90 model 1.8 gl vectra yardım?

abdullah2785

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Ağu 2012
Mesajlar
7
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
iyi akşamlar arkadaslar 90 model 1.8 gl vectra almayı düşünüyorum internetten baktım.parça sorunu varmı piyasası nasıldır.genelde yaptıgı arıza nedir.lütfen yardımcı olun.sitede yeniyim.he birde ankarada bu arabanın parcalarını kimde bulabiliriz
 
parça sorunu olacağını zannetmem zaten ankaradasınız bolca mevcuttur çıkmacılarda parçası...
 
Hiçbir şekilde sıkıntı yaşamazsın. Benim tavsiyem karbüratörlü eski nesil 1.8 alacağına enjektörlü 2.0 al derim. Günümüzde işinin ehli kaç tane karbüratör ustası kaldı ki? :(
 
1994 den beri sahip olduğumuz vectra 1.8s sayesinde biraz tecrübem var bu araçlarla ilgili. Yürüyen aksam ve motor parçaları konusunda sıkıntı yaşamazsınız. Motor ile ilgili olarak; hiç lpg takılmadığından, lpg kullanımından ne gibi arızalar çıkar pek bir bilgim yok. Karbüratörü hassastır. 2006 yılından beri karbüratörünü elletmeden kullanıyorum. Ostimin içinde adını hatırlayamadığım küçük bir dükkanda dağıtılıp toplarlandı karbüratör . Bu konunun uzmanı bilindik bir ustaydı. O günden beri hiç bir sıkıntısı yok. Benzin kullanımında Ankara şehir içinde 100 kmde 10 lt tüketimi var. Ankara- Kdz.Ereğli gidişimde en son 100 km de 6.6lt gibi son dönem benzinli motorların bile zor yakaladığı şehir dışı yakıt tüketimi oldu. Maşallah şu ana kadar motorla ilgili bir sıkıntısı olmadı. Dediğim gibi sırf benzinle kullanıldı. Yağ+buji+filtreler gibi normal bakımlarla şuan 236000 km ye kadar geldik. Motoru ellenmedi ve hala daha silindir basıncları ideal seviyede. Çok sağlam bir motordur. Bir avantajı enjeksiyonlu motorlar gibi sensörler falan olmadığından bu parçalarla ilgili hiç sorun yaşatmaz :) Orjinal debriyaj baskı balatası ilk kez 155bin km de değişti. Şu an da o balata ile devam ediyorum. Ustanın dediğine göre daha bi 40bin km varmış debriyaj değişimine.

Genel olarak vectra a kasaların kronik sorunlarından bahsediyim size. Elektrikli cam mekanizması usta ellerde tamir edilmediyse bunla ilgili sorun yaşarsınız (elektronik kartı bozulur ama cam motorları sağlamdır).

Sıfır olarak bulunmakta zorluk hatta imkansız olan parçalar :
cam düğmeleri, kalorifer havalandırma mozulları, kapı döşemeleri, orijinal direksiyon

Nemli bir şehirden alırsanız arka camın alt köşesinde fitilin altında paslanma görürsünüz. Sorun çıkarıcak bir durum haline gelmez Ankara şartlarında. Bunlar dışında az miktar paralarla halledilmicek kozmetik yada teknik sorunu yoktur. Şöyle ifade ediyim süpriz sayılcak son harcamamı iki sene önce benzin otomatiğini (işçilik dahil 65tl) değiştirmek oldu. Ustanın dediğine göre parçanın vadesi dolmuş. Bana göre kötü benzinden oldu.

Artılarına gelince (bence) dış tasarımı hala çok hoşuma gider. Ufak tefek tamiratları kendiniz yapabilirsiniz. Forum bu konuda bana çok yardımcı oluyor. Aynı para ile sahip olunabilcek çoğu araçdan daha rahat kullanımlı ve konforludur. Kaliteli balata ve disk kullanıldığında çoğu arkadaşımın arabasından daha iyi frenleri var. Amortisörleri sağlamsa çoğu aracın yavaşlayarak döndüğü virajdan frene dokunmadan çok rahat dönersiniz. Kdz.Ereğli-Zonguldak arasındaki virajlı yolda yeni nesil ve güçlü araçların hepsini çok rahat geçerim.
Rüzgar sürtünme kat sayısı 0.29cw dir. Bu sayede otobanda rüzgar sesi almaz, süzülür. Kaliteli lastik kullanımı ve yeni kapı fitilleriyle 120 ile giderken sınıfındaki çoğu araçtan sessizdir. Temiz bakılabilirse kolayca elden çıkarabilirsiniz. Senelik vergisi 150tl dir.
 
yazmayı unutmuşum, merkezi kilit motoru sorun çıkartır 2-3 sene bir mutlaka bir kapının motoru değişir. kolay bulunur, uygun fiyatlıdır. söylemedin deme diye ekliyim dedim :) :) :)
 
yazmayı unutmuşum, merkezi kilit motoru sorun çıkartır 2-3 sene bir mutlaka bir kapının motoru değişir. kolay bulunur, uygun fiyatlıdır. söylemedin deme diye ekliyim dedim :) :) :)

6 senedir 22 yaşında olan 2.0 CD kullanıyorum, 6 sene içerisinde 1 kere değiştirdim. Bu motorların tamirini tam anlamıyla yapan ustaya henüz denk gelmedim, o nedenle bozulan motor yerine kaliteli yeni bir motor takılırsa çok uzun süre sorunsuzca kullanılır. A kasalar kendisine ödenen paranın karşılığını veren arabalar arasında üst sıralarda yer alır.
 
6 senedir 22 yaşında olan 2.0 CD kullanıyorum, 6 sene içerisinde 1 kere değiştirdim. Bu motorların tamirini tam anlamıyla yapan ustaya henüz denk gelmedim, o nedenle bozulan motor yerine kaliteli yeni bir motor takılırsa çok uzun süre sorunsuzca kullanılır. A kasalar kendisine ödenen paranın karşılığını veren arabalar arasında üst sıralarda yer alır.
10 ay oldu vectra cd me kavuşalı.çok memnunum daha önce aldığım araçlara hayıflanıyorum şimdi.çok konforlu ve sağlam lpg yi uğratmam arabaya,185000 de şu an. baskı balatasını 165000 de değiştirdim daha önce hiç değişmemiş,temiz olursa tadından yenmez karizmasıyla duruşuyla efsanedir:)
 
vectra A A sınıfında bi araba (kalite olarak) dahada kısa acıklayamazdım heralde :)
 
Maddi durumun müsaitse 94 modelleri makyalı olarak çıktı onlardan bulmanı tavsiye ederim.Sorun işine gelince, tofaş kadar çok parçası mevcut, tofaş fiyatına sorunsuz tank gibi canını emanet edebileceğin ve tofaştan aha dayanıklı bir araba alacaksın.İlk arabamdı, 2 sene kullandım tadı damağımda kaldı desem yeri :)
 
arkadaşlar hepinize sonsuz teşekkürler ederim opel ailesi ile tanıstıgıma memnun oldum.bende 90 model pejo 405 varda onla başabaş takas edecegim
 
Geri
Üst