Ynt: 74 binde active selectim şanzuman dağıttı
şu bir gerçek ki eski tip 4 ileti, tork konvektörlü şanz. ların üzerine tanımıyorum. Hyundai era, blue, eski civic, 5 ileri olsa da yeni civicteki, focus2 ve focus 2.5 taki ler sorunsuz.
Bunun yanı sıra eski jazz 2004-2008 lerdevi cvt ise mükemmel ötesi, devir sbt kalıyor ve farklı çaptaki iiki kasnak arasındaki aktarma zinciri hareket ediyor (vitesli bisiklet misali), üstelik kademe kademe değil, istersen de 7 ileri kademeli ilerliyorsunuz. mesl,ela sakin kullanan biri 1500 devirde kalkıp sbt devirle 80 li km/h lere kadar çıkabiliyor, araç ise yakmıyor derece.
CVT focus 2 tdci de eski focusta ve cmax tdci de kullanıldı tonla arıza çıktı ve kalktı. neden , cvt bu kadar dizel torkuna dayanmıyordu.
Vites sisteminden değil, vitesin araca uyumluluğundan söz etmeli.
Koskaco firmalar active select (opel) estronic ( opel) Multi mode MMT( toyota) dsg (vw ve sokda) bu sorunlar sık yaşanıyorsa bu onların ayıbıdır. demek ki ARGE yetersiz kalmış veya müşteriyi kaz olarak görmektedir.
şu an otomatik alacak olsam kesinlikle eski kasa corolla auris teki 2012 de tekrar eskiye dönüş yapılak üretilen 4 ileri tam otomatik olanları
veya 2006 ve üstü olmak kaydı ile civic
2004-2008 jazz
tam otomatik olan her türlü hyuındai-kia
focus 2 lerdeki benzinli tam otomatik sistemli ama tipronic olarak değişime izin veren model
gibi araçları sistemlerinden dolatyı tercih ederdim.
ihtiyaç değilse de manuel ilk tercihim olurdu.
vw ve opel derttir. aldık bir kere 50 bine sıfır bir astra bir de yeni corolla ,auris vardı, onlar da 1,33 hadi olsun dedik, ama yeni kasaları donanımlı olduğu kadar adi ve özensizdi.