdür.
bu nedenle sürtünme katsayısı daha fazladır.birkaç depo bitirdikten sonra motorun devirlenmesi kolaylaşacak bununla birlikte yakıt sarfiyatı da düşecektir.
yokuş aşağı vites boşta inmek hem tehlikeli (aracı kontrolsüz bıraktığımızdan)hem frenlere extra yük getirir hemde motorumuz rölantide
çalışırken yaktığı benzin kadar yakıt harcar.
viteste inersek motoru tekerlek çevireceği için cut-off sistemi devreye girerek yakıtı keser.sıfır sarfiyatla güvenli bir şekilde inmiş oluruz.
katalitik konvertör bulunan bir araçta süper benzin kullanmak hem lamda sensörünü bozar hem de k.konvertörün tıkanmasına sebep olur.
çünkü her ne kadar iyi işlenmiş olsada silindir yüzeyleri bir miktar pürüzlüdür.
bu nedenle sürtünme katsayısı daha fazladır.birkaç depo bitirdikten sonra motorun devirlenmesi kolaylaşacak bununla birlikte yakıt sarfiyatı da düşecektir.
yokuş aşağı vites boşta inmek hem tehlikeli (aracı kontrolsüz bıraktığımızdan)hem frenlere extra yük getirir hemde motorumuz rölantide
çalışırken yaktığı benzin kadar yakıt harcar.
viteste inersek motoru tekerlek çevireceği için cut-off sistemi devreye girerek yakıtı keser.sıfır sarfiyatla güvenli bir şekilde inmiş oluruz.
katalitik konvertör bulunan bir araçta süper benzin kullanmak hem lamda sensörünü bozar hem de k.konvertörün tıkanmasına sebep olur.