1.6 editon 105 beygir mi 85 mi? ruhsatta 85 yazıyor

Ynt: 1.6 editon 105 beygir mi 85 mi? ruhsatta 85 yazıyor

yağmur06 link' Alıntı:
burası ağlama duvarı mı yoksa forumu mu :)

Lütfen sizde böyle yapmayın, sert üslüba veya yanlış üslüba böyle cevap vermek forum üyelerine yakışmıyor bir çözümde getirmiyor :)
 
Ynt: 1.6 editon 105 beygir mi 85 mi? ruhsatta 85 yazıyor

Dubaya değil arkadaş metaden yapılmış kaldırım babasına vurmuş. Hasar olması normal.
 
Ynt: 1.6 editon 105 beygir mi 85 mi? ruhsatta 85 yazıyor

Tekrar geçmiş olsun Süleyman Hoca, duba metalse yayalara karşı darbe emici özellik sergileyen tamponların hasar alması olağandır.
 
Ynt: 1.6 editon 105 beygir mi 85 mi? ruhsatta 85 yazıyor

Tolga KARACA link' Alıntı:
Tekrar geçmiş olsun Süleyman Hoca, duba metalse yayalara karşı darbe emici özellik sergileyen tamponların hasar alması olağandır.

tolga bey çok haklısınız :)
 
Ynt: 1.6 editon 105 beygir mi 85 mi? ruhsatta 85 yazıyor

firstemperor link' Alıntı:
ben bu kadar kötü olacağını düşünmüyorum biz 1,3 dizel araçlar için söylüyoruz ancak 1,6 benzinli için değil. siz bi dyno ya sokun aracı orda belli olur zaten sonrada servise
1.6 benzinli araçların maksimum tork değeri 1.3 dizel astra dan çok daha düşük. Dolayısıyla yokuşlarda 1.3 dizel motora kıyasla  daha kötü bir performansı olablir.
 
Ynt: 1.6 editon 105 beygir mi 85 mi? ruhsatta 85 yazıyor

Tolga KARACA link' Alıntı:
Tekrar geçmiş olsun Süleyman Hoca, duba metalse yayalara karşı darbe emici özellik sergileyen tamponların hasar alması olağandır.

teşekkürler bu kadar küçük bişeyden bu kadar masraf çıkması ilginç outoking hakkımda bitti diğer araca kullanmıştım dışarda yaptırsam ne kadar tutardıki acaba??? bide kasko bozulmadan 1200  dü kaskosu şimdi bozunca kaça yükselir bilgisi olan varsa....
 
Ynt: 1.6 editon 105 beygir mi 85 mi? ruhsatta 85 yazıyor

sohayli link' Alıntı:
1.6 benzinli araçların maksimum tork değeri 1.3 dizel astra dan çok daha düşük. Dolayısıyla yokuşlarda 1.3 dizel motora kıyasla  daha kötü bir performansı olablir.
aynen özellikle atmosferik bir araç yokuşta vitesinde kullanılmalıdır. max tork devrine yakın tutulmalıdır. dizelin avantajı düşük devirde max tork verebildiği için vites küçültmeden kurtarabilir ama atmosferik bir araç ve 160 nm civarında ve bunu da 5000 devir civarında verirken dizele karşı 20 hp güç farkını görmek isterse devrini yükseltmelidir başka yolu yok.

başka bir konuya daha gelirsek bir aracın 3. viteste çıktığı virajı diğeri 3 te çıkamıyorsa bu onun kötülüğü değildir her aracın gidişini etkileyen bir çok faktör var ve biri uzun vites oranları diğeri kısa vites oranlarına sahipse biri üst viteste yine max tork değerine daha yakın devirde kalabilir diğeri ise vites küçültür ve çıkar. çok büyük bir yanılgı var bir araç yokuşta vites küçültmesi aracın güçsüzlüğüyle ilgili bir durum değildir.

ayrıca günümüzde piyasadaki herhangi bakımları düzgün yapılmış baskı balatasında kaçırma durumu olmayan bir araç 1. viteste her yokuş durduğu yerden çıkabilcek kapasitededir. (aşırı yük ve haddinden fazla dik bir yokuş değilse.)
 
Ynt: 1.6 editon 105 beygir mi 85 mi? ruhsatta 85 yazıyor

İsterseniz pejonuzu sattığınız kişiyle görüşüyorsanız araçlarla bir kalkış (drag) yapın farkı görün astra hacim olarak ta büyük olduğu için sanki seri değilmiş gibi geliyor hafiflikten dolayı pejo ilk 100m de arayı açabilir ama sonrasında yetişemez bile, koltuğa yapıştırma olayı da yok neden yok siz ne kadar ani ve dibine kadar bassanız da gaz pedalına yakıt ekonomisi için elektronik sistem kendini ona göre ayarlıyor yani gazı yedikçe veriyor enjektörlere yavaş yavaş.
 
Ynt: 1.6 editon 105 beygir mi 85 mi? ruhsatta 85 yazıyor

Bi pedal box takın, bide tc yi devre dışı bırakın sonra pejo ile drag yapin bravoo
 
Ynt: 1.6 editon 105 beygir mi 85 mi? ruhsatta 85 yazıyor

niko22 link' Alıntı:
İsterseniz pejonuzu sattığınız kişiyle görüşüyorsanız araçlarla bir kalkış (drag) yapın farkı görün astra hacim olarak ta büyük olduğu için sanki seri değilmiş gibi geliyor hafiflikten dolayı pejo ilk 100m de arayı açabilir ama sonrasında yetişemez bile, koltuğa yapıştırma olayı da yok neden yok siz ne kadar ani ve dibine kadar bassanız da gaz pedalına yakıt ekonomisi için elektronik sistem kendini ona göre ayarlıyor yani gazı yedikçe veriyor enjektörlere yavaş yavaş.

galiba ben büyük umutlarla aldım ondan oldu aylarca peşinde koştum 2010 dan beride hayalini kuruyodum başka hiçbi araçta gözüm yoktu ama insan şöyle basınca bi gitsin istiyo işte sonuçta 1.4 tü pejo bu 1.6 hızlanınca gidiyo ona bişey diyemem güvenlikte harika he bide ses olayı var radyosuda ses kaliteside kötü :( opele yakışmıyor bide bizimkinde vites altı kırmızı led yok güya yanmıyor ama döşenmiş hattı çekilmiş sadace kabloları yanlı bağlamışlar onuda bu forumdan öğrendim gittim yaptırdım olmuyo opell kandırıyosun bizi hoş hareketler değil bunlar forumdaki arkadaşlar yakalıyo ama sağolsunlar  14alkiss
 
Geri
Üst