2001 cdx mi 2004 megane II dinamik mi hangisini almalı

arada 3 yas var cdx donanım olarak iyidir ancak ben megane derim.
 
megane plastik bakalit karışımı bişey, vectranın galvanizli sacıyla boy ölçüşemez, güvenlik herşeyden önce gelir. illaki opel
 
kaza yapmış megan görün fikriniz ne kadar değişir megancılar n cap öyle diyor ama ben türkiyedeki meganlarla o teste giren arabanın aynı olmadığını düşünüyorum
 
cdx forewer...
 
megane sıfır aldım 5,5 ay oldu
şu an 21 bin km de
2. bakımına götürdüm.servisiyle,çalışanıyla,parçasıyla,ekonomisiyle her türlü megane derdim.çokta güvenli bir araç.zaten herkes biliyor megane ın euro ncap çarpışma testlerinden ne puanlar kaptığını.üstelik bi 2000 model diyosun bide 2004 bunuda düşün.bi 8 yaşında bide 4 yaşında araba almak var.dynamic 2004 ün fullüdür.sunroof deri koltuk ısıtma falan opsiyonel yoksa onların dışında full bi araç.cdx tabiki süper araba.ben hastası olmasam 98 model cd almazdım ama senin yerinde olsam dizelinden dynamic bi megane düşünürdüm.dizelin performansı aynı arabanın 1.6 benzinlisinden çok daha iyi.tork uçuk arabada.üstelik yakıt ekonomisindede çok iddalı bir araç kendi sınıfında.hatta seviyorsan lagunayı şiddetle tavsiye ederim.
 
Son düzenleme:
sizin aracınızda vectra değilmi? neden değiştiriyosunuz?

usta bende 97 gl vardı çok boş arabaydı yani donanım olarak onu sattım megane ile cdx arasında kaldım cdx full+full herşey var koltuk ıstma falan ama 2000 motor korkutuyor beni yawww

sanırım megane dyeceğim inşallah pişman olmam bide bunu deneyelim baklaım aslında 1.6 comfort bulsam onu alacam ama bulamadım
 
yakıttan korkuyorsan cdx i geç birkere.o güzel arabadan zevk alamazsın.cdx alıyorsak yakıt falan düşünmemek lazım bir yerde.sıralı takarsın o ayrı
 
megane plastik bakalit karışımı bişey, vectranın galvanizli sacıyla boy ölçüşemez, güvenlik herşeyden önce gelir. illaki opel


adamlar ncap testinden 5 yıldız aldı

plastik kullanmalarının bi nedeni var ALLAH korusun siz yaya iken bi megane la çarpalm bi vectra ile

ama vectradan önce meganı denemek lazım yoksa meganı test edemeden gidersiniz :)

şaka bi yana o malzemeler tmaamen yolcular ve yayaların güvenliği içindir bir çarpma anında onlar darbeyi emer

eski kasa range rover lar meganı II yi çarpıstırıyolar testte range rover sizin o saglam sac dediginiz megane ise plastik ve esnek aliminyum

malesef rrange roverdaki test mankenlerinn koku bacagı kopuyo meganın plastik aksamı tuz buzz ama içerdekilerde bi yaralanma yok


güvenlik+konfor meganedadır siz sert kullanan biri değilseniz zaten megane la vectra arasındaki yol tutus farkınıda anlamassınız bile

sürat olarakta türkiye yollarının kaldıracagı bi limit vardır ikisede o limitleri görür megane da devri iyi ayarlarsanız performans iyidir ben uzun yola çıkardken vectrada megena da olmasına ragmen meganı tercih ediyorum

güvenlik ve konfor açısından
 
adamlar ncap testinden 5 yıldız aldı

plastik kullanmalarının bi nedeni var ALLAH korusun siz yaya iken bi megane la çarpalm bi vectra ile

ama vectradan önce meganı denemek lazım yoksa meganı test edemeden gidersiniz :)

şaka bi yana o malzemeler tmaamen yolcular ve yayaların güvenliği içindir bir çarpma anında onlar darbeyi emer

eski kasa range rover lar meganı II yi çarpıstırıyolar testte range rover sizin o saglam sac dediginiz megane ise plastik ve esnek aliminyum

malesef rrange roverdaki test mankenlerinn koku bacagı kopuyo meganın plastik aksamı tuz buzz ama içerdekilerde bi yaralanma yok


güvenlik+konfor meganedadır siz sert kullanan biri değilseniz zaten megane la vectra arasındaki yol tutus farkınıda anlamassınız bile

sürat olarakta türkiye yollarının kaldıracagı bi limit vardır ikisede o limitleri görür megane da devri iyi ayarlarsanız performans iyidir ben uzun yola çıkardken vectrada megena da olmasına ragmen meganı tercih ediyorum

güvenlik ve konfor açısından

Euro ncap testinden 5* almak benim için pek birşey ifade etmiyo 64km/h hızla bir arabanın şaşesinin ne kadar dayanıklı olduğu ölçülmez ki Euroncap sadece sağlamlık üzerine arabalara puan verilen testler yapmıyor ayrıca.hava yastıklarının durumu açılış hızı arabanın içindeki çocukların güvenliği için yapılmış çocuk koltuğu bağlantıları yaya güvenliği vs.vs. bir sürü etken araçların 5* alıp almamalarını sağlıyo ki buna en büyük örnek son zamanda yapılan nissan navaranın testi gösterilebilir

plastik çamurluk kullanma konusunda da Opel Corsa D örnek gösterilebilir ön çamurlukları plastik değil ama yaya güvenliği alanında Megane dan daha fazla yıldız almış.burda 2 araç arasındaki yıl farkınında konumuzla alakalı olduğunu sanmıyorum
bu konuda en büyük etken araçların şekillerinin fazla köşeli olup olmaması bence ayrıca kaputun ve ön tamponun darbeyi iyi emip emmemesi
meganehb0.jpg

çamurlukları sac olan bir arabada hernagi bir şekilde çamurluk hasar görünce düzeltilip boyanabiliyor ama megane gibi plastik çamurluğu olan bir arabada çamurluk direk değişiyor ondan sonra satarken gelde anlat derdini

yedek parçasının bol ve ucuz olması dizel moturunun iyi olması Xenonunun ve açılır tavanının ayrı bi havasının olması deri benziyen çok güzel siyah bir döşemesini olması bunlara lafım yok ama çok satılmasına rağmen
dergilerdeki testlerde hep son sıralarda yer alıyo yine söylüyorum vectra kadar oturaklı bir araba değil virajlarda çok yana yatıyor yol tutuş limitleri diğer arabalara göre aşağıda fazla zorlandımı taklayı atıveriyor ki araba.com da kazalı araçlarda da görmek mümkün neredeyse taklasız olanı yok gibi en basitinden geçende de Atatürk kültür merkezinde kamyonet arkadan çarpmış seda olanına kamyoneyin tompon yamulmamış ama maganın arka cama kadar gelmiş kamyonetin ön tarafı ki hız yapılan bir yol değil orası

yukarıda da bahsettim bir araç için yol tutuş çok önemli Türkiye yollarında heran önünüze hayvan yada kocaman bir çukur yada biliçsizce konulmuş yol yapımı çalışmasını levhası çıkabilir bu gibi durumlarda araba çok çabuk kendini bırakıyor takla atıyorsa hiçbir anlamı yok
 
Son düzenleme:
Geri
Üst