10-60 çok kalın bir yağ daha kötü yapabilir
10/40 tan hangi yağa geçmemi önerirsiniz. Direk 10/60 fazla mı gelir
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
10/40 tan hangi yağa geçmemi önerirsiniz. Direk 10/60 fazla mı gelir
SAgolun hocam rektefe yaptırana kadar hangi yağı kullanmalıyım peki 10/40 inçe geliyor sanırım.Siz yakın zamanda kompresyon ölçtürün yağ yakıyor motor içine veyahut üst kapağa daha çok zarar verirsiniz segman kırdı belki komple gömlek çizersin yada belkide araç subaplardan kaçırıyor yine farklı yerlerden daha büyük zarar verir motor içine imkan varsa yağ yerine direk motor rektefe yaptırın eğer ki gömlek sorunlu çıkarsa kısa vadede sorun tekrarlayabilir
Üstad çok kalın koyma her türlü o yağı yakacak zaten şöyle bir yağ duydum snc oil yağ yakmayı önlüyormus 10.40 al koy bakalım dene fark edicekmiSAgolun hocam rektefe yaptırana kadar hangi yağı kullanmalıyım peki 10/40 inçe geliyor sanırım.
Teşekkürler. Kullandım hocam snc 10/40 değişen bşrsey olmadı. Motor bitik galiba kompresör testi yaptırayım.Üstad çok kalın koyma her türlü o yağı yakacak zaten şöyle bir yağ duydum snc oil yağ yakmayı önlüyormus 10.40 al koy bakalım dene fark edicekmi
Teste bir sökün 30 40 tl bişey alırlarTeşekkürler. Kullandım hocam snc 10/40 değişen bşrsey olmadı. Motor bitik galiba kompresör testi yaptırayım.
Arkadaşlar anlatmış ama bende söyleyeyim. Sizi bu yağlar kurtarmaz. Bu kez de başka sıkıntılar çıkar. Arkadaşların dediği gibi kompresyon testi yaptırın ki bu da kurtarmayacak. Çünkü kaçağın sekmandan mı supaptan mı sorusu ortaya çıkacak. Bence ki ben öyle yaptım motoru açacaklar piston sekmanı değişecekler subapları değişecekler araç on numara olacak ama cebinizden bi 5-6 bin çıkacak bu arada.10/40 tan hangi yağa geçmemi önerirsiniz. Direk 10/60 fazla mı gelir
Teşekkürler hocam.Arkadaşlar anlatmış ama bende söyleyeyim. Sizi bu yağlar kurtarmaz. Bu kez de başka sıkıntılar çıkar. Arkadaşların dediği gibi kompresyon testi yaptırın ki bu da kurtarmayacak. Çünkü kaçağın sekmandan mı supaptan mı sorusu ortaya çıkacak. Bence ki ben öyle yaptım motoru açacaklar piston sekmanı değişecekler subapları değişecekler araç on numara olacak ama cebinizden bi 5-6 bin çıkacak bu arada.