Astra GTC Hakkında Herşey

Ynt: Astra GTC Hakkında Herşey

astraowner link' Alıntı:
[quote author=GNSpower link=topic=2575.msg53918#msg53918 date=1320050938]
Bu arada bizim orta konsollardaki ses ve güç düğmesinin üstündeki iki boş düğmeden biri dolmuş bu modelde gördüğüm kadarıyla. Dolmuşta dizellerdeki ecoflex yazısının eco kısmıyla dolmuş. Ecoflex dizel olduğuna göre eco tek başına lpg mi? ((:  Hani ekonomi yapması açısından konulmuş madem, acep ne işe yarar. Artı yanındaki düğme hala boş, oraya ne gelecek merak ediyorum.
o büyük ihtimal start stop için insignia 1.4t lerde de var o tuş start&stop u aktifleştiriyor
[/quote]

Doğru diyorsunuz, bende geçen burda paylaşılan bir start stoplu Insignia videosunda gördüm onu, dediğiniz işlevde olduğunu tahmin ettim.
 
Ynt: Astra GTC Hakkında Herşey

ugurdogan__ link' Alıntı:
[quote author=Arifhasan link=topic=2575.msg57128#msg57128 date=1321425271]
O sadece ingilterede oyle sn ugurdogan ..onun disinda yine opel yani :) bir de acaba arabanin fiyati ulkemizde ne olur?!  general_hoho

֖zürdilerim evet dediğiniz gibi ingilteredeki ismi o. Benim fiyat tahminim 60 bin küsürlü bir fiyatı olur.
[/quote]

Ne demek efenim.. dediginiz fiyatta olursa cok iyi olur acikcasi  okkk
 
Ynt: Astra GTC Hakkında Herşey

image_00004878_1_aaljhh7o4khcs.jpg


Opel Türkiye, Ekim ayında Frankfurt Otomobil Fuarı’nda tanıtılan Astra’nın coupe versiyonu GTC’yi Şubat ayında Türkiye’ye ithal ediyor. Tahrik edici coupé tasarım ve sedan fonksiyonelliğini birleştiren Astra GTC, dinamik sürüş, yol tutuş özellikleri ve spor şasinin yanısıra, sınıfının en geniş bagajını da sunuyor.
Astra GTC’nin 1.4 litre 140 HP (manuel veya otomatik) start/stop özellikli versiyonu 61.198 TL; 1.6 litre 180 HP (manuel) motor seçenekli versiyonunun ise 64.614 TL gibi fiyatlarla pazarda yerini alması bekleniyor. Euro NCAP’ten 5 yıldız almış ve güvenilirliğini kanıtlamış olan Astra GTC, dünya çapında şimdiden 16.000 ön sipariş almış durumda. Otomobilin 2012′de 60 bin adetlik satışı yakalaması planlanıyor.

image_00004880_1_jewzy2qc4jphk.jpg


2006′da üretilen ilk nesil Astra GTC artık çok daha atik ve ayakları yere sağlam basan bir otomobil olarak karşımızda. Çarpıcı hatlara sahip Astra GTC, bu özelliğiyle bir yarış otomobili, üstün donanımı ile de konforlu bir hatchback… Opsiyonel olarak sunulan panoramik ön cam sayesinde görüşü bozan hiçbir kesinti yok. Bu, geniş bir görüş açısı ve sonsuz bir özgürlik hissi sağlıyor.

Opel tasarımcıları, Astra GTC’yi yaratırken neden esinlendiklerini gizlemiyor: Frank Miller’ın çizimlerinden sinemaya aktarılan grafik tasarım harikası Sin City filmi.
Astra 5 kapılı ile kıyaslandığında, Astra GTC’nin sürüş yüksekliği 10-15 mm azaltılmış ve tekerlek tabanı 2685 mm’den 2695 mm’ye çıkarılmış. Her iki tekerlek izi de genişletilmiş ve önde 1584 mm (+40 mm), arkada 1585 mm (+30 mm)’ye ulaşmış. Dahası; 20″ inç jantlar ile uyumlu bir şasi ve Brembo Fren sistemleri fark yaratıyor.
Astra GTC’nin kaslı gövdesi de 3 keskin hat ile belirlenmiş. Ön kapıdan arka çamurluğun tabanına aşağı doğru uzanan, birinci hat, Insignia’dakiyle aynı çizgide bulunuyor. Kapı kolundan başlayarak arkaya doğru uzanan ikinci hat, geniş bir omuzla otomobilin heyecan verici görüntüsünü tamamlıyor. Tavan silüetini takip eden üçüncü hat da keskin bir görünüm sağlıyor. İnceltilmiş kartal gözü biçimli ön farları, daraltılmış ve alçakta konumlanmış sportif ızgarası ve genişletilmiş hava kanallarıyla kendinizi yarış pistinde zannedebilirsiniz.

image_00004879_1_mogj6oiv4jzh6.jpg


Opel’in amiral gemisi Insignia’da da bulunan HiPerStrut ön süspansiyon sistemi geliştirilmiş olarak Astra GTC’ye de hassas ve keskin sürüş imkanı tanıyor. Opel patentli Watt arka aks ile sistem ideal biçimde uyum gösteriyor ve çok daha keyifli bir sürüş sağlıyor.
Sport donanımı ile satışa sunulacak Astra GTC’de Flexride şasi, sürüşe duyarlı ön farlar, NAVI 600 işletim sistemi, ergonomik spor koltuklar, panoramik ön cam, 19″ ve 20″ jantlar opsiyonel olarak sunuluyor.

