Standart teker ebatında, optimum koşullarda kimse teknik verilerin üzerine kadranda çıkamaz.
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
https://store.donanimhaber.com/dc/20/44/dc2044483e37d563570edb68b73b377d.jpgStandart teker ebatında, optimum koşullarda kimse teknik verilerin üzerine kadranda çıkamaz.
araç stock,vites kutusu orjinal f20 , diğer sorularının cevabını bilmiyorum kardeşim ben kendi calibramda da rollinglere çıktığımızda birçok kez kadranı sıfırladımAraç stock mu, vites kutusu orjinal mi, yolda eğim var mı, rüzgar yönü nedir?
araç stock,vites kutusu orjinal f20 , diğer sorularının cevabını bilmiyorum kardeşim ben kendi calibramda da rollinglere çıktığımızda birçok kez kadranı sıfırladım
araç stock,vites kutusu orjinal f20 , diğer sorularının cevabını bilmiyorum kardeşim ben kendi calibramda da rollinglere çıktığımızda birçok kez kadranı sıfırladım
Doğru c20let de f28 6 ileri şanzıman var c20xe de f20 şanzıman var stock halde 255 km ile radara giren arkadaşım Suat Calibra c20xe si :sopa:calibra turbolar f28 şanzuman diye biliyorum. f20 şanzumanla da redline ı 6800 hesaplarsak 250 yi geçemez. ki f28 olsa da 300 ü bulmasının imkanı yok hesap kitap ortada. demekki sen şaka yapıyosun abi
Bisiklet kulaanmayan var mı aramızda? Hani çok hızlanınca pedal çevirsenizde fayda etmez yaa. İşte buna son dişli oranı denir. Araçlarınızdaki şanzımanlar belli, son dişliler ve oranları belliyken siz düz yolda ancak hayal görürsünüz daha fazlasını. Adam yokuş aşağı 400 yapmış arabam 400 yapıyor diyor. İşin fizik kısmı belli ama siz ben metafizikle ilgiliyim derseniz bilemem.
Ayrıca kadran ya da arkadaşın dediği gibi km tablası bir çok araçta standart üretimdir. Sizin için kimse oturupta kadran bastırmaz. 1,2 motorda da, 1,6 motorda da, 2,0 motorda da, 3,0 motorda da işletmelerde ekonomiklik ilkesine uygunluk amacıyla en uygun kadran takılır. Malum 3-5 tane değil yüz binlerce araç var.
Adam aracın toplam teker ebatını küçültüp basıyorda basıyor. Ee kadran haliyle fazla gösteriyor. Forumda bir ara çıkmıştı aynen böyle stok vectra b ile 260'ı geçiyorum, geçemezsem arabayı yakarım diye. Bize ucuz taksici hilesiyle teker çapını küçültüp kadranda 260'ı gösteriyor ama kafa basmıyor ki gerçek hızı 210 km gps ölçümünde. Kafası basmıyor ama bir yerleride yememiş olacak ki yakamadı arabasını. Kimse hayal görmesin işin ilmi tarafı kişiye göre değişmez.
Geçenlerde ben birine denk geldim. Şu arabayı şöyle geçerim bunu böyle yaptım diyor. Sorduğumda aracım orjinal dedi. Ama işte bir başka durum var belli. İkinci el aldığı için aracı sadece kaportaya çalışıyor kafa, etrafta boyasız benim araç diye dolaşıyor. Meğer araçta custom yazılım varmış, önceki sahibi yaptırmış. Araç 1,3 miltijet punto. Bu şahıs dedi ki benim son hızım diğerlerinden daha yüksek. Denedik hakikaten öyle. Zaten bu yazılım işide orada patlak verdi. Aracın son dişli oranı belli, üretilen güç belli. Standart araçlar son dişlinin kapasitesini yakalayamıyor ürettikleri güçle, ancak bu arkadaşın gücü daha yüksek olduğundan son dişliyi daha verimli kullanabiliyor.
Umarım anlamışsınızdır.