tankda atiker sistemde atiker, komple herşeyi atiker.
450TL vermeye hazırdım yeterki kalitesi birşey olsun birdaha birdaha gitgel yapmayayım diye.
hani ucuz mal alacak kadar zengin değilim diye düşünüyordum. ama atiker taktı.
Neyse herşeyde bir hayır vardır diyelim bakalım arıza cıkartacakmı.
Aldım arabayı şöyle bir gezdim, gazda çalışırken zzzzzzz diye bir ses cıkıyor, birde rolantideyken devir düşüyor sonra hemen kendini topluyor.
bu normalmi acaba?
istanbul un nersindesiniz bilmiyorum ama tuzla tarafına yakınsanız burada benim araca montaj yapan yerle görüşmenizi tavsiye ederim, tabi kiti değiştirmeyi düşünmüyorsanız...
dün akşam iş çıkışı yaşananları anlatayım size,
arabamda son birkaç depodur sıkıntılar vardı,
çekişten düşme, rolanti dalgalanması ve çok yakma gibi,
ustaya gittim bunu düzelt dedim,
ne kadar yakıyor dedi, 26 kuruşa kadar çıktı yakıt dedim,
evet çokmuş dedi, bağladı bilgisayara baktı etti, ayarladı tekrar,
deneme sürüşüne çıktım, çekişi çok düşmüş dedim, tekrar ayarladı denedim aynı, çıktı kendisi denedi, evet dedi böyle olmaz tat vermez bu, döndük dükkana, git bujileri değiştir gel dedi, üst sırasında opel er-ay var emrah a gittim bujileri bi değiştir dedim, tamam sökelim bakalım kötüyse değişiriz iyiyse neden boşuna para harcayasın dedi, eyvallah dedim değiştirecekti bujileri, söktü bobini bujiler nerdeyse elle çevirmeyle sökülecek gibi olmuş, gevşemiş iyice diye düşündüm ama usta bunlar zaten sıkılmamıştır buji kendiliğinden gevşemez dedi, bujilerin durumu iyiydi ama sökülmüşken değiştirelim dedim, bir de bosch bujiydi bununla fazla yakar dedi, gm taktık bujileri çift tırnak, tekrar bir ayar yaptı lpg ci, çıkıp gezinip denedim yakıt 26 kuruştan 0,185 kuruşa düştü, bu arada arabam 1,6 ve OTOMATİK vites, kite laf söylemeden önce bence ustalara laf söyleyin,
atiker takan ustalar diğerlerinden daha eğitimsiz dense daha doğru olur gibi, atiker eğitim konusunda zayıf biraz, o yüzden kendisini geliştirmeyi becerebilmiş birilerini bulmanız lazım,,,, özetle atiker değil, ustaları kötü bence...