astra g kesici ?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan al_9392
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Z22SE bende de yok :(
 
Bence devir 6000-6500 geldiği zaman motora aşırı yüklendiğinizde çok büyük zarar verir.Hiç gereği yok.
 
beyler degmez yapmayin, zararli.
ses olsa ne olur araba gitmedik ten sona:D

once bir forged piston ve kol alin ondan sonra isterseniz 9 bin cevirin.
 
beyler degmez yapmayin, zararli.
ses olsa ne olur araba gitmedik ten sona:D

once bir forged piston ve kol alin ondan sonra isterseniz 9 bin cevirin.
ses olması değilde araba çok deli gidiyor ilk defa koltuk sırtıma yapişti diyebilirim 4000devirden sonra çıldırıyor araba tutamıyorsun sanırım motor açik olması çok önemli hele 6000devirdeyken sesi ve gidişi görmelisin extra hiç birşeyde yok x16xel motor işte 1.6
 
ses olması değilde araba çok deli gidiyor ilk defa koltuk sırtıma yapişti diyebilirim 4000devirden sonra çıldırıyor araba tutamıyorsun sanırım motor açik olması çok önemli hele 6000devirdeyken sesi ve gidişi görmelisin extra hiç birşeyde yok x16xel motor işte 1.6

tabii ki zevkli yalniz, madem o kadar zorliycam diyosun ona gore besle :D
Mesela ornek olarak 0w40 yag al, yani yuksek devir cevirmende daha iyi koruma ve daha az asinma sagliyacak.
97 oktan benzini de unutma
baski balatayi daha kisa sure de degismek zorunda kalicaksin ( spor organik debriyaj balatasi alman fenada olmaz ( TR de bulursan ki yok))

minimum aklima gelenler bunlar, ama ben saglam modifiyeciyim dersen (tavsiyem) ve atmo olarak yurutucem dersen tavsiyem krom headers ve komple egzoz ile basla dereceli egzantrik,port polish, performans emme manifoldu, yuksek sıkıştırmali piston derken 150 HP lik bir astran olur.:D
 
tabii ki zevkli yalniz, madem o kadar zorliycam diyosun ona gore besle :D
Mesela ornek olarak 0w40 yag al, yani yuksek devir cevirmende daha iyi koruma ve daha az asinma sagliyacak.
97 oktan benzini de unutma
baski balatayi daha kisa sure de degismek zorunda kalicaksin ( spor organik debriyaj balatasi alman fenada olmaz ( TR de bulursan ki yok))

minimum aklima gelenler bunlar, ama ben saglam modifiyeciyim dersen (tavsiyem) ve atmo olarak yurutucem dersen tavsiyem krom headers ve komple egzoz ile basla dereceli egzantrik,port polish, performans emme manifoldu, yuksek sıkıştırmali piston derken 150 HP lik bir astran olur.:D
ben zaten standart kullanırım zorlamam aracı modifiyede sevmem orjinali neyse odur benim için sadece birkere denemek için yaptım ama sen ses var gidiş yok demişsin gidişide baya iyiydi bu sebeple söyledim zaten hıza gerek yok sesede orjinal duruşu yetiyor keretanın :)
 
benim araç 2000 astra g kesici var 2004 te yok diyolar anlamadım??
 
benim araç 2000 astra g kesici var 2004 te yok diyolar anlamadım??
motoruna göre yazılımına göre değişiooo olup olmadığııı
 
Geri
Üst