Akü Bitmesi

elinde tamircilerin kullandıgı kontrol kalemi yoksa anlayamazsın abicim aracınızı saglam bir elektirikciye götürün ..
Kontrol kalemi derken multimetreyi kastediyorsanız elimde mevcut.
 
Kontrol kalemi derken multimetreyi kastediyorsanız elimde mevcut.
şimdi nasıl yapıldıgını anlatayım elindeki cıhazı nasıl kullanırsın bilemem .. eksi kutup başını sök ve bur ucunu ekünün eksi kutup başına tut diger ucunu cıkardıgın eski kutup kablosuna tut kacak varsa bu şekilde gözükücektir kontrol lambası ile bu şekilde yaptıgımızda yani bir ucunu akü deki eskiye bir ucunuda söktügümüz kutup kablosuna ttugumuzda lamba yanıyor ve kacak oldugunu anlıyoruz sonra sigortaları tek tek cekerek hangi sistemde kacak olduguna bakıyoruz
 
şimdi nasıl yapıldıgını anlatayım elindeki cıhazı nasıl kullanırsın bilemem .. eksi kutup başını sök ve bur ucunu ekünün eksi kutup başına tut diger ucunu cıkardıgın eski kutup kablosuna tut kacak varsa bu şekilde gözükücektir kontrol lambası ile bu şekilde yaptıgımızda yani bir ucunu akü deki eskiye bir ucunuda söktügümüz kutup kablosuna ttugumuzda lamba yanıyor ve kacak oldugunu anlıyoruz sonra sigortaları tek tek cekerek hangi sistemde kacak olduguna bakıyoruz
Verdiğiniz değerli bilgiler ve ilginiz için teşekkür ederim. Dediklerinizi aynen yaptım Dörtlülerin ve Sinyallerin bağlı olduğu sigortada sorun olduğunu buldum. Fakat hangi sebeple oralardan kaçak olabileceğini bulamıyorum. Okullu bir elektrikciye gitmekten başka çarem yok galiba.
 
Verdiğiniz değerli bilgiler ve ilginiz için teşekkür ederim. Dediklerinizi aynen yaptım Dörtlülerin ve Sinyallerin bağlı olduğu sigortada sorun olduğunu buldum. Fakat hangi sebeple oralardan kaçak olabileceğini bulamıyorum. Okullu bir elektrikciye gitmekten başka çarem yok galiba.
aynen iyi bir elektirikciye giderseniz arızanızı cözecektir
 
Geri
Üst