Cvp: 99999 ve 100000km
Landirenzo'da ısı müşürü arızası oldu 1 kere değişti (75TL idi) 2 yıllık garantisinin bitimine 3 ay kala tekrar arızalandı garanti kapsamında tekrar değişti. 4 tane enjektörden 2 tanesi değişti(300TL civarı). Bunlar dışında bir kere büyük bir sıkıntı yaşadım. Araç ilk çalıştığında 10 - 15 saniye kadar rölanti dengesizliği vardı sorunu tespit etmekte baya uğraştık ECU arızalı dediler sıfırı 800 lira idi, ikinci elini 200liraya almıştım ama bu olaydan sonra kendim ayar yapmasını öğrendim ve LPG ayarını kendim yapmaya başladım. Arızalı denen değişen ECU bendeydi tekrar taktım ve gaz ayarını kendim yaptım, sorun düzeldi. LPG deki problemlerin %90 ı ayarlardan kaynaklanıyor. Şimdi elimde bir tane yedek ECU var (ikinci el satın aldığım ECU) depoda duruyor. Bunlar dışında problem yaşamadım. Yazdan kışa, kışdan yaza girerken LPG ayarlarını güncelliyorum. Landirenzo ile ilgili en büyük problem parçaları pahalı mesela Turbo motora uygun regülatör 1200TL ama sağlam bir sistem. Yağlamalı sistemin yağlama ekini söktürdüm. Yağlamasız kullanıyorum, gaz ayarına dikkat ediyorum, devirli çok kullanmıyorum eğer sportif kullanacaksam benzine alıyorum. Uzun yolculuklarımda %10 kadar mesafeyi benzinde gidiyorum.LPG benim mantığımda arabanın ECO modu, Benzin ise Spor modu. Yaz kış LPG ye geçiş ısısı 50 derece de tutuyorum, 3250 devrin üstündede benzinde püskürtmeye ayarlı.