Astra h 1.3 Cdti Easytronic tekleme sorunu

cenkolojikdeli

Kayıtlı Kullanıcı
10-Balıkesir
Katılım
23 Ocak 2011
Mesajlar
9
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Siteyi ziyaret et
2011 Astra H Hb 1.3 Cdti Easytronic aracım da çalışmada bir gariplik (tekleme gibi) sabah motor soğukken de beyaz duman oluyor kötü bir kokuda bu duruma eşlik ediyordu.. Tamircim motor kaputunu açar açmaz, ya üst kapak contası, yada enjektörler dedi.. Beni pompacıya yönlendirdi.. Pompacı enjektörleri temizledi, makineye bağladı vs. birinin memesini değiştirdi, taktı sonuç beyaz duman yok lakin tekleme devam ediyor.. 600 Tl de para aldı.. Bilgisayar a bağladı mazot basıncı geziniyor stabil değil yüksek basınç var dedi, mazot pompasının üzerindeki basınç reülatörü bozuk değişecek dedi, tamam dedim parça geldi taktık sonuç değişmedi.. 400 Tl daha gittimi.. 10 gün kadar sanayilerde uğraşıyorum, ustalara map sensörü diyorum, o yapmaz diyorlar, oksijen sensörü diyorum yapmaz.. Krank devir sensörü.. O zaman çalışmaz.. Derdime çare? O da yok.. En son ustama egr ve emme manifoldunu temizlemesini söyledim sabah arabayı bıraktım akşam geldim egr de yerinde manifold da..Usta baktım abi egr temiz dedi bir mazot katkısı, 100 Tl de ona.. Sorun devam ediyor.. Bu arada pompacının ecu yu sökmesi, soketini temizlemesi, rail ucundaki sensörü değişip denemesi vs. Saymıyorum bile.. Sonuç hüsran.. Birde araç ustadayken zorladımı ne yaptı debriyaj baskı ve balatası da gitti galiba.. Gaza basınca devir yükseliyor araç hızı sabit kalıyor. En son bergamada bir arkadaşımın babası egr yi temizledi birde egr ye giden bir boru delinmiş onu değişmiş, tam araç oldu dedim yine teklemeye başladı isyan etme noktasındayım benzin döküp yakasım var araç 125 binde yakıt tüketimi de şuan çok iyi 100 km ortalaması 4 lt ama sallantılı çalışıyor düzensiz.. Yardımlarınızı bekliyorum..
 
2011 Astra H Hb 1.3 Cdti Easytronic aracım da çalışmada bir gariplik (tekleme gibi) sabah motor soğukken de beyaz duman oluyor kötü bir kokuda bu duruma eşlik ediyordu.. Tamircim motor kaputunu açar açmaz, ya üst kapak contası, yada enjektörler dedi.. Beni pompacıya yönlendirdi.. Pompacı enjektörleri temizledi, makineye bağladı vs. birinin memesini değiştirdi, taktı sonuç beyaz duman yok lakin tekleme devam ediyor.. 600 Tl de para aldı.. Bilgisayar a bağladı mazot basıncı geziniyor stabil değil yüksek basınç var dedi, mazot pompasının üzerindeki basınç reülatörü bozuk değişecek dedi, tamam dedim parça geldi taktık sonuç değişmedi.. 400 Tl daha gittimi.. 10 gün kadar sanayilerde uğraşıyorum, ustalara map sensörü diyorum, o yapmaz diyorlar, oksijen sensörü diyorum yapmaz.. Krank devir sensörü.. O zaman çalışmaz.. Derdime çare? O da yok.. En son ustama egr ve emme manifoldunu temizlemesini söyledim sabah arabayı bıraktım akşam geldim egr de yerinde manifold da..Usta baktım abi egr temiz dedi bir mazot katkısı, 100 Tl de ona.. Sorun devam ediyor.. Bu arada pompacının ecu yu sökmesi, soketini temizlemesi, rail ucundaki sensörü değişip denemesi vs. Saymıyorum bile.. Sonuç hüsran.. Birde araç ustadayken zorladımı ne yaptı debriyaj baskı ve balatası da gitti galiba.. Gaza basınca devir yükseliyor araç hızı sabit kalıyor. En son bergamada bir arkadaşımın babası egr yi temizledi birde egr ye giden bir boru delinmiş onu değişmiş, tam araç oldu dedim yine teklemeye başladı isyan etme noktasındayım benzin döküp yakasım var araç 125 binde yakıt tüketimi de şuan çok iyi 100 km ortalaması 4 lt ama sallantılı çalışıyor düzensiz.. Yardımlarınızı bekliyorum..
Sanırım cevabı kendiniz vermişsiniz; debriyaj seti ve hareketli volan ömrünü tamamlamış olabilir. Vites N konumunda aracı stop ederken şıkırtılı bir ses geliyor mu ?
 
Her astra kullanan bu sorunları yaşamıştır bence. Aynı sıkıntıları ben de yaşadım. Aracım düzensiz çalışıyor arada tekleme yapıyor motor gürültülü çalışıyor. Aylarca bu böyle sürdü. Ustalar hep egr valfine bağladılar ya da manifold kirli temizlenmesi lazım dediler en son duman atma probleminden dolayı enjektör bakımına da yaptırdık. Sonuç aynı...
Taa ki aracım gaz pedalı sensör arızası verene kadar. Ondan sonra bir elektronikçiye yönlendirdi ustam. Elektronikçi sensörleri ölçtü. Sonra sigorta kutusunu söktügeçirmeli onlarca tırnak vardı. Hepsini penseyle hafif eğerek temassızlığı giderdi sensörleri tekrar ölçtü hocam tamamdır değip 50 tl el emeği istedi ve beni gönderdi. Artık aracım stabil çalışıyor. Direksiyon yumuşadı, motor sessizleşti, vites geçişleri rahatsız edici değil artık. aracın gidişi değişti. Bıktığım arabamı tekrar keyifle kullanmaya başladım.
 
  • Beğen
Tepkiler: hunter1907
Geri
Üst