5300 km Baskı balata gg

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Özer
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Ynt: 5300 km Baskı balata gg

Eğer araba zorlandıysa, sözde bu zorlama balatayı bitiriyorsa, aynı etkinin lastik diş derinliklerinde de kendini göstermesi lazım.Ön ve arka lastik diş derinlikleri arasında büyük fark olması lazım.Sonuçta balatayı bitiren tork, lastikleri de aşındırır.

Bir daha böyle bir şey iddia ederlerse diş derinliklerini ölçtürerek bu tezlerini çürütebilirsiniz.

Yarın serviste kaçta olucaksın, ben de uğrayabilirim.
 
Ynt: 5300 km Baskı balata gg

vehicle_dynamics link' Alıntı:
Eğer araba zorlandıysa, sözde bu zorlama balatayı bitiriyorsa, aynı etkinin lastik diş derinliklerinde de kendini göstermesi lazım.Ön ve arka lastik diş derinlikleri arasında büyük fark olması lazım.Sonuçta balatayı bitiren tork, lastikleri de aşındırır.

Bir daha böyle bir şey iddia ederlerse diş derinliklerini ölçtürerek bu tezlerini çürütebilirsiniz.

Yarın serviste kaçta olucaksın, ben de uğrayabilirim.

Saol anılcım.. Bugun aklıma geldin hatta tartısma sırasında seni ordaki servis danısmanı cemile beye söledim biliyorum dedi.. Bu olay ılk benım arabamada olmuo 10 larca kısı gosterebilirim size dedim garantiden değişen..

Yarın ben gecerken telefon ederım musaıt ısen gorusebılırız
 
Ynt: 5300 km Baskı balata gg

vehicle_dynamics link' Alıntı:
Eğer araba zorlandıysa, sözde bu zorlama balatayı bitiriyorsa, aynı etkinin lastik diş derinliklerinde de kendini göstermesi lazım.Ön ve arka lastik diş derinlikleri arasında büyük fark olması lazım.Sonuçta balatayı bitiren tork, lastikleri de aşındırır.

Bir daha böyle bir şey iddia ederlerse diş derinliklerini ölçtürerek bu tezlerini çürütebilirsiniz.

Yarın serviste kaçta olucaksın, ben de uğrayabilirim.
dediğiniz doğru ama baskı balatayı bitirecek zorlamayı hareket etmeden de yapabilirsiniz kavrama noktasına çok yakın bir yerde zorlayarak gayet güzel bitirebilirsiniz lastikler fikir verebilir ama kesin böyledir demek yanlış olur
 
Ynt: 5300 km Baskı balata gg

astraowner link' Alıntı:
dediğiniz doğru ama baskı balatayı bitirecek zorlamayı hareket etmeden de yapabilirsiniz kavrama noktasına çok yakın bir yerde zorlayarak gayet güzel bitirebilirsiniz lastikler fikir verebilir ama kesin böyledir demek yanlış olur


Sizin dediğiniz de doğru, fakat kasıtlı olarak bu hareketi sürekli olarak nasıl yapabilirsiniz ki? Eğer sürekli yokuşta durup kalkıyorsanız belki.Fakat zorlanan araba mutlaka kendini lastiklerden ele verir.
 
Ynt: 5300 km Baskı balata gg

Geçmiş olsun, sanırım bu debriyaj baskı sorunu benim araçta da ufak ufak kendini gösteriyor. Arabalardan çok iyi anlayan dayım benim aracı  6 bin km de iken sadece bir kez kullandı bir ay sonra bana direk baskı-balata durumu nasıl dedi Bende neden sordun dedim. Sanki balata kaçırıyor gibi araba bir den fırlamıyor filan dedi. Sonra Dayı araba daha 6 binde deyince nebiliyim ben moralini bozmak için söylemedim belki bana öyle gelmiştir diye lafı çevirdi. Devamlı kullandığım için ben aradaki farkı anlayamıyo olabilirim. Ne zaman yolda kalacak o zaman değişim yolu gözükkecek sanırım
 
Ynt: 5300 km Baskı balata gg

vigilante8 link' Alıntı:
Geçmiş olsun, sanırım bu debriyaj baskı sorunu benim araçta da ufak ufak kendini gösteriyor. Arabalardan çok iyi anlayan dayım benim aracı  6 bin km de iken sadece bir kez kullandı bir ay sonra bana direk baskı-balata durumu nasıl dedi Bende neden sordun dedim. Sanki balata kaçırıyor gibi araba bir den fırlamıyor filan dedi. Sonra Dayı araba daha 6 binde deyince nebiliyim ben moralini bozmak için söylemedim belki bana öyle gelmiştir diye lafı çevirdi. Devamlı kullandığım için ben aradaki farkı anlayamıyo olabilirim. Ne zaman yolda kalacak o zaman değişim yolu gözükkecek sanırım
umarım başınıza gelmez ama yolda kalmadıkça garantiden değişmiyor baskı balata
ben de yolda kalmıştım üstelik çok kısıtlı bir zamanda pasaport almaya giderken olmuştu
ama halloldu ve sonradan sıkıntı yaşamadım
 
Ynt: 5300 km Baskı balata gg

vigilante8 link' Alıntı:
Geçmiş olsun, sanırım bu debriyaj baskı sorunu benim araçta da ufak ufak kendini gösteriyor. Arabalardan çok iyi anlayan dayım benim aracı  6 bin km de iken sadece bir kez kullandı bir ay sonra bana direk baskı-balata durumu nasıl dedi Bende neden sordun dedim. Sanki balata kaçırıyor gibi araba bir den fırlamıyor filan dedi. Sonra Dayı araba daha 6 binde deyince nebiliyim ben moralini bozmak için söylemedim belki bana öyle gelmiştir diye lafı çevirdi. Devamlı kullandığım için ben aradaki farkı anlayamıyo olabilirim. Ne zaman yolda kalacak o zaman değişim yolu gözükkecek sanırım

Ben de öncesinde kendini şöyle belli etmişti.CC devrede iken yokuşta çekişten düşüp kendi kendine devreden çıkıyordu.
Eğer CC sinde bu durum olan arkadaşlar varsa uzun yola çıkarken dikkatli olun, yolda bırakabilir.
 
Ynt: 5300 km Baskı balata gg

geçmiş olsun.
 
Ynt: 5300 km Baskı balata gg

vehicle_dynamics link' Alıntı:
Ben de öncesinde kendini şöyle belli etmişti.CC devrede iken yokuşta çekişten düşüp kendi kendine devreden çıkıyordu.
Eğer CC sinde bu durum olan arkadaşlar varsa uzun yola çıkarken dikkatli olun, yolda bırakabilir.

fikir için ttşk hafta sonu cc de arabayı deneyim bakalım cc kendi kendine devre dışı kalacak mı
 
Ynt: 5300 km Baskı balata gg

Persembenin gelisi carsambadan belli olur derler ya beninkide o misal oldu. Arac yokuslarda hafif egilimli rampalarda bile kalkmiyordu 3 gun once kadikoy tepenatulusun cikisindaki rampada arac pespese 8 kere stop etti en nihayetinde de bu oldu :)
 
Geri
Üst