- Katılım
- 25 Ara 2007
- Mesajlar
- 7,448
- Tepkime puanı
- 15
- Puanları
- 38
- Yaş
- 40
custom map ile olucak iş değil malesef. bu tarz bir kesici için standalone ecuya geçmeniz gerekmekte.
yanlışlıkla remap demişim
![Smile :) :)](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png)
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
custom map ile olucak iş değil malesef. bu tarz bir kesici için standalone ecuya geçmeniz gerekmekte.
Kım neden arabasına boyle bısey yapmak ıstesın kı :/
yanlışlıkla remap demişim![]()
Emre bey bu "standalone ecu" yu biraz araştırdım googledan.ama taktir edersiniz ki birşey anlamadımbirazcık açıklar mısınız zamanınız var ise?
Standalone ecu ; aracınızın orjinal beyininin yerine kullanilan farklı bir beyindir. Daha çok performansa yönelik hazırlanan araçlarda kullanilan beyindir. Bu tarz rev limitor için standalone ecuya geçmeniz hem çok maliyetli hemde gereksiz olucaktir.
boşta keseceğine git bitane devir makinası al viteste gaz çek,gerçi yine kesmeye karşıyım...
600hp altı ve atmosferikte japondan başkası keyifli olmuyor zaten..
ne işim var burada diye sormadan da edemedim kopasıca çenem çok konuşuyorum bazen..
Standalone ecu ; aracınızın orjinal beyininin yerine kullanilan farklı bir beyindir. Daha çok performansa yönelik hazırlanan araçlarda kullanilan beyindir. Bu tarz rev limitor için standalone ecuya geçmeniz hem çok maliyetli hemde gereksiz olucaktir.
Bilenler hoş görsün ama anlamanız için çok basitçe; Aracınızın original beynini ve tesisatını söküp atıyorsunuz, yerine bom boş bir beyin ve tesisat geliyor. Üstüne aracınızdaki modifikasyonlara ve istediğinize göre sıfırdan yazılım yaptırıyorsunuz.
Sanırsam 3000 TL yi geçecektir, beyin + hardness + yazılım.