ben 1,5 dizel megan2, yeni kasanın bi eskikasayı tokatladım gerisini bilmem
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
ben 1,6lt megane ile rolling yapmıştım. açıkçası bayaa zorladı ki benim aracımda o zamana kadar lpg takılmamıştı. benim tek avantajım; motorun yüksek devir kapasitesi ve kısa şanzumanımdı. zaten onun her vites değişiminde ben burun uzatıyordum ama senin ki 1,6lt ve açıkçası megane alır gibime geliyor
+19652001 renault megane 1,6i 16v
maksimum güç:110 hp / 5750 d/d
maksimum tork:148 nm / 3750 d/d
maksimum hız:198 km/h
hızlanma 0-100km/s:10,20 sn
ağırlık:1115 kg
korkarım ama; teknik verilere göre megane alır gibi.
Kısa şanzıman? Yüksek devir? Vectra 2.0? Araçtaki şanzıman nedir merak ettimde F23 falanmı taktınız yoksa üzerinde hala f18'mi var? Ayrıca araç yüksek devir çeviriyor derken redline nedir? Fabrikadan çıktığı gibiyse pekte yüksek bi devir değil aynı deviri megane'da çeviriyor. Şanzımanı vectranınkine göre çok daha kısa kilosu daha hafif. Ondan zorlamış olabilirmi? Mesela benim araba 1i 65 2yi 120 3ü 180 4ü 205te kesiciye sokuyor 5te daha kesiciye sokamadım. Bumu kısa şanzıman?
bildiğiniz gibi ecotec motorlar devirli kullanımı seven ve o zaman performans veren motorlardır. yanlış hatırlamıyorsam tam gücü 5400devirde yakalıyordu ve 3000 devir civarında da maksimum tork üretiyor. benim aracım 7000d/d ya kadar gidiyor kesici yok bununla birlikte evet f23şanzuman var. megane 1,6lt motora sahip ve biz 5400 devre kadar tam güce ulaşmaya başlarken malesef megane 5000 devirlerde güc kaybı yaşamaya başlıyor haliyle vites değiştirmesi gerekiyor... devir saatinin sonuna kadar gidip vites değiştirmek mi sizin dediğiniz devir çevirmek... arac tam gücü yakalamışken vites değiştirmek midir devir çevirmek... evet megane hafif ama mesajımda da belirttiğim gibi ben kalkış yapmadım rolling yaptım... 2 vites 3000 devirden hızlanmaya basladım ben. ayrıca 2. viteste 120yi görüyorsanız o aracı sakın satmayın.... ve 3. viteste 180i.... 3. ve 4. vites arasında 25 km lik bi farktan söz etmişiniz. sanırım bu mümkün değil en az 40-45km sürat olması gerek ki standarttada bunun altına düşmez.. yani eğer 3. viteste 180 diyorsanız 4. viteste 220 ve 5. viteste 260 km hızları görmeniz anlamına gelirki bu normal koşullarda gt ve 2,5 cdx haricinde pek mümkün değildir...
bildiğiniz gibi ecotec motorlar devirli kullanımı seven ve o zaman performans veren motorlardır. yanlış hatırlamıyorsam tam gücü 5400devirde yakalıyordu ve 3000 devir civarında da maksimum tork üretiyor. benim aracım 7000d/d ya kadar gidiyor kesici yok bununla birlikte evet f23şanzuman var. megane 1,6lt motora sahip ve biz 5400 devre kadar tam güce ulaşmaya başlarken malesef megane 5000 devirlerde güc kaybı yaşamaya başlıyor haliyle vites değiştirmesi gerekiyor... devir saatinin sonuna kadar gidip vites değiştirmek mi sizin dediğiniz devir çevirmek... arac tam gücü yakalamışken vites değiştirmek midir devir çevirmek... evet megane hafif ama mesajımda da belirttiğim gibi ben kalkış yapmadım rolling yaptım... 2 vites 3000 devirden hızlanmaya basladım ben. ayrıca 2. viteste 120yi görüyorsanız o aracı sakın satmayın.... ve 3. viteste 180i.... 3. ve 4. vites arasında 25 km lik bi farktan söz etmişiniz. sanırım bu mümkün değil en az 40-45km sürat olması gerek ki standarttada bunun altına düşmez.. yani eğer 3. viteste 180 diyorsanız 4. viteste 220 ve 5. viteste 260 km hızları görmeniz anlamına gelirki bu normal koşullarda gt ve 2,5 cdx haricinde pek mümkün değildir...