- Konuyu Başlatan
- #11
Cvp: 99999 ve 100000km
Aynen dediğiniz gibi, o yüzden LPG'de devirli kullanmak uzun dönemde zarar veriyor. Tabii bununla birlikte gaz ayarıda doğru yapılmamışsa fakir karışımda ise gerçekten sıkıntı. Soğutma suyu 60binde bir değişiyor bunada dikkat etmek lazım. Dediğiniz gibi GM motorları zaten ısınan motorlar özellikle 1.4T ve 1.6T gibi torku yüksek motorlar çok daha fazla ısınıyor.
Teşekkürler hep birlikte nice 100binlere
opas' Alıntı:Nice 100 binlere hocam.
İki sorunun ikisi de motorun sıvı soğutma sisteminden kaynaklanmış. GM grubunun soğutma suyunu yüksek derecelerde(100 derece civarı) tutmaya ayarlı olması, soğutma sistemi parçalarını zorluyor sanırım. Devirdaim ve termostat arızası sıkça duyuluyor.
Aynen dediğiniz gibi, o yüzden LPG'de devirli kullanmak uzun dönemde zarar veriyor. Tabii bununla birlikte gaz ayarıda doğru yapılmamışsa fakir karışımda ise gerçekten sıkıntı. Soğutma suyu 60binde bir değişiyor bunada dikkat etmek lazım. Dediğiniz gibi GM motorları zaten ısınan motorlar özellikle 1.4T ve 1.6T gibi torku yüksek motorlar çok daha fazla ısınıyor.
Teşekkürler hep birlikte nice 100binlere