Zavoli dedim Atiker Takmış

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan SuSpect
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Yoo ses okadar abartı değil.
zaten kaput kapalıyken duymak biraz zor.

asıl sorun neden devri düşürüp çıkartıyor.

Aküyü cıkartmışlar bir ara.
butun yol bilgisayarı verileri sıfırlanmış.
 
düşük hızda 40-50 ile giderken bi 5. vitese takıp gazı kökle araç çok sallanıyormu?

aynı durumu aynı hızlarda yolda hem lpg de hem benzinde dene

lpg de sarsıntı hissedersen birde söledigin gibi devirde dalgalanma varsa


bujileri ve enjeksiyon bobinini gerekirse buji kablolarını yenile

araç sıvı yakıttan kuru yakıta geçti ateşleme hassaslaştı devir dalgalanmaları ondandır.

ngk nın lpg için özel bujileri çıkmıs sitesinde var onları tavsie ederim
 
Son düzenleme:
Atikerde ECU sorun çıkarıyor ve LPG enjektörleri ,aracın enjektörlerine yetişemiyor.
 
easytronic vites olduğu için 5 e atamıyorum. kökleyince zaten kickdown var.

easytronic zaten sarstığı için, lpg sarsıyormu anlamıyorum :D
 
1.5 aydır atiker kullanıyorum sorunsuzca bu lpg montajında herşeyden önemli olan usta ve işçiliğidir
 
Bence fazla zaman geçmemişken Zavoli taktırın. Böyle hata yapılırmı? Nasıl usta nasıl esnaf bunlar anlamadım. Benim LPG dönüşüm kitim zavoli 2 seneyi geçti sorun yok. Atikerciler kızmasın ama Zavoli daha kaliteli bir LPG dönüşüm kiti. Orta sınıf için Zovoli - BRC - Landi Renzo, üst sınıf Prins bunları kullanmanızı tavsiye ederim.
 
Atikerde ECU sorun çıkarıyor ve LPG enjektörleri ,aracın enjektörlerine yetişemiyor.
cümlenin iki ucu da saçma arkadaşım,
hayatında hiç atiker kullanmadığını düşünüyorum,
tamamen sağdan soldan duyduğun bir cümle kurmuşsun,
bende atiker var ve 6500 devir çeviriyor araba,
yetişememek derken neyi kastettin?
ECU de de hiç bir sorun yok...
ama az sonra bir mesaj daha yazıcam onu okumanı tavsiye ederim...
 
Bence fazla zaman geçmemişken Zavoli taktırın. Böyle hata yapılırmı? Nasıl usta nasıl esnaf bunlar anlamadım. Benim LPG dönüşüm kitim zavoli 2 seneyi geçti sorun yok. Atikerciler kızmasın ama Zavoli daha kaliteli bir LPG dönüşüm kiti. Orta sınıf için Zovoli - BRC - Landi Renzo, üst sınıf Prins bunları kullanmanızı tavsiye ederim.
atiker kullanıcısı olarak hiç kızmam :)
kızacak bişey yok, sizin şahsi fikrinizdir saygı duyarım,
ifade tarzı böyle olduktan sonra hiç problem yok,
sadece gerçekten merak ettiğim için soruyorum,
atiker marka kit takılı bir arabanız oldu mu hiç?
yoksa siz de eş dosttan duyduklarınızla mı fikir edindiniz?
 
tankda atiker sistemde atiker, komple herşeyi atiker.
450TL vermeye hazırdım yeterki kalitesi birşey olsun birdaha birdaha gitgel yapmayayım diye.
hani ucuz mal alacak kadar zengin değilim diye düşünüyordum. ama atiker taktı.

Neyse herşeyde bir hayır vardır diyelim bakalım arıza cıkartacakmı.

Aldım arabayı şöyle bir gezdim, gazda çalışırken zzzzzzz diye bir ses cıkıyor, birde rolantideyken devir düşüyor sonra hemen kendini topluyor.

bu normalmi acaba?

istanbul un nersindesiniz bilmiyorum ama tuzla tarafına yakınsanız burada benim araca montaj yapan yerle görüşmenizi tavsiye ederim, tabi kiti değiştirmeyi düşünmüyorsanız...

dün akşam iş çıkışı yaşananları anlatayım size,
arabamda son birkaç depodur sıkıntılar vardı,
çekişten düşme, rolanti dalgalanması ve çok yakma gibi,
ustaya gittim bunu düzelt dedim,
ne kadar yakıyor dedi, 26 kuruşa kadar çıktı yakıt dedim,
evet çokmuş dedi, bağladı bilgisayara baktı etti, ayarladı tekrar,
deneme sürüşüne çıktım, çekişi çok düşmüş dedim, tekrar ayarladı denedim aynı, çıktı kendisi denedi, evet dedi böyle olmaz tat vermez bu, döndük dükkana, git bujileri değiştir gel dedi, üst sırasında opel er-ay var emrah a gittim bujileri bi değiştir dedim, tamam sökelim bakalım kötüyse değişiriz iyiyse neden boşuna para harcayasın dedi, eyvallah dedim değiştirecekti bujileri, söktü bobini bujiler nerdeyse elle çevirmeyle sökülecek gibi olmuş, gevşemiş iyice diye düşündüm ama usta bunlar zaten sıkılmamıştır buji kendiliğinden gevşemez dedi, bujilerin durumu iyiydi ama sökülmüşken değiştirelim dedim, bir de bosch bujiydi bununla fazla yakar dedi, gm taktık bujileri çift tırnak, tekrar bir ayar yaptı lpg ci, çıkıp gezinip denedim yakıt 26 kuruştan 0,185 kuruşa düştü, bu arada arabam 1,6 ve OTOMATİK vites, kite laf söylemeden önce bence ustalara laf söyleyin,
atiker takan ustalar diğerlerinden daha eğitimsiz dense daha doğru olur gibi, atiker eğitim konusunda zayıf biraz, o yüzden kendisini geliştirmeyi becerebilmiş birilerini bulmanız lazım,,,, özetle atiker değil, ustaları kötü bence...
 
bir de son halini denemek için,
lpg deyken farları açtım, klimayı açtım frene bastım 4. kademede fanı çalıştırdım ama devirde dalgalanmanın aksine eskiye oranla çok daha stabil bir çalışması var motorun,
bakım ve ayar ile iyi ki atiker taktı yanlışlıkla dersin bence...
 
Geri
Üst