- Konuyu Başlatan
- #21
vectra b2 hız sabitleyici montajı
evet arkadaşlar nihayet bende ethem abi gibi cruise control montajını bitirdim bir kaç aksilikle karşılaştım fakat en sonunda cc canavar
gibi çalışıyor.
en başta cengiz abiye sonsuz teşekkürler.ethem abinin yardımlarıylada sona geldim.
montajı kısaca anlatayım diğer konularda var zaten ama bi kaç noktayı ben atladım siz atlamayın
-önce ecudan sigorta kutusunun oraya 4 tane kablo çekiyoruz
-sırasıyla 61 nolu pin SADECE debriyaj müşürünün bir ucuna müşürün diğer ucuna fren müşüründeki siyah kabloyu çekiyoruz
-62 nolu pin kolun a ucuna
-44 nolu pin c ucuna
-29 nolu pin d ucuna
-ve koldaki b ucunada yine fren müşürünün siyah kablosunu taşıyoruz
-ve en son ecudaki yazılımı aktif ediyoruz.(benim aracın ecusunu astra ecusu gibi gösterdikten sonra aktif oldu)
-birde sinyal kolunun orjinalini bulamadım.fakat üzerindeki orjinal gm marka normal kolun mekanizmasıyla yan sanayi cc li sinyal kolunun
mekanizmasını değiştirdim orjinal gibi oldu sadece düğmelere basarken biraz gevşeklik vardı o yüzden değiştirdim.(değiştirmeden de
rahat kullanılabilir)
kablonun ecudan içeriye döşenmiş hali
debriyaj müşürü ve sinyal kolu
ecudaki 61,62 nolu pinler yeşil ve siyah kablolar aynı şekilde 44 ve 29 nolu pinlerede çektim
fren müşürünün arkasındaki siyah kablo +12 volt yani kola ve debriyaj müşürüne giden güç
kolun montajı
debriyaj müşürü montajı.müşürün arkasına soketi bulamadım bilgisayar kasasında bulunan usb kablolarının soketi birebir uyuyor
ve son olarak sigorta kutusunun arkasındaki kabloları klipslerle sabitledim.hepsi bu kadar
evet arkadaşlar nihayet bende ethem abi gibi cruise control montajını bitirdim bir kaç aksilikle karşılaştım fakat en sonunda cc canavar
gibi çalışıyor.
en başta cengiz abiye sonsuz teşekkürler.ethem abinin yardımlarıylada sona geldim.
montajı kısaca anlatayım diğer konularda var zaten ama bi kaç noktayı ben atladım siz atlamayın
-önce ecudan sigorta kutusunun oraya 4 tane kablo çekiyoruz
-sırasıyla 61 nolu pin SADECE debriyaj müşürünün bir ucuna müşürün diğer ucuna fren müşüründeki siyah kabloyu çekiyoruz
-62 nolu pin kolun a ucuna
-44 nolu pin c ucuna
-29 nolu pin d ucuna
-ve koldaki b ucunada yine fren müşürünün siyah kablosunu taşıyoruz
-ve en son ecudaki yazılımı aktif ediyoruz.(benim aracın ecusunu astra ecusu gibi gösterdikten sonra aktif oldu)
-birde sinyal kolunun orjinalini bulamadım.fakat üzerindeki orjinal gm marka normal kolun mekanizmasıyla yan sanayi cc li sinyal kolunun
mekanizmasını değiştirdim orjinal gibi oldu sadece düğmelere basarken biraz gevşeklik vardı o yüzden değiştirdim.(değiştirmeden de
rahat kullanılabilir)
kablonun ecudan içeriye döşenmiş hali
debriyaj müşürü ve sinyal kolu
ecudaki 61,62 nolu pinler yeşil ve siyah kablolar aynı şekilde 44 ve 29 nolu pinlerede çektim
fren müşürünün arkasındaki siyah kablo +12 volt yani kola ve debriyaj müşürüne giden güç
kolun montajı
debriyaj müşürü montajı.müşürün arkasına soketi bulamadım bilgisayar kasasında bulunan usb kablolarının soketi birebir uyuyor
ve son olarak sigorta kutusunun arkasındaki kabloları klipslerle sabitledim.hepsi bu kadar