1,7 Dti
1.7 nin kamyonet olanı var arkada koltuğu ve camı var yani kangoo gibi kamyonet geçiyor trafikte hiç bir problemi yok 354 ytl vergisi var.1.3 te rampa çekişi hiç yok araçta 3 kişi olup klimada çalışıp rampa çıkıyorsanız hiç gitmiyor çekiş hiç yok galeriden denemek için aldığımız 54 bindeki 1.7 de böyle bi problem yok 1.7 de 190 gördük 5.vites son dişli oranı aşırı yüksek zaten şanzıman son 200 e kadar gidiyormuş 1.3 te böyle bişi yok teknoloji olarak tabiki 1.3 daha iyi common rail teknolojisi mevcut pompa sistemi çok farklı 1.7 ticari olarak üretildiği için ses yalıtımı hiç yok ZİEBART firmasına verip yaptırırsanız hiç bi sesi almıyo 1.3te olağan üstü bi izolasyon var 1.7 nin motor ISUZU olduğu için 250-300 bin rahat gidiyo 240 binde bursada bi firmada olan aracı bizzat gördüm.1.3 olan aracın motoru fiat multijet yani fiatın ürettiği palio,albea,punto,doblo,panda daki araçların motoruyla aynı motor ödül alan multijet motor var o yüzden 170 bin civarı motor son ömrünü almış oluyo bunun canlı örneklerini gördüm ama 140 bin kilometrede de biten araçlar oluyo çünkü kullanmadan kullanmaya fark var bence 1.7 nin motoru 1.3 ten daha iyi çünkü çekiş gücü daha yüksek 1700 motorun verdiği ve de İSUZU nun imzası olunca çok daha farklı oluyo...:good: