5300 km Baskı balata gg

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Özer
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Ynt: 5300 km Baskı balata gg

benim aracta ilk aldıgımdan beri ara ara dik yokuşlarda cc den cıkıyor. Ama aervise götürdügümde debriyaj müşürü ile ilgili cemişlerdi ve kampanyadan degişmişti. Anlaşılan yolda kaldıgımız zaman farkedecegiz. Yalnız servis agırlıklı olarak dizel araclarda bu baskı balata sorununun ortaya çıktıgını belirtmişti. Keşke diger serviste bıraksaydınız. Ben olsam iletişime gecer tekrar o servise gotururdum.
 
Ynt: 5300 km Baskı balata gg

öncelikle geçmiş olsun diyorum umarım sıkıntınız en kısa surede hal olur diyerek. ben sunu merak ediyorum istanbuldaki bayi garanti kapsmında diyor ama izmit bayi ise senin hatan diyor,peki opel türkiye ne diyor acaba eger bi cevap yok ise bence hemen en kısa surede ara torbalıyı şikayet et eminim sana mutlak olumlu dönüş olacak
 
Ynt: 5300 km Baskı balata gg

Geçmiş olsun, umarım kısa zamanda canınız fazla sıkılmadan çözüme ulaşırsınız. Yalnız aracın baskı balata bitmesinden dolayı rampada stop ettiğinden bahsedilmiş. Buna pek anlam veremedim ben. Baskı balata bitti diye araç neden rampada stop etsin ki?
 
Ynt: 5300 km Baskı balata gg

xylent link' Alıntı:
Geçmiş olsun, umarım kısa zamanda canınız fazla sıkılmadan çözüme ulaşırsınız. Yalnız aracın baskı balata bitmesinden dolayı rampada stop ettiğinden bahsedilmiş. Buna pek anlam veremedim ben. Baskı balata bitti diye araç neden rampada stop etsin ki?

Durum soleki. ( kadikoy tepe natalus avm kapali otoparkta ) gerceklrsio bu basima gelen Yokustasiniz gaza dibine kadar yukleniyorsunuz arac zorlanio bi kalkmio stop edio. Ilk basta bune abi dedim araba cekmio kalkmio yerinden die bi sersenizte bulundum daha sora dedimki bu arac daha dik rampalarda kalkti olmaz dedim daha sonra debriyajin biraz daha ustte kavradigini fark ettim. Yani baski balata kendini gostermisti aslinda ben biraz gec farkina vardim.
 
Ynt: 5300 km Baskı balata gg

beyler, şyle bir şeyden bahsetmek istiyorum, bi arkadaşla iddia üzerine arabayı 5 viteste kaldırmayı denedik ikimizde ( araba benzinli renault kangoo, moskovada) sadece 2 kez denedik, 1 sefer ben bir sefer dier arkadaş ve zar zor kaldırdık. bu iki denemeden hemen sonra ( 1 dk felan denedik) arabanın baskı balatasından yle bir koku geldiki anlatamam. ama tam olarak yanmadı çünkü yaklaşık 4-5 ay kullandım bu arabayı sonrasını bilmiyorum. demen şu ki araba az yaksın diye düşük devirlerde, arabayı cc ye bağlayıp gitmek yanlış bence. ben cc yi 110 -120 km ile giderken 5. viteste kullanıyorum.

düşük devir baskı balataya yükü arttırıyor. bu benim tahminim. bundan önceki aracım 0 km aldığım 2004 corsa 1.3 cdti dı. acemilik süreci dahil kullandım bu aracı ve 120.000 km de değiştirdim baskı balatayı.

bi düşünün derim, cc yi düşük devirde sık kullanmaktan olabilir.
 
Ynt: 5300 km Baskı balata gg

Bugün itibariyle ek-can servis müdürünü Opel gm ye şikayet etttim.. Aracım 3 gundur lift üstünde paramparca herhangi bir işlem yapılmamış parça spariş edilmemiş ne olcagı belli deil knsma konusulmuo sayın hanfendi ile şikayetimi ilettim anladıgım kadarıyla aracım 1 hafta daha ölesine yatıcak o serviste.. Yazık bu kadar olmaz!
 
Ynt: 5300 km Baskı balata gg

olenus link' Alıntı:
beyler, şyle bir şeyden bahsetmek istiyorum, bi arkadaşla iddia üzerine arabayı 5 viteste kaldırmayı denedik ikimizde ( araba benzinli renault kangoo, moskovada) sadece 2 kez denedik, 1 sefer ben bir sefer dier arkadaş ve zar zor kaldırdık. bu iki denemeden hemen sonra ( 1 dk felan denedik) arabanın baskı balatasından yle bir koku geldiki anlatamam. ama tam olarak yanmadı çünkü yaklaşık 4-5 ay kullandım bu arabayı sonrasını bilmiyorum. demen şu ki araba az yaksın diye düşük devirlerde, arabayı cc ye bağlayıp gitmek yanlış bence. ben cc yi 110 -120 km ile giderken 5. viteste kullanıyorum.

düşük devir baskı balataya yükü arttırıyor. bu benim tahminim. bundan önceki aracım 0 km aldığım 2004 corsa 1.3 cdti dı. acemilik süreci dahil kullandım bu aracı ve 120.000 km de değiştirdim baskı balatayı.

bi düşünün derim, cc yi düşük devirde sık kullanmaktan olabilir.

cc nin açık olması debriyajınız üzerinde olumsuz etki yapmaz. Sizin verdiğiniz 5. vitesle kaldırmak ile düşük devirde gitmek aynı şey değildir. Çünkü siz duran aracı hareket ettirmeye çalışıyorsunuz. Yani ilk atalet yükü var. Giden bir araçta ise yani ilk ataleti üstünden atmış bir araçta düşük devirde gitmek debriyajınıza etki etmeyecektir. Aksi olmuş olsa giden araçta 5bin gibi devirlerde vites büyütmeniz sonucunda debriyaj falan kalmazdı. Oysa sürekli devir yükselterek vites büyütme yaparız. Duran aracı 5bin devir ile kaldırmakla hareket halindeki aracın 5bin devirlerde vites büyütmesi aynı kırıcılıkta değildir. Debriyaj balatası eğer üretim hatası yok ise basitçe, sadece volandaki tork gücü ile şanzumandaki ağırlığın arasında ezilmesinden dolayı biter.

Debriyaj balatasının bitmek üzere olması ile debriyaj müşürünün arızalı olması aynı etkiye sebep ise bu yüzden de her iki durumda da cc devreden çıkıyor olabilir. Yani illaki cc nin devreden çıkması debriyajın bittiğini göstermeyebilir. Aynı Sn.Metin in müşürünün arızalı olması gibi.
 
Ynt: 5300 km Baskı balata gg

Baskı balata sorunu çoğunlukla dizel olan araçlarda çıkıyor galiba.
 
Ynt: 5300 km Baskı balata gg

yildirim451 link' Alıntı:
Baskı balata sorunu çoğunlukla dizel olan araçlarda çıkıyor galiba.
evet çoğunlukla dizel ama benzinli araçlarda da baskı balata bitmesi vardı sitemizde
 
Geri
Üst