2. El Araçta KM limitiniz nedir?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan hurkan
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

2. El Araçta Alırken KM Limitiniz Nedir?


  • Kullanılan toplam oy
    81
ayda 1000 km yı gecmesın arkadasın dedıgı gb..

ben asıl şeylere uyuz olurum. alıcının boya var diye para kırmasına uyuz oluyorum.
cunku kendimden biliyorum çok titizim araba konusunda. yani yanında kapı açıldı ve arabaya carpınca iz yaptı dıye kapıyı boyatacak kadar. sonra satarken satıcı bana bu kapı boyalı burdan kaza almış deyip fiyatı kırmaya calısıyor ya deli oluyorum. bak şasi ye , kapı baglantı yerlerıne... ne işin var boyayla senin. deli oldum gene. uyuz oluyorum hakketten. bıgun arabayı satacak olursam boya varmı dıye sormasın kımse :D komple boyalı... şasi de tahribat sıfır :D gecen sene boya 4 yıllık oldu dıye komple boyaya soktum da , tabi tavan hariç. bide o var. taklalı mı dıyorlar sonra ...!
 
Son düzenleme:
artık KM de güvenilir bir kriter değil, adamlar deli gibi km düşüruyolar. Ondan sonra direksiyona, vitese ve koltuk aşınmasına bakıyoruz orjinal kmsi kaçtır diye. :mad:bence kullanan ile de alakalı bi durum araba düşük kilometre ama hararet gördüyse bi değeri yok. Bide nerde kullanıldığı önemli 50000km şehir içi kullanılmış araba yerine 100000km uzun yol arabasını tercih ederim :) Boşverdim ben kmyi araba hoşuma gider gitmez durumuna bakıyorum :) En iyisi sıfır almak ama ona da maddi güç yetmiyo :)
 
en fazla 50.000 km daha sonrası en iyi araba bile olsa sorunlar başlıyor 100.000 geçtikten sonra zaten bütün işlevsel parçalar değişiyor neredeyse bir ton para
 
modeline göre deyişir ama 90.000 geçmese ii olur ben 98 astra aldım 92 bin deydi şuan 102.500 de ama memnunum
 
bana göre benim arabam tam yeride 2001 77.000 km
 
Bence Km çok önemli bir kriter sadece motorla ilgili değil, arabanın ne kadar yıprandığını gösteren bir parametre;)
 
çoğu marka 60000 km genel bakımını önemli bakımlar arasında vermektedir.
bu durumda 60000 km'nin biraz üzerinde bakımı yapılmış bir modelin tercih edilmesi gerekir.
 
Aslında markaya ve modele göre değişir tabi bir Mercedese, BMW'ye 90000 fln çokta etkilemez. Design kriterleri, malzeme ısıl işlemleri ve kalınlıkları da ona göre belirlenmiş bu tür araçlarda daha geç yıpranması çok normal...
 
Geri
Üst