► ASTRA G CRUİSE CONTROL Montaj (Resimli Anlatım)

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan MOKIA
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
sigorta kutusunun oradan sol yukarı doğru giden sarılı kablo demeti var onun arasındadır sol havalandırmaya doğru falan bak ben oralarda buldum.
 
sigorta kutusunun oradan sol yukarı doğru giden sarılı kablo demeti var onun arasındadır sol havalandırmaya doğru falan bak ben oralarda buldum.
:sulanma:

Çok teşekkür ederim. Tam dediğiniz gibi. Yok diye çok korkmuştum. Adamlar sanki bulamayalım diye özellikle gizlemişler.
 
Arkadaşlar merhaba. Fren müşüründen, debriyaj müşürüne çekilecek 12v luk kabloyu fren müşüründen alamıyorum çok dar ve şıkışık bir yerde acaba bi arkadaş sistemin orjinalinde debriyaj müşürüne gelen 12v kablonunsigorta panalinde 38 nolu sigortadan alındığını yazmış.




ve buda astra g 38 nolu sigorta açıklaması




Acaba buradan kablo çekmek herhangi bir sıkıntı verir mi? ve buradan kablo çeken ve fikir verebilecek var mı acaba ??
 
Arkadaşlar forumda bi vurdum duymazlık, bi bana dokunmayan yılan bin yaşasıncılık, bi amaaaaaannnnn bana necilik mi var yoksa bana mı öyle geliyorrrrr.......
 
Arkadaşlar forumda bi vurdum duymazlık, bi bana dokunmayan yılan bin yaşasıncılık, bi amaaaaaannnnn bana necilik mi var yoksa bana mı öyle geliyorrrrr.......

Vurdum duymazlik yok.

bilgisi olmamazlik var.

Yanlış bilgi vermemezlik var.

Öyle olsaydı 625. cevabı siz yazmamis olurdunuz.
 
Arkadaşlar merhaba. Fren müşüründen, debriyaj müşürüne çekilecek 12v luk kabloyu fren müşüründen alamıyorum çok dar ve şıkışık bir yerde acaba bi arkadaş sistemin orjinalinde debriyaj müşürüne gelen 12v kablonunsigorta panalinde 38 nolu sigortadan alındığını yazmış.




ve buda astra g 38 nolu sigorta açıklaması




Acaba buradan kablo çekmek herhangi bir sıkıntı verir mi? ve buradan kablo çeken ve fikir verebilecek var mı acaba ??



Evet arkadaşlar sonunda benim aracımda cruise controle kavuştu. Dediğim gibi ben +12v girişini 38 nolu sigortadan aldım hiç bir sıkıntı çıkmadı hatta benim açımdan daha kolay oldu.Ve maaliyeti 50 tl sinyal kolu+30 tl debriyaj müşürü+70 tl opcom cihazı (burdan beni geri çeviren bütün ustalarıma sevgilerimi sunuyorum) toplam:150 tl. Sağlık olsun ne diyelim.

Bana yardımlarını esirgemeyen Cengiz Beye sonsuz teşekkürler....
 
:) tşk ederim hocam tesisatı çekmek aktifleştirmekten daha kolaydı sanki :) buradaki cengiz bey ethem bey ve tolga beyden Allah bin kere razı olsun 7 tane opel servsisinin yapamam dediği cc yi sizin göndermiş ve yüklemiş olduğunuz teknik bilgilerden yola çıkarak aktifleştirip çalışır duruma getirebildim aracı cc ile kullanmak gerçekten çok güzel. opel servislerindeki elektronikçiler bu işleri nasıl olurda bilemez bilmediği gibi imkansız der veya yapan arkadaşlar var forumda dediğimde yalandır der hala inanamıyorm :( bilgiler için tekrar teşekkür ederim.


araç 2001 vectra comfort
motor z16xe
 
Bu konuyu açan MOKIA nickli arkadaşa teşekkürler.

Sayesinde böyle bir olayın varlığından haberdar oldum.Şansıma benim araçta tesisat komple hazır çıktı.30 liraya bir kol alıp, 10 liraya aktif ettirdim, 40 liraya hız sabitleyicim oldu :)Araç otomatik olduğundan debriyaj müşirine de gerek yoktu. Sorunsuz çalışıyor sistem.Hatta rampada gerekli görürse vitesi düşürüp hızlanıyor, sonra vitesi atıyor kendi kendine.Hız artırımına basılı tutarsam deviri 6000'e kadar dayıyor, sonra atıyor vitesi.

Eğer sizinde 2001 astra elegance otomatiğiniz varsa, tesisatınız hazır demektir, hemen yaptırın.
 
Geri
Üst