Astra F Otomatik Şanzıman (S) Işığı

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Mst
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Benin 1991 model Vectra 2.0 aracımda motor soğukken şanzuman ışığı yanıp sönüyordu, motor ısınınca sorun kalmıyordu, hatta motor soğukken zaman zaman da geri vitese geçmiyordu. Pozisyon şalterini temizlettim düzelmedi, sorun şanzuman beyninde çıktı, bu sene şubat ayında tamirini yaptırdım şimdilerde sorun yok.
 
Merhaba abi benim arabam astra f benim sorunum tam tersi sıkışık trafikte motor sıcakken yaptı sorunu s ışığı yanıp sönüyor vitesler çok ağır değişiyor araba zor hareket ediyordu. Siz işlemi nerede yaptırdınız sorununuz giderildimi bilgi verebilirseniz çok memnun olurum
 
Çözüm bulabildiniz mi bilgi verirseniz sevinirim aynu sıkıntıyı yaşıyorum.
 
Benin 1991 model Vectra 2.0 aracımda motor soğukken şanzuman ışığı yanıp sönüyordu, motor ısınınca sorun kalmıyordu, hatta motor soğukken zaman zaman da geri vitese geçmiyordu. Pozisyon şalterini temizlettim düzelmedi, sorun şanzuman beyninde çıktı, bu sene şubat ayında tamirini yaptırdım şimdilerde sorun yok.
Abi ikamet neresi sizin işlemi nerede yaptırdınız maliyet ne kadar oldu bilgi verebilirseniz çok memnun olurum benim sorunum aslında tam tersi araç sıcakken sıkıntı oluyor.
 
Abi ikamet neresi sizin işlemi nerede yaptırdınız maliyet ne kadar oldu bilgi verebilirseniz çok memnun olurum benim sorunum aslında tam tersi araç sıcakken sıkıntı oluyor.
İzmir'de bulunan Ege Güven Özel Opel Servisinde hallettik. Aracım 30 senelik olduğundan yeni beyin ve temiz çıkmasını (İzmir'de) bulamayınca onarımı için İstanbul'a gönderildi. Hazır açılmışken şanzumanı komple elden geçirdik. Fiyat o yüzden farklı oldu ama sağolsunlar fatura piyasa şartlarına oranla çok hesaplı çıktı.
 
herkese merhaba. uzun zamandır girmiyordum foruma. F kasa 98 astra gls aracımı 4 ay önce sattım. aracın şanzıman arızasını tamir edemeden sattım ,alan arkadaş bu arızanın bilincindeydi. bende ki sorun (S) ışığının yanıp sönmedi, vites atmak istememesi, yüksek viteste kalmasıydı. bir çok usta gezdim. en son pes etmeden evvel tavsiye üzerinde KADOSAN sanayide bir ustanın yanına gittim. test sürüşü yaptık. araç D konumundayken 1-2-3. vitesi attı ,çok da güzel vites attı ama hız yaptıkça 4'e bir türlü geçmedi ve (S) ışığını yaktı. bir kaç kere zorladı şanzımanı 3 ten D ye ve D den 3 e alarak ancak o zaman geçti 4. vitese. ama araç gitmek istemedi ve (S) arıza ışığını yaktı. iki ihtimal var dedi. ya pozisyon şalteri ya da şanzıman hidrolik beyni. pozisyon şalterini güç bela bulduk. sadece test etmek için. denedik. sonuç yine aynı. o zaman 700₺ demişti fiyatına. sonra dedik ikinci ihtimal. hidrolik beynini araştırdık ancak bulamadık bulduklarımız da uçuk fiyatlar istedi. 2000 ₺ gibi. tamir eden bir kaç yer var. ancak uğraşılması gerekiyor ki ustanın dediğine göre zor sökülen bir parça. o sıralarda ev alacağım için masrafa girmek istemedim sattım aracı. açıkçası illallah ettirdi. sattığım arkadaş hidrolik beyni değiştirmiş ve vites kutusunu komple revizyon ettirdi. bu olay mayısın ortalarında gerçekleşiyor. 4500₺ ye patladı demişti. sattığım arkadaş sanayide çalışıyordu. kaportacıydı. haliyle parçayı bulurum demişti. aynı sorunu yaşayan arkadaşlar; eğer aracınızdan memnunsanız şanzımanı komple revizyon ettirin. o parçaymış bu parçaymış dükkan dükkan gezmektense ben yaparım diyen SAĞLAM, BU ARAÇLARDAN ANLAYAN BİR USTA çıkarsa yaptırın. yoksa mideniz daha çok bulanır. ev almamış olsaydım ya komple revizyona sokardım şanzımanı ya da aracı manuel'e çevirirdim. çıkma güzelce tamir edilmiş manuel şanzıman takmak o zaman için bana 4500₺ye kadar fiyat vermişlerdi. pazarlık falan yapmadım. velhasıl kelam araçtan epey soğumuştum. forumlarda yazılanlar gibi değil bu olay. pozisyon şalterini aç temizle düzelir, soketleri çıkmıştır kesin, gibi şeyler çok havada kalıyor bence. işini iyi yapan bir usta bulun benim tavsiyem. Ustamın adresi KADOSAN Mertcan otomativ.
 
Geri
Üst