74 binde active selectim şanzuman dağıttı

Ynt: 74 binde active selectim şanzuman dağıttı

Benimde bir Arkadaşımın başına gelmişti o da 6000 ₺ den bahsediyordu. Hatta ben araç alma arefesindeydim baya bir tırmıştım astra dan
 
Ynt: 74 binde active selectim şanzuman dağıttı

Gecmis olsun
 
Ynt: 74 binde active selectim şanzuman dağıttı

Beyler bu kadar abartmaya gerek yok bence astranin şanzimani tam otomatik ve en sorunsuz sanzimanlardan biri.
Dünya devi vw araclarin DSG sorunlari karsisinda astrada bu kadar istisna cikmasi dogaldir.
 
Ynt: 74 binde active selectim şanzuman dağıttı

BÜLENT link' Alıntı:
Beyler bu kadar abartmaya gerek yok bence astranin şanzimani tam otomatik ve en sorunsuz sanzimanlardan biri.
Dünya devi vw araclarin DSG sorunlari karsisinda astrada bu kadar istisna cikmasi dogaldir.

çok haklısın kardeş çoğu wv lerde insanlar 5000 km de görüyor o arızaları opel de de tek tük olması normaldir. birde kullanımdan kaynaklı olmadığı ne malüm tabi arkadaş üzerine alınmasın genel anlamda bazı kullanıcılar görüyorum trafikte adam araba durmadan geriye yada geri giderken küt diye ileri geçiyor
 
Ynt: 74 binde active selectim şanzuman dağıttı

honda civic alanlar can sıkıntısından aksesuar muhabbeti yapıyor.Çünkü arabada hiçbir ciddi problem yok. Opel ve vw de ise yok yok hertürlü problem var buna ragmen herkeste alman malı iyidir imajı var.Ben bu siteyi okuduktan sonra arabamı kullanmaya korkar oldum.

astra 2014 1.4T AS sport
 
Ynt: 74 binde active selectim şanzuman dağıttı

BÜLENT link' Alıntı:
Beyler bu kadar abartmaya gerek yok bence astranin şanzimani tam otomatik ve en sorunsuz sanzimanlardan biri.
Dünya devi vw araclarin DSG sorunlari karsisinda astrada bu kadar istisna cikmasi dogaldir.
Benim kurtuluşum yok yani sağımda stronic a3, solumda a.s. astra . Ortada kuyu var yandan geç.
 
Ynt: Ynt: Ynt: 74 binde active selectim şanzuman dağıttı

tom wong link' Alıntı:
honda civic alanlar can sıkıntısından aksesuar muhabbeti yapıyor.Çünkü arabada hiçbir ciddi problem yok. Opel ve vw de ise yok yok hertürlü problem var buna ragmen herkeste alman malı iyidir imajı var.Ben bu siteyi okuduktan sonra arabamı kullanmaya korkar oldum.

astra 2014 1.4T AS sport
Hocam honda ile çok içli dışlıyım ve tamam problem yok ama çok kalas bir araba. Ve ufak bir kaza anında araba heryerinden dağılıyor. Geçenlerde bir arkadaşım megane ile çarpıştı. Megane tertemiz honda tampon kaput dahil ön takımın yarısı değişti. O yüzden asla bir alman değil:) bana kalırsa en sorunsuz şanzıman renault edc. Bu zamana kadar herhangi bir şikayet duymadım ben. Ama astralarımızın otomatiği gerçekten iyi. Bakımını düzenli yaptırıp 60.000 kmde yağını değiştirirseniz problem çıkartcağını sanmıyorum. 105000 km oldu bende çok şükür sıkıntısız devam ediyor.
 
Ynt: 74 binde active selectim şanzuman dağıttı

EDC de DSG gibi çift kavrama kuru şanzıman, honda jazını satıp  0 megane dizel otomotik alıp 35binde şanzımanı garantiden değişen biliyorum arabadan soğuduğu için satıp tekrar Honda CVT şanzımana U dönüş yaptı :)
 
Ynt: 74 binde active selectim şanzuman dağıttı

şu bir gerçek ki eski tip 4 ileti, tork konvektörlü şanz. ların üzerine tanımıyorum.  Hyundai era, blue, eski civic, 5 ileri olsa da yeni civicteki, focus2 ve focus 2.5 taki ler sorunsuz.


Bunun yanı sıra eski jazz 2004-2008 lerdevi cvt ise mükemmel ötesi, devir sbt kalıyor ve farklı çaptaki iiki kasnak arasındaki aktarma zinciri hareket ediyor (vitesli bisiklet misali), üstelik kademe kademe değil, istersen de 7 ileri kademeli ilerliyorsunuz.  mesl,ela sakin kullanan biri 1500 devirde kalkıp  sbt devirle 80 li km/h lere kadar çıkabiliyor, araç ise yakmıyor derece. 

CVT  focus 2  tdci de eski focusta ve cmax  tdci de kullanıldı tonla arıza çıktı ve kalktı. neden , cvt bu kadar dizel  torkuna dayanmıyordu.

Vites sisteminden değil, vitesin araca uyumluluğundan söz etmeli.

Koskaco firmalar active select (opel)    estronic ( opel)    Multi mode MMT( toyota)  dsg (vw ve sokda)  bu sorunlar sık yaşanıyorsa bu onların ayıbıdır.  demek ki ARGE yetersiz kalmış veya müşteriyi kaz olarak görmektedir.

şu an otomatik alacak olsam kesinlikle  eski kasa corolla auris teki 2012 de tekrar eskiye dönüş yapılak üretilen 4 ileri tam otomatik olanları
veya 2006 ve üstü olmak kaydı ile civic
2004-2008 jazz
tam otomatik olan her türlü hyuındai-kia
focus 2 lerdeki benzinli tam otomatik sistemli ama tipronic olarak değişime izin veren model
gibi araçları sistemlerinden dolatyı tercih ederdim.

ihtiyaç değilse de manuel ilk tercihim olurdu.

vw ve opel derttir.  aldık bir kere 50 bine sıfır bir astra bir de yeni corolla ,auris vardı, onlar da 1,33 hadi olsun dedik, ama yeni kasaları donanımlı olduğu kadar adi ve özensizdi. 
 
Ynt: 74 binde active selectim şanzuman dağıttı

Öncelikle geçmiş olsun AS kolay kolay sorun çıkaran bir şanzıman değildir, sizinki birak şansızlık olmuş bence. Bizdeki AS ler Camaro lar da kullanılmakta, öyle çok nazik sıkıyı görünce dağılan cinsten değiller :) servisin 70binde genelde sorunu çıkartıyor demesi garip olmuş bundan önceki kasa easytronic şanzımanlarda sorun çıktığı doğrudur ama AS de ben hiç denk gelmedim.
 
Geri
Üst