6500 devir kesici

yanlışlıkla remap demişim :)

Emre bey bu "standalone ecu" yu biraz araştırdım googledan.ama taktir edersiniz ki birşey anlamadım :D birazcık açıklar mısınız zamanınız var ise?
 
Standalone ecu ; aracınızın orjinal beyininin yerine kullanilan farklı bir beyindir. Daha çok performansa yönelik hazırlanan araçlarda kullanilan beyindir. Bu tarz rev limitor için standalone ecuya geçmeniz hem çok maliyetli hemde gereksiz olucaktir.
 
Emre bey bu "standalone ecu" yu biraz araştırdım googledan.ama taktir edersiniz ki birşey anlamadım :D birazcık açıklar mısınız zamanınız var ise?

Bilenler hoş görsün ama anlamanız için çok basitçe; Aracınızın original beynini ve tesisatını söküp atıyorsunuz, yerine bom boş bir beyin ve tesisat geliyor. Üstüne aracınızdaki modifikasyonlara ve istediğinize göre sıfırdan yazılım yaptırıyorsunuz.

Standalone ecu ; aracınızın orjinal beyininin yerine kullanilan farklı bir beyindir. Daha çok performansa yönelik hazırlanan araçlarda kullanilan beyindir. Bu tarz rev limitor için standalone ecuya geçmeniz hem çok maliyetli hemde gereksiz olucaktir.

Sanırsam 3000 TL yi geçecektir, beyin + hardness + yazılım.
 
boşta keseceğine git bitane devir makinası al viteste gaz çek,gerçi yine kesmeye karşıyım...
600hp altı ve atmosferikte japondan başkası keyifli olmuyor zaten..
ne işim var burada diye sormadan da edemedim kopasıca çenem çok konuşuyorum bazen..
 
boşta keseceğine git bitane devir makinası al viteste gaz çek,gerçi yine kesmeye karşıyım...
600hp altı ve atmosferikte japondan başkası keyifli olmuyor zaten..
ne işim var burada diye sormadan da edemedim kopasıca çenem çok konuşuyorum bazen..

her zaman her türlü fikre açığım.Vanalı egzoz taktırdığım zamandan beri bu sese tavımdır.Amacım performans fln değil.Forumda bulunma amacımda sadece bilgi almak.neden burda olmayasınız.benim gibi bilgi açı insanlara sizin gibi bilgi dolu insanlar lazım.
 
Standalone ecu ; aracınızın orjinal beyininin yerine kullanilan farklı bir beyindir. Daha çok performansa yönelik hazırlanan araçlarda kullanilan beyindir. Bu tarz rev limitor için standalone ecuya geçmeniz hem çok maliyetli hemde gereksiz olucaktir.

o zaman bu proje benim için öldü demektir :(
 
Bilenler hoş görsün ama anlamanız için çok basitçe; Aracınızın original beynini ve tesisatını söküp atıyorsunuz, yerine bom boş bir beyin ve tesisat geliyor. Üstüne aracınızdaki modifikasyonlara ve istediğinize göre sıfırdan yazılım yaptırıyorsunuz.



Sanırsam 3000 TL yi geçecektir, beyin + hardness + yazılım.

Emre bey zaman harcayıp cevap yazdığınız için çok teşekkür ederim...
 
vıdeo dakı arac lımıtor yaparken mavı duman atıyor farkındaysan yuklene yuklene gerek yok kardesım 3000tl yazık astra h lerde devır kesıcı elektronıkmı astra g z motorlardakı gıbı yazılım caktır yeter
 
Geri
Üst