6000 mi 8000 mi

6000 Mİ 8000 Mİ

  • 6000

    Oy: 37 59.7%
  • 8000

    Oy: 25 40.3%

  • Kullanılan toplam oy
    62
Çok sağolun arkadaşlar
Bilgilendirme ve Paylaşım oldukça işime yaradı
Hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim
 
Genelde Xenon takılı araçlarda arıza ışığı yanıyor gibi şikayetler okudum

Bu nedir
Neden olur

Bilgisi olan arkadaşlar paylaşırsa sevinirim
 
ben aklımda kaldığı kadar anlatmaya çalışayım murat abi,
arıza ışığı yakmasının birçok sebebi var bunlardan bazıları
kalitesiz xenonlarda ilk yanmada akımı fazla çekmesi
elektronik araçlarda 35 wattlık balastın lambada sorun varmış gibi davranması (yani benim anladığım kadarıyla orjinal ampüller 55 watt akım çektiğinden dolayı sanki lamba yanmıyormuş gibi görmesi)
ve montajının düzgün yapılmaması.
aslında en önemlisi doğru düzgün bir montaj, çünkü montajı yapacak olan ne kadar kalitesiz olursa olsun arıza lambası yaksa bile ayrı bir aparat ile (piyasada arıza lambası yakmayan aparat diye geçiyor) direnç var sanırsam içinde) arıza lambasının yanmasını engelleyebilir.
birde önemli bir konu daha var balasta hiçbir şekilde su gelmemesi gerekiyor, ve birkaç yerde okuduğum kadarıyla balastı bağlarken şaseyle arasına yalıtkan birşey konması tavsiye ediliyor, buda bazen yanıp bazen yanmaması gibi sorunları ortadan kaldırıyormuş. eğer bir yanlışım varsa affola ve hemen düzeltile :D
 
8000 Yağmurlu havalarda ve ağır hava koşullarında görüş problemi yaratıyor diye okumuştum.

Çak 6000ı rahat et derim :)
 
8000 Yağmurlu havalarda ve ağır hava koşullarında görüş problemi yaratıyor diye okumuştum.

Çak 6000ı rahat et derim :)
Evet Sevgili Erim Kardeşim
6000 K konusunda iyice ikna oldum

Sağol Paylaşımın için
 
bu arada HID marka xenonu biliyorum, arkadaşım jettada 6-7 aydır kullanıyor ve sorunsuz, ama ne kadarı şans ne kadarı kalite bilemem, ama ayrı bir direnç konarak bağlantısı yapılmadı ve arıza lambası yakmadı
 
ben aklımda kaldığı kadar anlatmaya çalışayım murat abi,
arıza ışığı yakmasının birçok sebebi var bunlardan bazıları
kalitesiz xenonlarda ilk yanmada akımı fazla çekmesi
elektronik araçlarda 35 wattlık balastın lambada sorun varmış gibi davranması (yani benim anladığım kadarıyla orjinal ampüller 55 watt akım çektiğinden dolayı sanki lamba yanmıyormuş gibi görmesi)
ve montajının düzgün yapılmaması.
aslında en önemlisi doğru düzgün bir montaj, çünkü montajı yapacak olan ne kadar kalitesiz olursa olsun arıza lambası yaksa bile ayrı bir aparat ile (piyasada arıza lambası yakmayan aparat diye geçiyor) direnç var sanırsam içinde) arıza lambasının yanmasını engelleyebilir.
birde önemli bir konu daha var balasta hiçbir şekilde su gelmemesi gerekiyor, ve birkaç yerde okuduğum kadarıyla balastı bağlarken şaseyle arasına yalıtkan birşey konması tavsiye ediliyor, buda bazen yanıp bazen yanmaması gibi sorunları ortadan kaldırıyormuş. eğer bir yanlışım varsa affola ve hemen düzeltile :D
Çok faydalı bilgiler Sağol Sevgili Mustafa Kardeşim
Not aldım bunları
 
bu arada HID marka xenonu biliyorum, arkadaşım jettada 6-7 aydır kullanıyor ve sorunsuz, ama ne kadarı şans ne kadarı kalite bilemem, ama ayrı bir direnç konarak bağlantısı yapılmadı ve arıza lambası yakmadı
Evet bu biraz şans işi ama
Bu zamana kadar baktıklarım arasında fiyat olarak uygun olanı bu gibi geldi
Hayırlsı diyelim

Teşekkürler Sevgili Mustafa
 
Umut Kardeşim görmesin bu anketi
Hala taktırmadın mı Xenon'u diyecek
 
Geri
Üst