Astra 1.4T vs Golf 1.4 Tsi (Beklenen Kapışma)

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan browerdi
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Ama abi o küçücük cam bile aşırı bir ferahlık veriyor araca. Bende sevmezdim ama Grande punto'da çok hoşuma gitti.
Abi yok, ben alışmışım Vectra B'ye. Kaloriferin kenarından cama yapışık üçgen aynaları görmeye :) O yüzden bu Civic'lerdeki gibi kelebek camları, aynalar falan basit geliyor. ;):)
2750599dsc00085.jpg
 
Volkswagen'in 4. jenerasyon çıktığından buyana genel tasarım çizgisini koruyan ufak tefek değişikliklerle bugüne getirdiği ve 'bugüne kadar üretilenlerin en mükemmeli' olarak nitelenen Golf'ün 6. serisi ile Opel'in radikal bir değişikliğe giderek baştan aşağı yeniden şekillendirdiği 5 Aralık'ta Avrupa'da tüketicilerle buluşacak olan Yeni Astra, Almanya'da karşılıklı olarak kıyaslandı.

Yapılan değerlendirmeye göre, otomobil tutkunlarının bağımlı olduğu duru, saf çizgilerine karşın Opel'in İnsignia ile başlattığı yeni felsefesine uygun olarak ürettiği yepyepi tasarım Astra'ya daha agresif ve bambaşka bir hava katmış.

İç mekanda Golf'ün biraz 'ağır abi' olarak değerlendirilebilecek, eski modellere göre daha heyecan verici, ergonomisi iyi, bir bakışta her şeyi görebileceğiniz ve kontrol edebileceğiniz ön paneli ile öne çıkıyor. Astra'nın ön paneli ise daha teknolojik görünmesine rağmen orta kısımdaki düğme yoğunluğu direksiyonuna ilk olarak oturan insanı biraz ürküttüğü söylenebilir. Ancak, yuvarlak olarak tasarlanan kromaj kaplı gösterge paneli daha sportif durduğu şüphesiz.

Her iki modelin ön tarafı uzun boylular için rahatlık sağlarken Astra'nın arka koltukları biraz daha alçak konumda olduğu için uzun boylular daha rahat nefes alabiliyor.

Golf'ün yıllarca hiç bir rakibine kaptırmadığı kullanım konforu ve rahatlığına rağmen, Astra yüksek hızlardaki yol tutuşu ile kendisini gösterdi.

Yeni Astra'yı Golf karşısında öne çıkaran en önemli özellikler ise yakıt tüketimi ve otomobilin fiyatında. Golf'e göre yarım litre daha az tüketen Astra, güçlü rakibinden Almanya satış fiyatıyla 2,500 Euro (5.400 TL) daha ucuz.

bence tasarım konusunda wv golf daha iyi.opel lin yol tutuşu işine gelince lotus mühendisleri sağ olsun;););)ama yol tutuşu denince bu sınıfta ford focus lider:D:D:D
 
1.6 t motor 1.4 tsi 170 lik olanı harcar diyorum.sadece vw motorunu biliyorum direk püskürtme arıza yapma ihtimali fazla lpg takamazsın kötü yönleri.fakat opel 1.4 t motor konusunda bilgim yok acaba değişken subab zamanlamalı turbo bir motormu.
 
işin açıkçası wv golf 1000 kat daha guzel opelden. motoru da cabası opelın motoru hıc de ekotek falan degıl bence
 
Yeni Astra 1,3 CDTI 95HP sadece 5 ileri manuel şanzuman ile Mayıs ayında satışa sunulacak.
Başka dizel motor yok maalesef
 
"gerçek" malzeme kalitesini bilemem, birisini incelemedim, diğeride henüz gelmedi zaten.
ama VW'ler bana hep basit geliyor.
kapı direklerine dikkat edenleriniz oldumu? incecik, dokunsan kırılacak gibi.
ama Opel'ler, hele Insignia'nın kapı çerçeveleri anormal derecede kalın ve güven veriyor bence. Corsa'nın bile kapı kapatınca çıkan sesi harika. :D
 
Volkswagen Golf & Yeni Opel Astra

Volkswagen Golf & Yeni Opel Astra


opel_astra_volkswagen_golf_1.jpg

Otomobil sektöründe rekabetin en yoğun olarak yaşandığı, kompakt sınıfın güçlü modelleri olan Volkswagen Golf ve Opel Astra düello yaptı.
Volkswagen’in 4. jenerasyon çıktığından buyana genel tasarım çizgisini koruyan ufak tefek değişikliklerle bugüne getirdiği ve ‘bugüne kadar üretilenlerin en mükemmeli’ olarak nitelenen Golf’ün 6. serisi ile Opel’in radikal bir değişikliğe giderek baştan aşağı yeniden şekillendirdiği 5 Aralık’ta Avrupa’da tüketicilerle buluşacak olan Yeni Astra, Almanya’da karşılıklı olarak kıyaslandı.
opel_astra_volkswagen_golf_2.jpg

Yapılan değerlendirmeye göre, otomobil tutkunlarının bağımlı olduğu duru, saf çizgilerine karşın Opel’in İnsignia ile başlattığı yeni felsefesine uygun olarak ürettiği yepyepi tasarım Astra’ya daha agresif ve bambaşka bir hava katmış.
İç mekanda Golf’ün biraz ‘ağır abi’ olarak değerlendirilebilecek, eski modellere göre daha heyecan verici, ergonomisi iyi, bir bakışta her şeyi görebileceğiniz ve kontrol edebileceğiniz ön paneli ile öne çıkıyor. Astra’nın ön paneli ise daha teknolojik görünmesine rağmen orta kısımdaki düğme yoğunluğu direksiyonuna ilk olarak oturan insanı biraz ürküttüğü söylenebilir. Ancak, yuvarlak olarak tasarlanan kromaj kaplı gösterge paneli daha sportif durduğu şüphesiz.
opel_astra_volkswagen_golf_3.jpg

Her iki modelin ön tarafı uzun boylular için rahatlık sağlarken Astra’nın arka koltukları biraz daha alçak konumda olduğu için uzun boylular daha rahat nefes alabiliyor.
Golf’ün yıllarca hiç bir rakibine kaptırmadığı kullanım konforu ve rahatlığına rağmen, Astra yüksek hızlardaki yol tutuşu ile kendisini gösterdi.
opel_astra_volkswagen_golf_4.jpg

Yeni Astra’yı Golf karşısında öne çıkaran en önemli özellikler ise yakıt tüketimi ve otomobilin fiyatında. Golf’e göre yarım litre daha az tüketen Astra, güçlü rakibinden Almanya satış fiyatıyla 2,500 Euro (5.400 TL) daha ucuz
Haber7.com

http://www.traraba.com/2009/volkswagen-golf-yeni-opel-astra/
 
Geri
Üst