Yeni Jetta & Yeni Astra

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan akın2
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Ynt: Yeni Jetta & Yeni Astra

Honda naif bir araç ama Astra nın özelliklerine alışan birinin Civic de güvende hissetmesi imkansız, araçta bir Focus Astra ya göre ne yol tutuş var ve aktif/pasif güvenlik seviyesi..
 
Ynt: Yeni Jetta & Yeni Astra

Esmerce link' Alıntı:
Honda naif bir araç ama Astra nın özelliklerine alışan birinin Civic de güvende hissetmesi imkansız, araçta bir Focus Astra ya göre ne yol tutuş var ve aktif/pasif güvenlik seviyesi..

biraz önce 5 km'lik kısa bir şehir içi turu attım. ilk kez TC'yi devre dışı bıraktım e öyle kullandım.. araç biraz daha atikleşti sanki kalkışlarda...
 
Ynt: Yeni Jetta & Yeni Astra

türk_187 link' Alıntı:
[quote author=Esmerce link=topic=864.msg24675#msg24675 date=1302442019]
Honda naif bir araç ama Astra nın özelliklerine alışan birinin Civic de güvende hissetmesi imkansız, araçta bir Focus Astra ya göre ne yol tutuş var ve aktif/pasif güvenlik seviyesi..

biraz önce 5 km'lik kısa bir şehir içi turu attım. ilk kez TC'yi devre dışı bıraktım e öyle kullandım.. araç biraz daha atikleşti sanki kalkışlarda...
[/quote]

Tabi serileşmez mi? Aracında atmosferik 2000cc araçlarınki kadartork var kalkışta gaza biraz fazla yüklenince rahatca patinaj çeker.

TC gücü kısıtlıyor, bu yüzden sürücüler hızlı kalkışlarda olduğundan güçsüz sanıyor aracı.
 
Ynt: Yeni Jetta & Yeni Astra

Esmerce link' Alıntı:
[quote author=türk_187 link=topic=864.msg24678#msg24678 date=1302442244]
[quote author=Esmerce link=topic=864.msg24675#msg24675 date=1302442019]
Honda naif bir araç ama Astra nın özelliklerine alışan birinin Civic de güvende hissetmesi imkansız, araçta bir Focus Astra ya göre ne yol tutuş var ve aktif/pasif güvenlik seviyesi..

biraz önce 5 km'lik kısa bir şehir içi turu attım. ilk kez TC'yi devre dışı bıraktım e öyle kullandım.. araç biraz daha atikleşti sanki kalkışlarda...
[/quote]

Tabi serileşmez mi? Aracında atmosferik 2000cc araçlarınki kadartork var kalkışta gaza biraz fazla yüklenince rahatca patinaj çeker.

TC gücü kısıtlıyor, bu yüzden sürücüler hızlı kalkışlarda olduğundan güçsüz sanıyor aracı.
[/quote]

hmm bunu bilmiyordum..
 
Ynt: Yeni Jetta & Yeni Astra

HaKaN link' Alıntı:
[quote author=Esmerce link=topic=864.msg24747#msg24747 date=1302466541]
[quote author=türk_187 link=topic=864.msg24678#msg24678 date=1302442244]
[quote author=Esmerce link=topic=864.msg24675#msg24675 date=1302442019]
Honda naif bir araç ama Astra nın özelliklerine alışan birinin Civic de güvende hissetmesi imkansız, araçta bir Focus Astra ya göre ne yol tutuş var ve aktif/pasif güvenlik seviyesi..

biraz önce 5 km'lik kısa bir şehir içi turu attım. ilk kez TC'yi devre dışı bıraktım e öyle kullandım.. araç biraz daha atikleşti sanki kalkışlarda...
[/quote]

Tabi serileşmez mi? Aracında atmosferik 2000cc araçlarınki kadartork var kalkışta gaza biraz fazla yüklenince rahatca patinaj çeker.

TC gücü kısıtlıyor, bu yüzden sürücüler hızlı kalkışlarda olduğundan güçsüz sanıyor aracı.
[/quote]

hmm bunu bilmiyordum..

Evet özellikle seri kalkışlarda azıcık pati atacak olsa bile motor ciddi şekide güç kesiyor..[/quote]
 
Ynt: Yeni Jetta & Yeni Astra

bu akşam şehir içinde tekrar denedim.. hakikaten aracı sanki arkadan biri itiyormuş gibi kalkıyor.. TC açıkken boyle kontrollü kalkışı hissediyordum...
 
Ynt: Yeni Jetta & Yeni Astra

greatt



Ammavelakin bu balata sıyırma olayları son günlerde hep aklımda ve bu yüzden bu türlü kullanımdan özellikle kaçınmakta fayda var diyorum, Akın kardeşimin de farketmiş olduğu bir sorun var; aracı 1. vitese takarken az da olsa araç silkeleniyor, bence araçlarımızın debriyajları yeterince iyi ayırma yapamıyor ve buda zamanla baskıyı eritiyor..

Sorunu "kronik" ilan etmek için daha fazla km ye ve zamana ihtiyaç var.
 
Geri
Üst