yazılarınızı güzelcek okudum
ama benim degişsenler okadar deil
bütün su boruları
orjinal radyator eskisi gümledi
orjinal gm termostat
orjinal gm fan müsürü
kalorifer borusu
radyatör üst ayagı
radyator ust lastıgı
ic aks körügü
fren konnektor valfi
ust tAKIM conta gm
rolanta ayarlıcı contası
eksoz sirkilasyon hortumu
radyatör üst hortumu
bogaz contası
vakum hortumu
sanzuman yagı
triger kapak civada takozu
yag filtresi
motor yagı gm
sıvı conta
fan rezitansı
ön 2 tekerlek bilyası
triger seti
v kayısı
sanzuman contası
başka 1 kaç kelepce o bu hepsi bukadardı galiba ben herseyi degiştirttim
ve bunların hepsi için toplamda 2000 lira tuttu 1700 parçalar 300 de işcilik
hep
Valla okurken gözümden yaş gelecekti, bu kadar şeyini değiştirdiğiniz arabayı satmamanız lazım hiç bir şekilde. Vakum hortumlarını değiştirme sebebi neydi, rölantideki tortor ötme mi?