Astra GTC’nin akıllı FlexRide şasi sistemi ile 3 mod sürücünün seçimine sunulmuş: dengeli Standart Mod, konfora yönelik Tour Modu ve daha aktif Sport Modu. Daha iyi yol tutuşu ve acil durumlarda sürüş güvenliği ön planda tutularak geliştirilmiş modlar arasında sürüş anındaki keyife göre değişiklik yapılabiliyor.

1.4 litre 140 HP manuel, 1.4 litre 140 HP otomatik ve 1.6 litre 180 HP manuel seçenekleri ile pazarda yerini alacak otomobilde yer alacak Start/Stop teknolojisi, Astra GTC’nin sportif görünümünün yanında düşük tüketimiyle ekonomik, düşük emsyon salımıyla da gerçek bir çevreci olduğunu gösteriyor. 1.4 litre 140 HP’lik versiyon, 200 Nm azami tork ile 201 Km/s hıza ulaşıyor. 0′dan 100 km/s’ye 9.9 saniyede ulaşan aracın yakıt tüketimi 100 km’de 5.9 lt ve salınan karbondioksit emisyonu da 139 g/km. 1.6 litre 180 HP’lik Astra GTC ise 230 Nm maksimum tork ile 220 km/s son hıza ulaşıyor. 0′dan 100 km/s’ye 7.2 saniyede ulaşabilen otomobilin egzoz emisyon salımı ise 168 g/km.

image_00004881_1_4igbgdbfu27fw.jpg


Zengin destek donanımları
Astra GTC de diğer Opel’ler gibi bir dizi sürücü yardım sistemi ile geliyor. Opel Eye ön kamera sistemi ile birlikte sunulan Bi-Xenon Gelişmiş Ön Aydınlatma (AFL 4) özelliği, önündeki araca olan yakınlığı ölçüyor ve aydınlatmayı buna göre ayarlıyor. Böylece Astra GTC’yi kullanırken gereksiz parlaklıkta bir ışıkla diğer kullanıcıları rahatsız etmemiş oluyorsunuz. FlexRide Şasi yapısıysa yol durumuna, dönüş hızına, araç hareketlerine ve sürüş özelliklerine otomatik olarak uyum sağlıyor.

19″ ya da 20″ alaşımlı jantlar üzerinde yükselen otomobilin kabinindeyse OPC Line İç Tasarım Paketi kapsamında OPC line direksiyon, deri spor vites topuzu, spor pedallar kullanılmış. Bagaj bölmesi 380-1165 lt’lik hacmi ile rakiplerinden 100 lt daha fazla alan sağlayan otomobilin kabininde depolama hacmi de önceki nesil GTC’ye göre %50 arttırılmış ve 35 lt’ye çıkarılmış.

kaynak:Imotoring
 
Ynt: Astra GTC Hakkında Herşey

Astra GTC kaç kg ki 1.4T 0-100'ü hatchback ile aynı ?

Bir de bu fiyatlar için nasıl donanım paketi sunulacak acaba? Muhtemelen Cosmo'ya yakın bir paket olur, GTC paketi gibi
 
Ynt: Astra GTC Hakkında Herşey

353192178961.jpg


Gelmiş geçmiş en güçlü Astra unvanını kazanan Astra GTC OPC, 280 beygiri ön tekerlekler üzerinden yola aktarırken HiPer Strut ismindeki ön aksına güveniyor.

Opel'in performans tutkunu müşterileri için adrenalinle eş anlamlı olan o üç harf nihayet yeni Astra GTC'de karşımıza çıktı. 280 HP gücündeki Astra GTC OPC, 250 km/s maksimum hıza ulaşıyor. Direkt benzin enjeksiyonlu 2.0 lt'lik benzinli turbo motor 400 Nm'lik maksimum tork değeriyle dikkat çekerken, yüksek güç ve tork ön tekerleklere 6 ileri manuel şanzıman üzerinden aktarılıyor. Şu an piyasadaki en ciddi rakibi olarak kabul edebileceğimiz VW Golf R'dan 10 HP daha güçlü olan Astra GTC OPC, Golf R'dan farklı olarak gücünü 4 tekerlek yerine sadece önlere aktararak yetiniyor. Bir anlamda meydan okuma olan bu tercihin ardında ise HiPer Strut adı verilen özel ön aks yapısı saklı. Motorsporlarından elde edilen tecrübelerle geliştirilen süspansiyon sistemi ön aksa binen tork ve gücün aracın yönlendirme yeteneğini olumsuz etkilemesini engelliyor. Yürüyen aksamı dünyaca ünlü Nürburgring Yarış Pisti'nin Nordschleife bölümünde geliştirilen OPC'de kullanılan ön diferansiyel kilidi de sürüş dinamizmi için mesai yapıyor. Flexride isimli adaptif sürüş ayar sistemiyle, süspansiyon, gaz tepkileri ve direksiyon hassasiyeti yumuşaktan serte doğru ayarlanabiliyor. 2012 başında yollarla buluşacak olan Astra GTC OPC, özel ön ve arka tamponları, ikili egzoz çıkışı, optimize edilmiş tavan spoyleri ve marşpiyeleriyle standart GTC'lerden ayrılırken, iç mekanda da koltuklar, direksiyon ve vites kolu OPC tarzını yansıtıyor. Şu anda üretilen OPC logolu altıncı model olan GTC OPC'nin satış fiyatı henüz belli değil.
 
Ynt: Astra GTC Hakkında Herşey

fiyatı nedir ne zaman gelecek heyecan yaptım :)
 
Geri
Üst