99999 ve 100000km

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Bonexxx
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Bonexxx

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
4 Şub 2014
Mesajlar
279
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
44
Siteyi ziyaret et
2012 Astra J Sport Active Select Otomatik vites LPG'li aracımın km'si 102bine geldi. 100000 olunca da fotoğraf çektim. Hepimize kazasız belasız sürüşler dilerim.

EJp8Vv.jpg


PMBkq6.jpg
 
Cvp: 99999 ve 100000km

Maşallah Allah kaza bela vermesin. Bir yüzbin değerlendirmesi alabilirmiyiz.
 
Cvp: 99999 ve 100000km

Güzel bi kare yakalamışsın. Kazasız belasız nice 100.000 km lere inşallah :)
 
Cvp: 99999 ve 100000km

Maşallah. Kaç km dır lpg li?
 
Cvp: 99999 ve 100000km

Amin cümlemize arkadaşlar.

Yüzbin değerlendirmesi olarak, aracımda motor yönünden büyük bir sorun yaşamadım. Ekstradan masraf çıkartanlar şeyler: Devirdaim motoru değişti yetkili serviste 60bin km civarında(350TL civarı), geçen hafta da termostat gövdesi değişti dışarıda orjinal parça (antifiriz ile 140TL). Bunlar dışında servis bakımları ve genel şeyler değişti (silecek, balata vs. gibi). Aracımn menun olmadığım yönleri Rüzgar yalıtıımı ve Benzin yakıt tüketimi. LPG tüketimim 20kuruş. Genel olarak memnunum, yakın zamanda değiştirmeyi düşünmüyorum. Bu araçtan sonraki araç hedefim volvo, hayırlısı diyelim.

Aracım 98bindir LPGli(Landirenzo)
 
Cvp: 99999 ve 100000km

bende landirenzo taktırdım landirenzodan bir sıkıntınız oldumu aceba?
 
Cvp: 99999 ve 100000km

Landirenzo'da ısı müşürü arızası oldu 1 kere değişti (75TL idi) 2 yıllık garantisinin bitimine 3 ay kala tekrar arızalandı garanti kapsamında tekrar değişti. 4 tane enjektörden 2 tanesi değişti(300TL civarı). Bunlar dışında bir kere büyük bir sıkıntı yaşadım. Araç ilk çalıştığında 10 - 15 saniye kadar rölanti dengesizliği vardı sorunu tespit etmekte baya uğraştık ECU arızalı dediler sıfırı 800 lira idi, ikinci elini 200liraya almıştım ama bu olaydan sonra kendim ayar yapmasını öğrendim ve LPG ayarını kendim yapmaya başladım. Arızalı denen değişen ECU bendeydi tekrar taktım ve gaz ayarını kendim yaptım, sorun düzeldi. LPG deki problemlerin %90 ı ayarlardan kaynaklanıyor. Şimdi elimde bir tane yedek ECU var (ikinci el satın aldığım ECU) depoda duruyor. Bunlar dışında problem yaşamadım. Yazdan kışa, kışdan yaza girerken LPG ayarlarını güncelliyorum. Landirenzo ile ilgili en büyük problem parçaları pahalı mesela Turbo motora uygun regülatör 1200TL ama sağlam bir sistem. Yağlamalı sistemin yağlama ekini söktürdüm. Yağlamasız kullanıyorum, gaz ayarına dikkat ediyorum, devirli çok kullanmıyorum eğer sportif kullanacaksam benzine alıyorum. Uzun yolculuklarımda %10 kadar mesafeyi benzinde gidiyorum.LPG benim mantığımda arabanın ECO modu, Benzin ise Spor modu. Yaz kış LPG ye geçiş ısısı 50 derece de tutuyorum, 3250 devrin üstündede benzinde püskürtmeye ayarlı.
 
Cvp: 99999 ve 100000km

Nice 100 binlere hocam.:)

İki sorunun ikisi de motorun sıvı soğutma sisteminden kaynaklanmış. GM grubunun soğutma suyunu yüksek derecelerde(100 derece civarı) tutmaya ayarlı olması, soğutma sistemi parçalarını zorluyor sanırım. Devirdaim ve termostat arızası sıkça duyuluyor.
 
Cvp: 99999 ve 100000km

maşallah Allah nazarlardan korusun.
 
Cvp: 99999 ve 100000km

Maşallah Allah kaz bela vermesin. Uzun kmlerdir lpg li ve subap sorunu olmaması sevindirici.
 
Geri
Üst