2009 Astra Benzinli 60.000 bakım dökümü

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan faslan
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Disk ve amortisörler için bir şey diyemem ama triger için 60.000 ya da 4 sene ( hangisi önce dolarsa) değişim aralığı önerilir. Ancak işçilik çok çok fazla.

Bu araçta triger zincir olmalı ve 100.000 den önce değişmez. Bence fazladan değişilmiş.

S4 Mini'den Tapatalk ile Gönderildi.
 
Servis de kazansın abicim, adamlar da eve ekmek götürecek, 6 tane eleman çalışıyor, maaşlar ödenecek, kira ödencek. Soma da facia olunca aklımıza gelmesin işçi, emekçi. Helal-ı hoş olsun, güle güle harcasınlar.

Yetkili serviste çok daha fazla eleman çalışıyordur, oraya daha fazla verseydiniz, daha çok kişi, daha çok ekmek götürürdü ayrıca y.servis bakımlı olurdu.
 
Bu araçta triger zincir olmalı ve 100.000 den önce değişmez. Bence fazladan değişilmiş.

S4 Mini'den Tapatalk ile Gönderildi.

1.4 benzinliyse triger zincirdir ama arkadaş öyle birşey yazmamış. Zaten bunu otomobille ilgilenen herkes az çok bilir. Zincir olsa niye değişsin ki durduk yere.
 
1.4 benzinliyse triger zincirdir ama arkadaş öyle birşey yazmamış. Zaten bunu otomobille ilgilenen herkes az çok bilir. Zincir olsa niye değişsin ki durduk yere.

Triger Seti---------------- 260 TL diye yazmış. Ayrıca 1.2' lerde de zincir olan var. Neyse hayırlısı olsun güle güle binsin.
 
1.2 opel astra h mı var Allah aşkına :D

Astra değil ecotec motor olarak triger için yazdım :) .Zaten aynı motorlar chevro' larda var..Yeni 1.6 ve 1.2' ler hep triger zincirlidir ve 100.000' de kontrol edilir ses varsa değişir. Ayrıca yurtdışında olup yotube'ta 1.2 16V Astra H club diye geçen bir video var ama doğru ama kofti.
 
Son düzenleme:
60000km de hem diskleri hemde amortisörleri nasıl bozuluyor :S
Yetkili serviste %25 indirim hakkınız vardı. Çünkü yaptırdığınız bakım fiyat olarak gerçekten fazla...
 
reklamları dönüyor. yaşının bilmem kaçı kadar indirim diye.
 
İşçilik çok mu? Nerde kaç paraya bakım yaptırıyorsunuz, kendiniz mi söküp takıyorsunuz anlamadım ki :)

Triger değişimi ve amortisör değişimi gibi iki kazık iş var orda zaten.
Balatası, diski, rutin bakımı.
Bence çok fazla değil işçilik olarak. Fakat bazı parça fiyatları şişirilmiş gibi geldi.
 
Geri
Üst