- Katılım
- 19 Eki 2019
- Mesajlar
- 1
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 26
Merhaba . Aranıza 97 Opel Corsa B GSI alarak yeni katıldım.Arabayı alırken eksiltmesi mevcuttu ve bunu bilerek aldım .Üstüne para harcayıp üst kapak taşlatıp subaplar elden geçti ve piston segmanları değişti. Ve yağ yakma sorunu çözüldü . Ne yazık ki arabada bir takım daha sorunlarım var.
Araç motor arıza ışığı yakıyor . Cihaz bağlandığında EGR ve oksijen sensör hatası alıyoruz .
Dipgaz yaptığımda veya yokuş aşağı şekilde ayağımı gazdan çektiğimde arıza ışığı sönüyor . Tekrar gaza sabit bastığımda yanıyor
1.Araba 3 bin devirden sonra gaza bastığımda veya gazı bıraktığımda titreme ve sallantı oluyor . Yüksek devirlerde ise çok daha fazla oluyor bu durum. Arabamda LPG de mevcut . Benzinde ve LPG de bu sorun var .
2.Arabanın rölantisi 800 civarında olması gerekirken bazen 1200 1300 RPM arasında sabit kalıyor . Bazen 800 de normal kalıyorken bazen ise araba sıcakta olsa soğukta olsa 1200 lü devirlerde sabit bir şekilde yüksek rölantide kalıyor
3.Arabayı çalıştıracakken marş süresi çok uzun oluyor .
Araştırmalarım sonucu EGR nin iptal edilebildiğini biliyorum ama bunu İzmir'de hem mekanik olarak hem yazılımsal olarak kim yapar tavsiye bekliyorum. Oksijen sensörü ile ilgili olarak ; ayar için gittiğim lpg servisi bunlarda hastalık yanar gibisinden bir cevap verdi . Açıkcası bu açıklama beni çok inandırmadı . Yolda AFR ayarı yaptı ve sorun olmadığını söyledi .
Corsa B GSI konusunda tecrübeli arkadaşlardan yardım bekliyorum . Bu arada İzmir'de Corsa GSI da tecrübeli usta tavsiyelerinizide bekliyorum .
Araç motor arıza ışığı yakıyor . Cihaz bağlandığında EGR ve oksijen sensör hatası alıyoruz .
Dipgaz yaptığımda veya yokuş aşağı şekilde ayağımı gazdan çektiğimde arıza ışığı sönüyor . Tekrar gaza sabit bastığımda yanıyor
1.Araba 3 bin devirden sonra gaza bastığımda veya gazı bıraktığımda titreme ve sallantı oluyor . Yüksek devirlerde ise çok daha fazla oluyor bu durum. Arabamda LPG de mevcut . Benzinde ve LPG de bu sorun var .
2.Arabanın rölantisi 800 civarında olması gerekirken bazen 1200 1300 RPM arasında sabit kalıyor . Bazen 800 de normal kalıyorken bazen ise araba sıcakta olsa soğukta olsa 1200 lü devirlerde sabit bir şekilde yüksek rölantide kalıyor
3.Arabayı çalıştıracakken marş süresi çok uzun oluyor .
Araştırmalarım sonucu EGR nin iptal edilebildiğini biliyorum ama bunu İzmir'de hem mekanik olarak hem yazılımsal olarak kim yapar tavsiye bekliyorum. Oksijen sensörü ile ilgili olarak ; ayar için gittiğim lpg servisi bunlarda hastalık yanar gibisinden bir cevap verdi . Açıkcası bu açıklama beni çok inandırmadı . Yolda AFR ayarı yaptı ve sorun olmadığını söyledi .
Corsa B GSI konusunda tecrübeli arkadaşlardan yardım bekliyorum . Bu arada İzmir'de Corsa GSI da tecrübeli usta tavsiyelerinizide bekliyorum .
Son düzenleme: