Ynt: 1,3 opel Astra Dizel 15.000 Km.de Baskı balatası bitti
baskı balata yüzünden satıldığını sanmıyorum.daha önce kullandığı arabaların performansı yüksek gelmiştir onunla kıyaslamıştır.
baskı balatası biten kaç kişi var toplamda o 3-4.
hatalı parça olma ihtimali yüksek, araç daha tasarım aşmasında birçok uygulamaya katımodel çizimi, maket üzerinden reverse engineering ve Rapid prototyping işlemleri ve mekanik olarak uyuma, programlar vasıtası ile bakılabiliyor aracın kaç kg olacağı yapıldıktan sonra değil daha tasarım aşamasındayken hesaplanabiliyor.benim düşüncem bu yönde.ağırlıkla alakalı olsaydı hakan arkadaşımın dediği gibi değişmeyen kalmazdı bir sorun bütün araçlarda istinasız oluşuyorsa fabrika bütün modelleri toplatıyor zaten ve iyileştirme yaptırıyor.örenkeler mevcut.
mercedes servisinde staj yaptığım dönemde gelen arızalı araçların listesini yazamaya başlarsam herkes şaşırır.otomatik şanzıman içine bile su kaçtığı oluyor ki normalde bu mümkün değil.fabrika buna rağmen yüzde 50 sini kişiye ödettiriyor.
bence bu tarz sorunlar olması normal, normal olmayan 80 bin euroluk araçlarda bu sorunların olması.
bugün 3 serisi bile 100 bin liradan başlıyor gel gelelim kasisleri ve çukurlara biraz dikkat etmeyin ön takımın amortisörleri değişiyor ve ikinci sefer aynı sorun olduğunda fabrikanın net cevabı biz sizin yollarınıza göre yapmadık bu arabayı bundan sonraki değişimler ücretli olacak.kimse bilmiyor bunu alan çok kibar kullanıyor yahu bmw alıpta seri istediğiniz gibi kullanmadıktan sonra ne anlamı var. bunu çevrenizde duyma ihtimaliniz düşük sebebi de kimse bu kadar para verdikten sonra bmw için olumsuz yorum yapmak istemez.
umarım sorunu olan arkadaşların sorunları müşteri memnuniyeti adı altında çözülür.
herkese kazasız belasız sürüşler.